Hrvatska vlada prihvatila prijedlog novog Zakona o braniteljima

Branitelji Autor:  e-Posavina.com 06. Kolovoz, 2017. Veličina pisma smanji veličinu pisma uvečaj veličinu pisma Komentara (39)
Ocijeni sadržaj
(0 glasova)

Hrvatska vlada je u petak na svečanoj sjednici u Kninu prihvatila prijedloga novoga Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji.

Hrvatski premijer Andrej Plenković rekao je da zakon na cjelovit i jednostavniji način regulira sva prava branitelja te je istaknuo kako se novim zakonom rješavaju pitanja naknada za nezaposlene branitelje, viši iznos najniže mirovine, te strategija za očuvanje zdravlja branitelja, otvara se i rok za priznavanje statusa hrvatskog branitelja te omogućava zaštita stečenih prava za pripadnike Hrvatskog vijeća obrane (HVO).

Ministar branitelja Tomo Medved kazao je da je riječ je o jedinstvenom pravnom okviru kojim će se odati priznanje žrtvi svih branitelja i stradalnika Domovinskog rata.

Pritom je podsjetio na analizu koja je služila kao podloga za izradu zakona, a koja je pokazala kako je od ukupno evidentiranih 505.649 branitelja, danas živo njih 442.710, te da trajna prava po važećem zakonu ostvaruje samo 56.562 branitelja koji imaju status hrvatskog ratnog vojnog invalida.

Istaknuo je i da je oko 82.000 branitelja nezaposleno i nemaju redovita primanja, te da posebno zabrinjava činjenica da je više od 54.000 branitelja umrlo nakon Domovinskog rata, a svake godine umire ih sve više.

Samo u 2017. umrlo je 1744 branitelja, istaknuo je Medved.

Ministar financija Zdravko Marić ustvrdio je kako je riječ o sveobuhvatnom zakonu, a sredstva su predviđena za razdoblje od 2018. do 2020.

Odredbe vezane za ostvarivanje prava na najnižu mirovinu stupaju na snagu 1. ožujka 2018., a sve ostale odredbe vezane za ostvarivanje prava iz mirovinskog osiguranja – 1. siječnja 2019., kazao je Marić. | HINA

Pročitano 452 puta Posljednja izmjena dana: 06. Kolovoz, 2017.
Više u ovoj kategoriji: « Samovoljom protiv HVO-a i istine

Komentari   

Jure
+13 #1 Jure 2017-08-06 22:32
Očito da je pamet deficitarna kategorija u ovoj pokradenoj banana državi . Što je naredni korak ? Nastojati uvjeriti EU da na njen proračun priključimo sve uhl[ono..ups] koji su stvorile političke strukture od osamostaljenja pa do danas . Hrvatski proračun odavno je postao tanak da to sve skupa podmiri .
Citat
Jure
+15 #2 Jure 2017-08-06 22:35
Eto i riječ uhljeb je postala vulgarna tako da ju sistem prepoznaje i banira . :lol:
Citat
Vojskova
-23 #3 Vojskova 2017-08-06 23:36
Citat Jure:
Očito da je pamet deficitarna kategorija u ovoj pokradenoj banana državi . Što je naredni korak ? Nastojati uvjeriti EU da na njen proračun priključimo sve uhl[ono..ups] koji su stvorile političke strukture od osamostaljenja pa do danas . Hrvatski proračun odavno je postao tanak da to sve skupa podmiri .


Gospon Jure, kaj se Vi brinete za Hrvatsku i odluke Hrvatske Vlade?

Kakve imate veze sa Hrvatskom i hrvatstvom?
Pa Vi ste jedan hrvatski otpadak i ništarija, i ne vidim razloga da se brinete zbog odluka Vlade države koju mrzite. Vaša mržnja se iščitava iz svakog Vašeg komentara na temu hrvatske države i hrvatski državotvorni stranaka i pojedinaca.

Na kraju, Hrvatska si to može priuštiti.
Malo pogledajte najnovija izvješća o rastu BDP u Lijepoj našoj, povećanju zaposlenosti, smanjivanju vanjskog duga, povećanju izvoza i industrijske proizvodnje... Turizam cvijeta i bilježi dvoznamenkasti rast...

Ova Vlada radi... Ima se, može se...

Baš mi je žao tipova poput Vas koje žaloste ovi podaci najnoviji o uspjesima HDZove Vlade u Lijepoj našoj...
Citat
Nisam Lijan
+15 #4 Nisam Lijan 2017-08-07 14:28
Na kraju, Hrvatska si to može priuštiti.
Malo pogledajte najnovija izvješća o rastu BDP u Lijepoj našoj, povećanju zaposlenosti, smanjivanju vanjskog duga, povećanju izvoza i industrijske proizvodnje... Turizam cvijeta i bilježi dvoznamenkasti rast...

