Tronožac po željama braće...

Objavljeno u rubrici Škrinjica Napisao  20. Veljača, 2017. Veličina pisma smanji veličinu pisma uvečaj veličinu pisma Komentara (16)
Ocijeni sadržaj
(15 glasova)

Kasni sati. Spremam se na počinak. No, prije počinka idem vidjeti ima li kakvih novosti. Pretražujem režimske portale, jer su oni izvor stranačkih vijesti i glas politike koju predstavljaju i koja ih plaća. Među inim rado posjetim i Hrvatski medijski servis. Tamo pogledam dokle se stiglo u propagiranju Trećeg entiteta.

Jer njihovi novinari su ogledalo duše Dragana Čovića i Hercegovačkog HDZ-a. Ne zamjeram tim poltrončićima i novinarima, odrađuju svoj posao. Što im se kaže to pišu. Da njihovi autori mogu misliti svojom glavom, nije im strano, ali toga se i oni samo rado sjećaju. Prošlo vrijeme.

Ali što će, slobodu novinarske misli zamijenili su profesionalnim agitiranjem za ideju velikog vožda. Legalno i legitimno.

Dežurni komentator HMS-a Milan Šutalo za kojeg se onomad govorilo kako ga je Čović kupio za 60.000 KM (neznase.ba) potpisao je tekst pod nazivom „Istine i laži o Trećem entitetu“. Istina, Šutalo je taj transfer demantirao, ali nije negirao da je njegov Pincom od Ministarstva industrije energetike i rudarstva F BiH dobio Lovu. Glavni argument mu je bio kako nije znao da je Vahid Hećo, tadašnji ministar tog ministarstva, bio član HDZ-a BiH.

Moram priznati da je Šutalov Pincom bio jako dobar portal. Objektivan koliko se to moglo u poraću. A to znači i vrlo kritičan prema onomu što ne valja i što nije dobro. Naravno, objektivno pisanje nikako nije moglo ići na ruku vrhuški HDZ BiH ili je bolje reći Draganu Čoviću koji je grčevito trebao medijsku potporu za svoj politički uspjeh. Velikom vođi nije trebala kritika. Pogotovo ne kritika prestižnog medija koji je u to vrijeme bio među najčitanijima. I ZNA SE! Para vrti gdje burgija neće. Slučajno ili ne… Šutalo iznenada gasi svoj cijenjeni medij (Pincom), otvara drugi s kojim iz temelja mijenja svoju uređivačku politiku. Opozicioni mediji u Hercegovini su lako uočili nagli zaokret u razmišljanjima Milana Šutala. Tada je Šutalo, bez pardona, bio prozvan da se ogriješio u koruptivnom smislu i da je svemu kumovao stožernik u zamahu, drug Dragana Čovića.

Točno je naveden i iznos koji je Šutalu promijenio pamet. Mediji su pisali o već spomenutih 60.000 KM. I ništa, bilo pa prošlo kao i sve u našoj državi. Čak su i tih 60.000 KM može smatrati sitnicom, jer se za puno veće iznose dizalo puno manje prašine. Bilo kako bilo, primio Šutalo te novce ili ne njegovo dalje novinarsko djelovanje krenulo je sasvim drugim tokom. A to je činjenica koju Šutalo ne može oprati ni svetom vodom.

Ovo bi bilo sasvim dovoljno da se Milan Šutalo diskreditira kao ozbiljan novinar. Kao netko čiji će stavovi imati težinu. Istina njegova čitalačka publika ne haje za moralom i drugim ljudskim vrlinama. Zato im Šutalo servira informacije i dezinformacije koje oni vole čuti. Upijaju ih i uzimaju zdravo za gotovo, jer najlakše je prihvatiti onu informaciju koja najlakše legne na srce. Bila ona relevantna, manje je važno.