Koja si ti ''plemenita životinja'' Vojskova
Citat
Utemeljitelj
+14 #5 Utemeljitelj 2017-08-07 15:03
Ej ti tzv. Vojskova, makar i da je istina to što navodiš, vi iz HDZ- BiHy se ne možete poistovjetiti s HDZ- om RH. Odavno ste vi te veze pokidali. Sjeti se samo kad niste podržali Hebranga za predsjednika, već komunistu Bandića, pa vam se onda malo Ljubić uvukao Sanaderu... A najveća izdaja je što ste se slizali s Dodikom, koji na obljetnici Oluje udara iz svih oružja i oruđa po Hrvatima i RH. Čovića tada nije bilo u Kninu, valjda da se Mile ne uvrijedi, ali zato je sutradan došao na Alku, jer Alka za Mileta i velikosrbe nije problematična, pošto se slavi pobjeda protiv Turaka. Prozirni ste i pročitani i od onih nepismenih i ti i Lijan, pa svi redom do predsjednika.
Citat
admin
+4 #6 admin 2017-08-07 23:32
Citat Jure:
Eto i riječ uhljeb je postala vulgarna tako da ju sistem prepoznaje i banira . :lol:


:lol:
sistem je podešen da automatski cenzurira vulgarne riječi... pa evo vidite da ništa nije savršeno. Od druge polovice riječi "uhljebi" sistem vidi vulgarnost. Ne prepoznaje slovo "lj" nego ih vidi kao dva slova "l" i "j".
Nadam se da razumijete kako sve to funkcionira i da nećete zamjeriti... :lol:
Citat
Max
+13 #7 Max 2017-08-07 23:39
Citat Vojskova:
Citat Jure:
Očito da je pamet deficitarna kategorija u ovoj pokradenoj banana državi . Što je naredni korak ? Nastojati uvjeriti EU da na njen proračun priključimo sve uhl[ono..ups] koji su stvorile političke strukture od osamostaljenja pa do danas . Hrvatski proračun odavno je postao tanak da to sve skupa podmiri .


Gospon Jure, kaj se Vi brinete za Hrvatsku i odluke Hrvatske Vlade?

Kakve imate veze sa Hrvatskom i hrvatstvom?
Pa Vi ste jedan hrvatski otpadak i ništarija, i ne vidim razloga da se brinete zbog odluka Vlade države koju mrzite. Vaša mržnja se iščitava iz svakog Vašeg komentara na temu hrvatske države i hrvatski državotvorni stranaka i pojedinaca.

Na kraju, Hrvatska si to može priuštiti.
Malo pogledajte najnovija izvješća o rastu BDP u Lijepoj našoj, povećanju zaposlenosti, smanjivanju vanjskog duga, povećanju izvoza i industrijske proizvodnje... Turizam cvijeta i bilježi dvoznamenkasti rast...

Ova Vlada radi... Ima se, može se...

Baš mi je žao tipova poput Vas koje žaloste ovi podaci najnoviji o uspjesima HDZove Vlade u Lijepoj našoj...

Vojskova šta vrijeđaš čovjeka? Jure u svojim komentarima ne piše ništa protiv Hrvatske i hrvatstva niti se iz njegovih komentara može iščitati mržnja.
On piše kritički i po meni sasvim realno.
A to što ti pišeš je rezultat mržnje. I ne samo mržnje... Otišao si predaleko da bi ti itko dao like. Valjda po ocjenama komentara možeš vidjeti što drugi misle o tebi, a što o njemu.
Citat
Vojskova
-16 #8 Vojskova 2017-08-08 15:33
Citat Nisam Lijan:
Na kraju, Hrvatska si to može priuštiti.
Malo pogledajte najnovija izvješća o rastu BDP u Lijepoj našoj, povećanju zaposlenosti, smanjivanju vanjskog duga, povećanju izvoza i industrijske proizvodnje... Turizam cvijeta i bilježi dvoznamenkasti rast...

Koja si ti ''plemenita životinja'' Vojskova


Citat Ekonomskog Instituta Zagreb:


"Ekonomski institut Zagreb (EIZ) povećao je procjenu rasta hrvatskog gospodarstva u ovoj godini s prethodnih 2,9 na 3,3 posto jer, među ostalim, očekuje nastavak rasta investicija i potrošnje kućanstava, kao i još jednu izvrsnu turističku sezonu"
Citat
Jure
+10 #9 Jure 2017-08-08 18:36
Vojskova : godišnjica je ubojstva Blaža Kraljevića ! Zajedno s njim mučki su ubijeni i njegovi suborci Hrvati . Od koga ? Od pacova iz HDZ-a a zbog tog zločina nitko nikad odgovarao nije . Blaž i njegovo društvo nisu jedini Hrvati koje je likvidirala ista zločinačka banda . Prije njeg isto sudbinu doživjeli su Ante Paradžik , Josip Reich-Kir , ... izvršitelji poznati - prošli nekažnjeno . To su djela političkog sustava kojeg su iznjedrili Prvi slobodni izbori u Hrvatskoj .
Slagao se ti s tim ili ne to su činjenice koje nemožeš osporiti .
Jeli mržnja govoriti istinu ?
Ovo nisu jedini zločini koje je počinio isti režim . Pljačka i devastiranje hrvatskog gospodarstva pod nazivom " Privatizacija " je isto tako zločin . Tim je Hrvatima oteto nacionalno dobro koje su u više generacija stvarali . Pokradeno zna se od koga - odgovorni netrebaju brinuti zbog toga .
Po pitanju ovih tvoji hvalospjeva o blagostanju u Hrvatskoj niko nebi bio radosniji od mene da je to sve tako u stvarnosti . No to je najobičnija populistička demagogija .
Zašto nisi pomenuo i 100000 mladih i školovanih Hrvata koji su napustili hrvatsku u ovoj godini ?
Ako je sve tako dobro zašto ljudi odlaze ?
Zato što nevide svoju budućnost u trulom sistemu . Neće da rade za sve uhljeb(e) koje je u velikom dijelu utemeljio HDZ a evo iz ovog članka se može iščitati da se stara praksa nastavlja .
Jedno društvo se gradi poštenim radom no u hrvatskom sustavu poštenjem se nemože stići nikamo jer ovdje je jedino lopovluk na cijeni .
Citat
Jure
+8 #10 Jure 2017-08-08 18:44
Vojskova : novci od turizma su već odavno potrošeni . Pred nama je jesen pa ćemo vidjeti dali će vladati isti lažni optimizam i tada . Od početka naredne godine uvodi se i porez na nekretnine . I to je zbog tvoga -Ima se može se !
No uzaludan je posao tebi nešto pojašnjavati .
Citat
Utemeljitelj
+10 #11 Utemeljitelj 2017-08-08 21:59
Vojskova priča o rezultatima Vlade RH, kao da su on, Lijan, Nada, Kasap, Radić, Bilušić, i onih 13 klimoglavaca iz OV, članovi te Vlade. Već sam u prethodnom komentaru objasnio kako se HDZ BiH, na žalost nas istinskih hdzeovaca, odavno odmaknuo od HDZ-a RH. Komentirajte lokalne teme, svoje rezultate, nastup Predsjednika na Danu pobjede i Sinjskoj alki, ubojstvo Blaža Kraljevića, kako ide suradnja s Dodikom..., puno toga ima, a ne voditi tuđu brigu i kititi se tuđim perjem.
Citat
Nisam Lijan
+6 #12 Nisam Lijan 2017-08-08 22:31
Citat Vojskova:
Citat Nisam Lijan:
Na kraju, Hrvatska si to može priuštiti.
Malo pogledajte najnovija izvješća o rastu BDP u Lijepoj našoj, povećanju zaposlenosti, smanjivanju vanjskog duga, povećanju izvoza i industrijske proizvodnje... Turizam cvijeta i bilježi dvoznamenkasti rast...

Koja si ti ''plemenita životinja'' Vojskova


Citat Ekonomskog Instituta Zagreb:


"Ekonomski institut Zagreb (EIZ) povećao je procjenu rasta hrvatskog gospodarstva u ovoj godini s prethodnih 2,9 na 3,3 posto jer, među ostalim, očekuje nastavak rasta investicija i potrošnje kućanstava, kao i još jednu izvrsnu turističku sezonu"


Još dasi pametan pa da znaš šta to znači u pretežno uvoznom društvu bez sopstvene proizvodnje i velikim zaduženjem :)
Citat
Vojskova
-14 #13 Vojskova 2017-08-09 00:58
Citat Nisam Lijan:
Citat Vojskova:
Citat Nisam Lijan:
Na kraju, Hrvatska si to može priuštiti.
Malo pogledajte najnovija izvješća o rastu BDP u Lijepoj našoj, povećanju zaposlenosti, smanjivanju vanjskog duga, povećanju izvoza i industrijske proizvodnje... Turizam cvijeta i bilježi dvoznamenkasti rast...

Koja si ti ''plemenita životinja'' Vojskova


Citat Ekonomskog Instituta Zagreb:


"Ekonomski institut Zagreb (EIZ) povećao je procjenu rasta hrvatskog gospodarstva u ovoj godini s prethodnih 2,9 na 3,3 posto jer, među ostalim, očekuje nastavak rasta investicija i potrošnje kućanstava, kao i još jednu izvrsnu turističku sezonu"


Još dasi pametan pa da znaš šta to znači u pretežno uvoznom društvu bez sopstvene proizvodnje i velikim zaduženjem :)


Regija u brojkama: Plaće najviše rasle u Hrvatskoj, BiH i dalje pri dnu.
Najveća prosječna plaća isplaćena u regiji bila je prema podacima za maj u Republici Sloveniji i iznosila je 1.050,78 eura, dok je najmanja bila u Makedoniji i iznosila je svega 372,55 eura (22.889 denara).

Istovremeno, prosječna plaća za maj isplaćena u Republici Hrvatskoj bila je 813,17 eura (6.025 kuna), Crnoj Gori 510 eura (podaci za juni), Bosni i Hercegovini 439,71 euro (860 konvertibilnih maraka), a u Republici Srbiji 409,63 eura (49.238 dinara).

Interesantno je da je prema stanju u prošloj godini najviše narasla prosječna plaća u Hrvatskoj i to za 63,47 eura, a najmanje u Crnoj Gori, svega sedam eura.

- "Nisi Lijan", pogledaj malo i ove brojke za 2016.
Uz ovaj uzlazni trend gospodarski aktivnosti u RH, možete projicirati kako će to sve izgledati na kraju 2017.
Citat
Utemeljitelj
+5 #14 Utemeljitelj 2017-08-09 01:04
Citat Vojskova:
Citat Nisam Lijan:
Citat Vojskova:
Citat Nisam Lijan:
Na kraju, Hrvatska si to može priuštiti.
Malo pogledajte najnovija izvješća o rastu BDP u Lijepoj našoj, povećanju zaposlenosti, smanjivanju vanjskog duga, povećanju izvoza i industrijske proizvodnje... Turizam cvijeta i bilježi dvoznamenkasti rast...

Koja si ti ''plemenita životinja'' Vojskova


Citat Ekonomskog Instituta Zagreb:


"Ekonomski institut Zagreb (EIZ) povećao je procjenu rasta hrvatskog gospodarstva u ovoj godini s prethodnih 2,9 na 3,3 posto jer, među ostalim, očekuje nastavak rasta investicija i potrošnje kućanstava, kao i još jednu izvrsnu turističku sezonu"


Još dasi pametan pa da znaš šta to znači u pretežno uvoznom društvu bez sopstvene proizvodnje i velikim zaduženjem :)


Regija u brojkama: Plaće najviše rasle u Hrvatskoj, BiH i dalje pri dnu.
Najveća prosječna plaća isplaćena u regiji bila je prema podacima za maj u Republici Sloveniji i iznosila je 1.050,78 eura, dok je najmanja bila u Makedoniji i iznosila je svega 372,55 eura (22.889 denara).