Priča o Trećem entitetu je glorificirana kao nekakva svetinja. Kao dio nepogrešive politike u kojoj treba ustrajati do zadnjega. Nevažno, što postoji razumna kritika takvoj politici Šutalo i istomišljenici se ponašaju kao propagandna mašinerija Miloševićevog režima kada su se Srbi iščuđivali kako se to „ceo svet“ urotio protiv srpstva, a oni samo brane svoj goloruki narod.

Najmanja mi je namjera ovim tekstom diskreditirati g, Šutala, jer nemam vremena baviti se s ljudima takva morala. Čović je već od njega napravio novinarsko ništavilo i nema se tu potrebe pisati bilo što negativno o njemu, on je sam o sebi sve rekao.

Ali zato ću vrlo radu prokomentirati Šutalovo djelo, ono što je on napisao u tekstu „Istine i laži o Trećem entitetu“. Rado ću probdjeti cijelu noć samo da bi g. Šutalu i omađijanoj mu publici iznio kontraargumente. One argumente koji će pokazati da nismo svi veslo sisali.

Zapravo u svom članku g. Šutalo se po svoj prilici referirao na moj prethodni tekst „Dodik ili Treći entitet, pitanje je sad“. Jer teze koje Šutalo raščlanjuje kao „istine i laži“ nevjerojatno se podudaraju s tezama koje sam iznio u svom spomenutom tekstu.

Umjesto da g. Šutalo tuče u čelo i da me imenom prozove on s namjerom izbjegava reći otkuda mu inspiracija za pisanje (vjerojatno posavjetovan kolegama s portala koji imaju deblji režimski novinarski dosje i iskustvo u diskreditiranju neistomišljenika).

Po meni dva su razloga zašto se Šutalo odlučio na „poluilegalu“. Prvo izbjegava navesti navode i time nam dati na publicitetu, a drugo treba imati prave argumente i sučeliti ih sa mojim, a to g. Šutalo zacijelo nema. Ako i griješim, nevažno. Puno je važnije što ću reći u nastavku teksta. Ionako mi publicitet od g. Šutala i sličnih najmanje godi..

Iz tih razloga g. Šutalo svoju kritičku misao usmjerava zagovornicima bošnjačko-hegemonističke politike ističući kako im je tema o „trećem entitetu“ omiljena, ali kako u nedostatku argumenata iznose laži.

A smisao teksta g. Šutala je demaskirati te laži i iznijeti istinu koja će biti relevantna, jer iznosi je Hrvatski medijski servis. Samim time će ta istina biti neprikosnovena, jer tko se usudi proturječiti HMS-u, autentičnom i legitimnom glasu beha Hrvata.

Na Šutalovu žalost s druge strane nisu bošnjački hegemonisti. S druge strane je hrvatski glas koji drži da ima pravo iznijeti svoje drugo mišljenje. A ako ćemo bojati krvna zrnca onda je u mojoj malenkosti toliko više hrvatstva od gospodina Šutala, a vjerojatno i od cijele njegove redakcije, jer je moja malenkost svoje hrvatstvo dokazala kada je trebalo. Prolio sam za hrvatstvo svoje krvi više nego je kola Šutalovim venama. I kao nagradu za taj čin dobio sam pohvala, odlikovanja i nagrada s najviše nacionalne i državne distance da s njima mogu oblijepiti sve zidove redakcije HMS-a. A i to je manje važno, jer do istinskih vrijednosti danas malo tko drži. Pa zašto bi i g. Šutalo?!

A sada prijeđimo na stvar.

Tvrdolinijaši „Trećeg“ nikako da shvate činjenicu da mi koji kritiziramo Čovićev model trećeg entiteta u načelu nismo protiv trećeg entiteta. Mi samo tvrdimo da ima boljih i poštenijih rješenja. A ako je Treći najbolje rješenje za Hrvate onda nikako ne bi bili protiv njega. A zašto i bi? Jer logika nalaže da uvijek treba izabrati ono najbolje. Govorim načelno, jer uvijek ima onih koji misle uistinu drukčije i na tomu im treba dati za pravo. S toga i njihove stavove treba podvrći kritici i snazi argumenata, a ne junačiti se preko tuđih leđa da je ono što odgovara meni automatski najbolje za sve druge, kako to inače zagovornici „Trećeg u diskontinuitetu“ zagovaraju.