Istovremeno, prosječna plaća za maj isplaćena u Republici Hrvatskoj bila je 813,17 eura (6.025 kuna), Crnoj Gori 510 eura (podaci za juni), Bosni i Hercegovini 439,71 euro (860 konvertibilnih maraka), a u Republici Srbiji 409,63 eura (49.238 dinara).

Interesantno je da je prema stanju u prošloj godini najviše narasla prosječna plaća u Hrvatskoj i to za 63,47 eura, a najmanje u Crnoj Gori, svega sedam eura.

- "Nisi Lijan", pogledaj malo i ove brojke za 2016.
Uz ovaj uzlazni trend gospodarski aktivnosti u RH, možete projicirati kako će to sve izgledati na kraju 2017.

ČESTITAMO.
Citat
Vojskova
-14 #15 Vojskova 2017-08-09 01:21
Citat Utemeljitelj:
Vojskova priča o rezultatima Vlade RH, kao da su on, Lijan, Nada, Kasap, Radić, Bilušić, i onih 13 klimoglavaca iz OV, članovi te Vlade. Već sam u prethodnom komentaru objasnio kako se HDZ BiH, na žalost nas istinskih hdzeovaca, odavno odmaknuo od HDZ-a RH. Komentirajte lokalne teme, svoje rezultate, nastup Predsjednika na Danu pobjede i Sinjskoj alki, ubojstvo Blaža Kraljevića, kako ide suradnja s Dodikom..., puno toga ima, a ne voditi tuđu brigu i kititi se tuđim perjem.


Tema ovog priloga je bila "Prijedlog HRvatske Vlade o novom zakonu o braniteljima" i nebulozni komentar Jure na isti zakon.
Na kraju, ovaj Zakon VRH imat uticaja na korisnike mirovina HVO.
Vlada ispunjava svoja predizborna obećanja.

Vaša tvrdnja da se HDZBIH udaljio od RH su čiste nebuloze i spinovi ljudi koji ne poznaju pravo stanje stvari.
Još prije par mjeseci na ovim stranicama se vrištalo od strane ANTILIJANOVIH barjaktara, kako su ljudi iz RH odradili izbore u Odžaku. Sad sami sebi skačete u usta ovakvim spinovima.

A što se tiče spina o "13 Lijanovi klimoglavaca", neznam što Vam taj spin znači!?
Lijan je napravio dobru Listu, u OV ušli su vijećnici odani statutu stranke i OO, nema preletača(opet zahvaljujući Lijanu), projekti se odrađuju zacrtanim tempom u suglasnosti sa Načelnikom.
Ide kao po špranci...
I što vam to smeta?
Da li treba biti rasulo u stranci i OV kao u vrijeme prethodni Predsjednika OV?
Citat
Vojskova
-13 #16 Vojskova 2017-08-09 01:26
Citat Utemeljitelj:
Citat Vojskova:
Citat Nisam Lijan:
Citat Vojskova:
Citat Nisam Lijan:
Na kraju, Hrvatska si to može priuštiti.
Malo pogledajte najnovija izvješća o rastu BDP u Lijepoj našoj, povećanju zaposlenosti, smanjivanju vanjskog duga, povećanju izvoza i industrijske proizvodnje... Turizam cvijeta i bilježi dvoznamenkasti rast...

Koja si ti ''plemenita životinja'' Vojskova


Citat Ekonomskog Instituta Zagreb:


"Ekonomski institut Zagreb (EIZ) povećao je procjenu rasta hrvatskog gospodarstva u ovoj godini s prethodnih 2,9 na 3,3 posto jer, među ostalim, očekuje nastavak rasta investicija i potrošnje kućanstava, kao i još jednu izvrsnu turističku sezonu"


Još dasi pametan pa da znaš šta to znači u pretežno uvoznom društvu bez sopstvene proizvodnje i velikim zaduženjem :)


Regija u brojkama: Plaće najviše rasle u Hrvatskoj, BiH i dalje pri dnu.
Najveća prosječna plaća isplaćena u regiji bila je prema podacima za maj u Republici Sloveniji i iznosila je 1.050,78 eura, dok je najmanja bila u Makedoniji i iznosila je svega 372,55 eura (22.889 denara).

Istovremeno, prosječna plaća za maj isplaćena u Republici Hrvatskoj bila je 813,17 eura (6.025 kuna), Crnoj Gori 510 eura (podaci za juni), Bosni i Hercegovini 439,71 euro (860 konvertibilnih maraka), a u Republici Srbiji 409,63 eura (49.238 dinara).

Interesantno je da je prema stanju u prošloj godini najviše narasla prosječna plaća u Hrvatskoj i to za 63,47 eura, a najmanje u Crnoj Gori, svega sedam eura.

- "Nisi Lijan", pogledaj malo i ove brojke za 2016.
Uz ovaj uzlazni trend gospodarski aktivnosti u RH, možete projicirati kako će to sve izgledati na kraju 2017.

ČESTITAMO.



NEMA NA ČEMU !
Citat
Vojskova
-14 #17 Vojskova 2017-08-09 08:09
Citat Utemeljitelj:
Vojskova priča o rezultatima Vlade RH, kao da su on, Lijan, Nada, Kasap, Radić, Bilušić, i onih 13 klimoglavaca iz OV, članovi te Vlade. Već sam u prethodnom komentaru objasnio kako se HDZ BiH, na žalost nas istinskih hdzeovaca, odavno odmaknuo od HDZ-a RH. Komentirajte lokalne teme, svoje rezultate, nastup Predsjednika na Danu pobjede i Sinjskoj alki, ubojstvo Blaža Kraljevića, kako ide suradnja s Dodikom..., puno toga ima, a ne voditi tuđu brigu i kititi se tuđim perjem.