Zato ono što Čović zagovara, paralelno s tim i g. Milan Šutalo i dobar dio Hercegovaca, a uz njih i Bosanci beskičmenjaci svakako je najniži oblik cinizma, nacionalne izdaje i bezobrazluka prve vrste. Politička teza rješenja hrvatskog pitanja kroz Treći entitet, zgotovljena u udbaškoj kuhinji hercegovačkog prosrpskog udbaškog klana, nikako ne može biti prihvatljiva za Hrvate Bosne i Hercegovine. I to iz više razloga.

Više je nego podlo konstruirati političko rješenje iz kojeg će korist izvući samo jedan dio nacionalnog korpusa, dok će drugi dio ostati na milosti i nemilosti. I to komu? Četnicima i bošnjačkim hegemonistima. Upravo onima o kojima Šutalo i njegovi istomišljenici neprestano trube kako su nepodnošljivi i kako sotoniziraju Hrvate. Pa čak i u uvjetima da će ta brojka Hrvata biti manji dio od ukupnog hrvatskog nacionalnog korpusa. Takva politika je bezlična, ljigava, nepoštena i s pravom se mora etiketirati kao izdajnička. A izdajnička i jeste i ona se provodi od 1992. godine.

Bez imalo stida g. Šutalo negira i zaboravlja protjerane Hrvate iz Republike Srpske. Za njega su oni „rešena stvar“. Jer Šutalo nema mandat zadirati u srpsku stvar na način da joj se protivi. On je plaćen da radi za nju. Priznam, pravo svih profesionalaca je da rade za pare. Ali, s druge strane, imam pravo nabiti im na nos da im je rabota nemoralna, nečasna i podla. A ako sve ovo g. Šutalo radi iz osobnih uvjerenja onda je dobrano pljunuo na svoj obraz….

Na početku preuzimanja vlasti nad hrvatskim političkim bićem, od strane HDZ BiH, u Bosni i Hercegovini je živjelo cca. 750.000 Hrvata! I to je brojka na koju HDZ-ova politika polaže odgovornost.

Cinično je danas govoriti kao da tih ljudi više nema. Za Boga milog, veliki dio njih su još uvijek živi. Gospodine Šutalo čitaju ono što vi pišete. Snebivaju se. Prolaze ih trnci kada čuju tvoje veleizdajničke riječi. Njihove frustracije lete do neba kada ih smatrate prekriženim, žrtvovanim za prosperitet vas koji ste od prijeratnih prodavača i preprodavača škije na njihovoj nesreći postali milijunaši, a sve to u vama mrskoj Bosni i Hercegovina koja vam kao neda da dišete.

Vi g. Šutalo zagovarate Treći entitet i u onim općina u kojima vas nehrvati neće gledati blagonaklono. Premda ste sa Srbima dogovorili deal još 1992. godine s Bošnjacima to još uvijek niste. Zašto ste tako samouvjereni da će vam Bošnjaci prepustiti bilo koju općinu u kojoj su oni relevantan faktor. Samo će vam Mostar postati predmet prijepora, da se ne ide dalje. Ne možete zagaziti u Neretvu ni do koljena, a da time ne izazovete novo krvoproliće. Zaboravljate da vam više u Mostar neće doći vinkovačka gardijska brigada da vam pravi vaš Treći entitet. Neće vam u pomoć doći ni srpski tenkovi kao nekada. A to nekada je bilo u isto ono vrijeme kada su neki drugi (ili isti) srpski tenkovi tukli hrvatsku nejač po Posavini.

To sve moj Šutalo znači da će izvan Trećeg entiteta ostati puno više Hrvata nego što vi danas spinujete i ispirete narodu mozak narodu huškajući ga za vašu stvar. Da, uz vas je najviše 250.000 odabranih, stožernih, povijesnih. Onih, koje su Hrvati asimilirali prije mnogo stoljeća došavši u vaše krajeve.

Neka druga klica u vama nagonski vas tjera da radite u interesu velikosrpske politike. Jer Treći entitet kako ste ga vi zamislili nije ništa drugo nego tjeranje vode na mlin velikosrpskoj ideji o priključenju Republike Srpske majčici Srbiji. Da u vama ima hrvatstva koliko je crno ispod nokta samo zbog te činjenice vi bi odustali od monstruoznog plana koji uzgred rečeno vjerojatno i nije vaš.

Ne bi me iznenadilo da se jednog dana obznani da je „memorandum zvani Treći entitet“ pisan upravo u Beogradu. Volio bih da griješim, ali naprosto previše je koincidencija da bih izvodio drukčije zaključke.

Već sam pisao da Treći entitet kao teritorij u diskontinuitetu nema nikakvog smisla, osim da je cijela BiH tako organizirana. Zato molim vas prestanite sa lažima, podmetanjima i izdajničkim pokličima.

Kada bi i dobili takav entitet, ne bi ni trešnja procvala vi bi okrenuli leđa svima sjeverno od Vran planine. Ne bi to učinili prvi put. Dajete lažnu nadu Hrvatima središnje Bosne, Posavine. Znamo koliko vam je stalo do njih (nas). Nažalost, već smo to osjetili na svojoj koži.

Prestanite molim vas govoriti o multietničnosti i ustroju entiteta u BiB na principu višenacionalnosti.

Niste u stanju u Mostaru tolike godine održati izbore. Od Stoca ste napravili slučaj. Od istog onog Stoca u kojem su prije rata dva policajca bila dovoljna da se održe red i mir. Što bi preko 100.000 Bošnjaka dobili u tom vašem zamišljenom Trećem entitetu. I zauzvrat što bi duplo više Hrvata dobilo u entitetu pod dominantnom kontrolom Bošnjaka? Možda isto ono što su Hrvati i Bošnjaci dobili u Republici Srpskoj. Ne hvala, takva ljepota nikomu nije potrebna. I nitko se neće žrtvovati u toj mjeri da bi vama zasjalo sunce onakvo kakvo vi želite. I drugi bi da ih to sunce zagrije, ali to vama očito ne znači ništa.

Gospodin Šutalo negira izvjesnost zatvaranja u nacionalne torove, segregaciju i veliki udar na slobodno tržište. Kaže da danas imamo dva entiteta i da među njima nema nikakvih prijepora. Nema međa i granica i da postoji apsolutna sloboda kretanja ljudi i roba i sl.

Privid moj Šutalo, privid iznad kojeg Visoki predstavnik za BiH i OHR vise kao Damoklov mač. A upravo ih vi i kolege vam iz RS-a tjerate iz BiH. Tjerate ih da bi lakše stavili katance na svoje torove.

Samo jedna činjenica demantira gospodina Šutala i govori o njemu kakve neprincipijelne teze žele podvaliti pod argumente. Možda g. Šutalo ne zna, da smo svi mi iz FBiH za Republiku Srpsku nerezidenti. A to vam g. Šutalo u poslovnom, trgovinskom, gospodarskom i svakom drugom smislu znači da smo za njih STRANCI i da kao takvi imamo ista prava i mogućnosti kao Englezi, Mađari, Talijani ili bilo koji drugi stranci.

Vama je Republika Srpska uzor i sve činite da ju oponašate. Da imate imalo ljudskosti ta genocidna tvorevina bila bi vam strana pa makar da je zlatna.