Što bi ste konkretno htjeli znati vezano za časnika Blaža Kraljevića, ustaškog KRILNIKA (čin kojim je odlikovan posmrtno u HOS- to bi odgovaralo činu generala u ABiH)?
Citat
Utemeljitelj
+7 #18 Utemeljitelj 2017-08-09 10:52
ČESTITAMO na dobrim ekonomskim pokazateljima, jer je to, valjda, i vaša zasluga.
Citat
Utemeljitelj
+6 #19 Utemeljitelj 2017-08-09 10:58
Citat Vojskova:
Citat Utemeljitelj:
Vojskova priča o rezultatima Vlade RH, kao da su on, Lijan, Nada, Kasap, Radić, Bilušić, i onih 13 klimoglavaca iz OV, članovi te Vlade. Već sam u prethodnom komentaru objasnio kako se HDZ BiH, na žalost nas istinskih hdzeovaca, odavno odmaknuo od HDZ-a RH. Komentirajte lokalne teme, svoje rezultate, nastup Predsjednika na Danu pobjede i Sinjskoj alki, ubojstvo Blaža Kraljevića, kako ide suradnja s Dodikom..., puno toga ima, a ne voditi tuđu brigu i kititi se tuđim perjem.


Tema ovog priloga je bila "Prijedlog HRvatske Vlade o novom zakonu o braniteljima" i nebulozni komentar Jure na isti zakon.
Na kraju, ovaj Zakon VRH imat uticaja na korisnike mirovina HVO.
Vlada ispunjava svoja predizborna obećanja.

Vaša tvrdnja da se HDZBIH udaljio od RH su čiste nebuloze i spinovi ljudi koji ne poznaju pravo stanje stvari.
Još prije par mjeseci na ovim stranicama se vrištalo od strane ANTILIJANOVIH barjaktara, kako su ljudi iz RH odradili izbore u Odžaku. Sad sami sebi skačete u usta ovakvim spinovima.

A što se tiče spina o "13 Lijanovi klimoglavaca", neznam što Vam taj spin znači!?
Lijan je napravio dobru Listu, u OV ušli su vijećnici odani statutu stranke i OO, nema preletača(opet zahvaljujući Lijanu), projekti se odrađuju zacrtanim tempom u suglasnosti sa Načelnikom.
Ide kao po špranci...
I što vam to smeta?
Da li treba biti rasulo u stranci i OV kao u vrijeme prethodni Predsjednika OV?


Ovo si dobro rekao, rasulo u vijeću je bilo u vrijeme predsjednikovanja, Pere Radića i Jakova Ivankovića!
Citat
Vojskova
-12 #20 Vojskova 2017-08-09 11:33
Utemeljitelj:

"
Ovo si dobro rekao, rasulo u vijeću je bilo u vrijeme predsjednikovanja, Pere Radića i Jakova Ivankovića!"

Djelomično griješite!

Rasulo je bilo pod predsjedavanjem Pere Radića OV.
Kad su prošli Županijski izbori i kad je PR napustio poziciju Predsjednika OV, gospođa Predsjednica Nada Ćulap OO HDZBIH u to vrijeme, posložila je solidnu većinu u OV od HDZa i preletača iz Devedesetke. Tad je OV izabralo Jakova Ivankovića za Predsjednika OV.

Tako je bilo...
Citat
Utemeljitelj
+7 #21 Utemeljitelj 2017-08-09 12:01
Da, da za vrijeme Jakova donesena je odluka o komunalnoj naknadi, na nezakonit način, glasujući dva puta na istoj sjednici, jer prilikom prvog glasovanja nije prošlo, pa je Jakov omogućio još jedno glasovanje, gdje su se neki vijećnici predomislili, da je trebalo, vjerovatno bi se išlo i na treće. To se zove red.
Ovaj događaj je Đuka objašnjavao u kampanji i pozivao građane da ne plaćaju komunalnu naknadu, jer je nezakonita.
Citat
Vojskova
-12 #22 Vojskova 2017-08-09 14:17
Citat Utemeljitelj:
Da, da za vrijeme Jakova donesena je odluka o komunalnoj naknadi, na nezakonit način, glasujući dva puta na istoj sjednici, jer prilikom prvog glasovanja nije prošlo, pa je Jakov omogućio još jedno glasovanje, gdje su se neki vijećnici predomislili, da je trebalo, vjerovatno bi se išlo i na treće. To se zove red.
Ovaj događaj je Đuka objašnjavao u kampanji i pozivao građane da ne plaćaju komunalnu naknadu, jer je nezakonita.


Koji Duka?

Naš Đuk a !???
Citat
Utemeljitelj
+7 #23 Utemeljitelj 2017-08-09 15:15
Da vaš Juro Udovičić. (Nije lijepo sad se ismijavati njegovim imenom-jasno sam napisao Đuka, kako ga inače svi zovu). Obećao je i platiti svaku kaznu koja dođe građanima zbog neplaćanja komunalne. Vjerujem da će održati riječ.
Citat
Vojskova
-12 #24 Vojskova 2017-08-09 15:26
Citat Utemeljitelj:
Da vaš Juro Udovičić. (Nije lijepo sad se ismijavati njegovim imenom-jasno sam napisao Đuka, kako ga inače svi zovu). Obećao je i platiti svaku kaznu koja dođe građanima zbog neplaćanja komunalne. Vjerujem da će održati riječ.


Kako vas je "preveslao" Đuk a"!
Vi njemu i Devedesetki Glas, a on kasnije okrene priču.
Ako ste dali Glas svoj Tomi i Posavskoj(vučete mi na tu stranu!), onda nemate što žaliti za Glasom svojim...

P. S. Zar nije Uredba o komunalnoj naknadi u općini Odžak izglasana u drugom mandatu Luke Jurića?
Citat
Vojskova
-11 #25 Vojskova 2017-08-09 15:31
Citat Utemeljitelj:
ČESTITAMO na dobrim ekonomskim pokazateljima, jer je to, valjda, i vaša zasluga.


Jednim malim dijelom ima i mojih zasluga.
Porezni obaveznik i platiša poreza u RH.
Proračun se puni od uplata poreza poreznih obaveznika.
Citat
Štef
+6 #26 Štef 2017-08-09 17:42
Citat Vojskova:
Citat Utemeljitelj:
Da vaš Juro Udovičić. (Nije lijepo sad se ismijavati njegovim imenom-jasno sam napisao Đuka, kako ga inače svi zovu). Obećao je i platiti svaku kaznu koja dođe građanima zbog neplaćanja komunalne. Vjerujem da će održati riječ.


Kako vas je "preveslao" Đuk a"!
Vi njemu i Devedesetki Glas, a on kasnije okrene priču.
Ako ste dali Glas svoj Tomi i Posavskoj(vučete mi na tu stranu!), onda nemate što žaliti za Glasom svojim...

P. S. Zar nije Uredba o komunalnoj naknadi u općini Odžak izglasana u drugom mandatu Luke Jurića?

Jest uvedena u Lukinom mandatu, pa su je 13 veličanstvenih ukinuli. Kada je HDZ uz pomoć preletača ponovno preuzeo vijeće išli su vratiti komunalnu. Tada se dogodilo to kršenje poslovnika, statuta, zakona i demokracije u režiji predsjednika vijeća Jakova i tadašnje adezeove većine. Dobro ti to znaš.
Citat
Jure
+8 #27 Jure 2017-08-09 21:53
Citat Vojskova:


Što bi ste konkretno htjeli znati vezano za časnika Blaža Kraljevića, ustaškog KRILNIKA (čin kojim je odlikovan posmrtno u HOS- to bi odgovaralo činu generala u ABiH)?

Novopečeni Antifašista Vojskova bi nam ovdje ponunudio i svoje viđenje mučkog ubojstva Blaža Kraljevića . Njegovi vizionarski pajdaši iz HDZ-a su odlučili se za taj korak kako im Blaž Kraljević nebi danas bio prepreka u njihovom vaskolikom bratstvu sa Traktoristom iz Laktaša . Ostavi se ti šarlatanu tih svojih teza o tobožnjem ustaštvu Blaža Kraljevića . Njega je u emigraciju i otjerao tvoj partijski drug Mate Boban koji se iz partije nije nikad ni ispisao jer ona kojoj je poslije pristupio i bio na čelu je ionako nasljednica propalog SKJ . Isto tako i Šušak je u emigraciji bio jedan od UDBINih doušnika a o onom trećem Tuti nije vrijedno trošiti riječi . Šta ti gnjido znaš u kojem je rangu čin koji mu je posmrtno dodijeljen ?
Važno je da Juka Prazina ima čin generala HVO-a tako da njemu trebaš biti vječno zahvalan .
Što je sa kajkavštinom kojom si počeo prvi komentar ovoga članka ?
Tebi bi bilo puno pametnije da se ostaviš tih potpuno promašenih političkih naklapanja i umjesto njih počneš pisati reportaže sa svojih skijaških avantura diljem tebi omiljenog Genocidnog entiteta !
Citat
Vojskova
-12 #28 Vojskova 2017-08-09 22:17
Citat Jure:
Citat Vojskova:


Što bi ste konkretno htjeli znati vezano za časnika Blaža Kraljevića, ustaškog KRILNIKA (čin kojim je odlikovan posmrtno u HOS- to bi odgovaralo činu generala u ABiH)?

Novopečeni Antifašista Vojskova bi nam ovdje ponunudio i svoje viđenje mučkog ubojstva Blaža Kraljevića . Njegovi vizionarski pajdaši iz HDZ-a su odlučili se za taj korak kako im Blaž Kraljević nebi danas bio prepreka u njihovom vaskolikom bratstvu sa Traktoristom iz Laktaša . Ostavi se ti šarlatanu tih svojih teza o tobožnjem ustaštvu Blaža Kraljevića . Njega je u emigraciju i otjerao tvoj partijski drug Mate Boban koji se iz partije nije nikad ni ispisao jer ona kojoj je poslije pristupio i bio na čelu je ionako nasljednica propalog SKJ . Isto tako i Šušak je u emigraciji bio jedan od UDBINih doušnika a o onom trećem Tuti nije vrijedno trošiti riječi . Šta ti gnjido znaš u kojem je rangu čin koji mu je posmrtno dodijeljen ?
Važno je da Juka Prazina ima čin generala HVO-a tako da njemu trebaš biti vječno zahvalan .
Što je sa kajkavštinom kojom si počeo prvi komentar ovoga članka ?
Tebi bi bilo puno pametnije da se ostaviš tih potpuno promašenih političkih naklapanja i umjesto njih počneš pisati reportaže sa svojih skijaških avantura diljem tebi omiljenog Genocidnog entiteta !


Gospon Jure, nešto ste nervozni!
Opustite se malo, stres i nervoza nisu dobri za zdravlje Vaše!
I pustite već jednom ustaše i partizane. To je davno iza nas. NEPONOVILO se NIKAD VIŠE!

Krilnik Blaž Kraljević je baš spomenutim činom odlikovan posmrtno. Kako je meni povijest i analitika posao od kojeg živim, odgovorno tvrdim da je čin KRILNIKA u Ustaškoj vojnici najviši zapovijedni čin i pidčinjen je bio samo Poglavniku.
Čin KRILNIKA u Ustaškoj vojnici odgovara činu General zbora u HV.

Uz ovaj čin spomenuti, Blaž Kraljević nositelj je i čina General bojnika(majora) u ABiH. Osobno ga je u taj čin promovirao Predsjednik Predsjedništva BIH, gospodin Alija Izetbegocić srpnja mjeseca 1992. u Sarajevu.

Na kraju, nositelj je Hrvatskog državnog odlikovanja Reda Zrinskog koje mu je posmrtno dodijeljeno od strane Predsjednika RH Franje Tuđmana a na prijedlog tadašnjeg ministra odbrane Gojka Šuška.
Citat
Štef
+8 #29 Štef 2017-08-09 22:32
De malo analiziraj predsjednikovo nepojavljivanje na Danu pobjede i pojavljivanje na Alki. To te je Utemeljeljitelj već pitao, izbjegavaš nešto reći na tu temu, već samo udaraš po ekonomiji. Izgleda si, osim povijesti ekspert i za ekonomiju.
Citat
Vojskova
-9 #30 Vojskova 2017-08-09 22:39
Citat Štef:
De malo analiziraj predsjednikovo nepojavljivanje na Danu pobjede i pojavljivanje na Alki. To te je Utemeljeljitelj već pitao, izbjegavaš nešto reći na tu temu, već samo udaraš po ekonomiji. Izgleda si, osim povijesti ekspert i za ekonomiju.


Po dostignutom u životu, ni gospodarstvo mi strano nije!
Ide mi i na tom polju.
Citat
Jure
+9 #31 Jure 2017-08-09 23:22
Vojskova : vrli povjesničaru šteta što su " bespuća povjesti " već napisana inače mogao bi ih ti pripisati sebi jer to je znanstveno smeće na tvom nivou .
Ne zanimaju me ni ustaše a ni partizani i te teme si se ti dohvatio kako bi pokazao svu svoju " intelektualnu " širinu . Tu pokušavaš blatiti Blaža Kraljevića no uopće te ne bode u oči činjenica da je on i njegovabssgrupa likvidirana izvan ratnih dejstva . Zločin od šljama kojem i sam pripadaš . U čitavoj toj priči potpuno je nebitno od koga je on poslije odlikovan i kakvim znamenjem .
Onaj koga to zanima može i sam potražiti takve podatke bez da mu treba tvoja posrednička uloga . Drži se ti lijepo svog generala Juke Prazine i to na kajkavskom !
Citat
Vojskova
-14 #32 Vojskova 2017-08-09 23:43
Citat Jure:
Vojskova : vrli povjesničaru šteta što su " bespuća povjesti " već napisana inače mogao bi ih ti pripisati sebi jer to je znanstveno smeće na tvom nivou .
Ne zanimaju me ni ustaše a ni partizani i te teme si se ti dohvatio kako bi pokazao svu svoju " intelektualnu " širinu . Tu pokušavaš blatiti Blaža Kraljevića no uopće te ne bode u oči činjenica da je on i njegovabssgrupa likvidirana izvan ratnih dejstva . Zločin od šljama kojem i sam pripadaš . U čitavoj toj priči potpuno je nebitno od koga je on poslije odlikovan i kakvim znamenjem .
Onaj koga to zanima može i sam potražiti takve podatke bez da mu treba tvoja posrednička uloga . Drži se ti lijepo svog generala Juke Prazine i to na kajkavskom !


Jure, činjenice Vam ne idu u prilog, kako povijesne tako i procesi koji se odvijaju u prezentu.

Na gubitničkoj si strani! A takvo stanje iritira, tjera te na bijes, grizeš sve one koji Vam ukazuju da ste na krivoj strani.

Hvaliti ustaškog ideologa spočetka devedeseti godina prošlog stoljeća koji je radio na Platvormi "Hrvatska do Drine", u današnje vrijeme je ludost... Ludost je bila i 1992.(da Vam to objasnim da je bila ludost, trebalo bi mi puno vremena. Vi ste toliko glup i ideološki ostrašćen lik, da je svaki pokušaj urazumljavanja Vas, odmah na početku osuđen na propast.)

Za mene je tema o KRILNIKU Blažu Kraljeviću ovim pistom završena.
Citat
Jure
+9 #33 Jure 2017-08-10 22:52
Vojskova : blago tebi koji pameti nemaš i kojemu se sve nebuloze koje ovdje ostavljaš čine savršenstvom ljudskog uma .
Gdje si ti to ljuska spodobo iščitao da ja hvalim ustaškog ideologa ?
Ništavilo u ljudskom obliku ja jedino tvrdim da je ubojstvo Blaža Kraljevića i njegove grupe , Ante Paradžika , Josipa Rech-Kira ( i ostalih koji su tijekom rata odstrijeljeni od hrvatskog vladajućeg režima ) ZLOČIN ! Ne ulazeći uopće u njihova politička opredjeljenja oni su za mene LJUDI koji su imali pravo na život a oni koji su ta ubojstva poručili su ZLOČINCI a i režim kojem su pripadali je zločinački !
Na osnovu čega si ti to zaključio na čijoj sam ja strani ?
Poslušnici poput tebe su uvijek na pravoj strani , njima je svejedno tko im je gospodar i kakvu politiku vodi . Osobne pameti nemaju nego misle kolektivno .
Za mene si ti odavno završena priča neovisno o temi rasprave .
Citat
Igor
+8 #34 Igor 2017-08-12 20:11
Citat Jure:

Novopečeni Antifašista Vojskova...
:lol: :lol: :lol:

Napravljeno je znanstveno istraživanje u US gdje je statistički dokazano da na 100 osoba koje se nalaze pod utjecajem neke vrste autoriteta dobijemo 65 ovaca koje će učiniti bilo šta što od njih autoritet traži. Bleee...

Moj prijatelj "uhljeb deluxe" definitivno se ne nalazi u ovih 35 slobodno-mislećih. Da sutra Draganče zvizne "Vojskova pušćaj :D bradu..." uhljeb bi je pustio.

Najrazvijeniji dio HR je sjeverozapad... u posljednjih 12 mjeseci VŽ zupaniju je napustilo 3.000 radno sposobnih duša u najboljim godinama. Da dobiješ sliku katastrofe pomnoži ekonomski najlošije, recimo Slavoniju, Liku... pa udari puta deset kako bi dobio približan godišnji odliv.

Prosjek kažeš uhljebu? Vidi se da si bježao iz škole... ti si zaradio godišnje recimo 10.000 franaka, a ja 100.000. Prosjek je 55.000 franaka. Da li to znači kako taj prosjek nekom nešto priča? Aha, budalama da! Ti si kakogod na kraju dana žestoko ispod prosjeka. :zzz

Zatucanost Hrvata je najveći problem u našoj državi!! POGLEDAJTE OVO!!
youtu.be/Ixos4xWE4Fs

Mentalitet i zatucanost HDZ-ovaca!! BOLI GLAVA!! 06.07.2017.
youtu.be/6GODkno-iCQ

Glasači HDZ-a
youtu.be/yVZTI5wvNY0

Gospodo kriminalci ovo je početak vašeg kraja
youtu.be/vpzZrPTwU3A

Ko je kriv zbog problema u BiH?
youtu.be/OltbViCHc7s

Pernar prozvao Čovića, Ljubića...
youtu.be/UAugfw-8Grc

:-*
Citat
Jure
+5 #35 Jure 2017-08-12 20:30
Igore ! Puno nam fališ ( nedostaješ ) a osobno me jako raduje da bar povremeno navratiš na ovu stranicu .
Svako ti dobro !
Citat
Vojskova
-10 #36 Vojskova 2017-08-13 11:27
Ala se Yugo ŽGADIJA i antihrvatska falanga opet okuplja :lol: 8)

Al' uzalud im trud svirači :lol:
Citat
Štef
+8 #37 Štef 2017-08-13 12:11
Svi koji su kritični prema potezima vlasti (HDZ), odmah se proglašavaju atihrvatima i jugonostalgičarima. Tipično sa jednomjesečni diktature,komunističke metode obračuna s neistomišljenicima, odmah ih proglasi protivnicima tekovina revolucije. Daj okanite se više tih fora!
Citat
Vojskova
-8 #38 Vojskova 2017-08-13 12:50
Citat Štef:
Svi koji su kritični prema potezima vlasti (HDZ), odmah se proglašavaju atihrvatima i jugonostalgičarima. Tipično sa jednomjesečni diktature,komunističke metode obračuna s neistomišljenicima, odmah ih proglasi protivnicima tekovina revolucije. Daj okanite se više tih fora!


Evo još jednog koji se odijeća prozvanim i koji identificira sa gore navedenim :lol: 8) 8)
Citat
Igor
+6 #39 Igor 2017-08-14 00:59
@ Uhljeb

Sve dok je nama Hrvatina tvog kalibra ubrzano će se učiti strani jezici, dok će narod za svoj stvarni glavni grad smatrati Berlin ili Dublin. Papak četku u ruke pa makar okrečite ono sto ste naslijedili od drugih jer graditi znate samo mržnju. Nit' vas jebat' niti kući vodit'.

HDZ ubojice Hrvatske i BiH

UBRZAVA SE ISELJAVANJE IZ LIJEPE NAŠE
U dvije godine iz Hrvatske odselilo 138 tisuća ljudi
novilist.hr/Vijesti/Hrvatska/UBRZAVA-SE-ISELJAVANJE-IZ-LIJEPE-NASE-U-dvije-godine-iz-Hrvatske-odselilo-138-tisuca-ljudi

Hvata se narod noge od ljepote BDP-a, prosjeka, zakona, kurčića, palčića... te tebi sličnih umnjaka. Mora da su nezahvalna ŽGADIJA koja ne vidi tako dobro kao ti kako se to danas dobro uhljebnički živi. :oops:
Ma stoka sitnog zuba, ćaća bi reka'. :zzz
Citat

Dodaj komentar

KOMENTARI SE OBJAVLJUJU PROMTNO TAKO DA NE MOŽEMO ODMAH REAGIRATI NA OBJAVLJEN SADRŽAJ. PRIJAVITE NAM NEPRIMJERENE KOMENTARE KAKO BI BRŽE INTERVENIRALI.
Zadržavamo pravo brisanja neprimjerenih komentara bez prethodnog upozorenja.
Portal e-Posavina.com se ograđuje od sadržaja u komentarima i isti ne odražavaju stav portala.


Sigurnosni kod
Osvježi

arhiva domovinski rat

Nije sve u životu politika

Partneri

republikainfo 170 posavski vremeplov 170

e-Posavina.com

logo plavi uski

Imate zanimljivu priču ili jednostavno, želite pisati za naš portal.
Pošaljite nam svoj tekst, informaciju, ideju... Javite nam se!

Pišite nam na e-mail adresu info@e-posavina.com

 

 

Povežite se s nama

Slijedite nas na Twitteru
Lajkajte nas na Facebooku
Pratite nas na Google+
Pretplatite se na RSS Feeds
Pratite naš YouTube kanal
Kontaktirajte nas