Dalje gospodin Šutalo pokazuje i svoje nepoznavanje Domovine kada govori da su Bosanski Brod i Derventa ostale izvan FBiH i da su pripale Republici Srpskoj, a u kojima su Hrvati bili većina. Krivo g. Šutalo. Bosanski Šamac i Bosanski Brod su dvije posavske općine u kojima su Hrvati imali većinu. Ističete relativnost te većine kao bitan faktor. Što ćemo, nije svatko imao sreću da se rodi u Posušju ili Širokom pa da bude apsolutna većina. Ali eto ni Hrvati u Mostaru nisu bili apsolutna većina. Da zlo bude gore nisu uopće bili većina, jer je prije rata u Mostaru živjelo više Bošnjaka nego Hrvata. A od Mostara bi pravili stožernu metropolu.

Šutalu je prijeporno tražiti Bosanski Brod i Derventu (Bosanski Šamac), jer bi za njih morali dati srpske općine u Hercegbosanskoj županiji. Velika šteta, jer će se time narušiti kompaktnost Trećeg entiteta. Ne znam samo otkuda da je kompaktnost bitna ako se govori o entitetu kojemu mu je glavna odlika diskontinuitet teritorija?!

Problem je što 10% teritorija FBiH treba predati Republici Srpskoj. Eto problem je stvoriti novu luđačku košulju po točnim mjerama 51:49 posto u korist… Koga, pitam se?! U čiju korist ako bi se od FBiH napravila dva entiteta. Onda nema više FBiH i onda vrijede nova pravila i novo preračunavanje teritorija u postocima.

I ne znam kojom logikom g. Šutalo žali za 10% teritorija današnje Federacije, a da u isto vrijeme ne želi 10% Republike Srpske. Zna li g. Šutalo na koliko posto Posavine su Hrvati bili brojniji od Srba? Ne zna i ne trudi se da zna, jer ga to uopće ne zanima.

   

Zar su granice prijeratnih općina u BiH uopće relevantne?

Krojene su tako da se većina Hrvata gdjegod se to moglo minorizira i učini manje važnim faktorom, poglavito po pitanju brojnosti. Tako su, neprirodno, srpska sela koja gravitiraju Orašju pripojena općini Bosanski Šamac (Obudovac). U Orašju bi i s tim selima Hrvati bili velika većina. Dok su pripojenjem Bosanskom Šamcu Srbi s Hrvatima uspostavili približnu ravnotežu, ali opet ne u toj mjeri da bi ih bilo više nego Hrvata.

Slično je urađeno sa nekoliko hrvatskih sela koji gravitiraju Derventi. Krajnje neprirodnim općinskim razgraničenjem ta su sela pridodan općini Doboj sve u cilju da ukupan broj Hrvata i Derventi bude manji nego je to broj Srba.

Manje je važno sada kuda su išle općinske granice (na primjeru Posavine) bitnije je istaći da je iz Posavine protjerano 100.000 Hrvata, a sa graničnim župama koje formalno ne ulaze u sastav osam bosanskoposavskih općina broj protjeranih Hrvata penje se i preko 120.000.

To su već brojke koje se ne mogu zanemarivati i prema njima se ne smije odnositi po sistemu tko je jamio jamio.

Treći entitet razvija pluralizam među Hrvatima, tvrdi Šutalo i iznosi argumente na koje se danas i mala djeca podsmjehuju. Šutalo tvrdi kako danas Hrvati glasuju za HDZ i Čovića, jer ih je majorizacija Bošnjaka natjerala na to. Živ bio Šutalo, svi mi znamo kako se na izborima pobjeđuje i kako i zašto Čović dominira. Poštedi nas jebavanja u zdrav mozak...

Tek kad dobijemo svoj entitet moći ćemo se osloboditi Čovića i Ljubića. Tada ćemo biti slobodni i moći ćemo birati druge kromanjonce umjesto ovih, argumentira Šutalo.

Gospodin Šutalo bi trebao znati da se svojim tekstovima obraća ozbiljnim ljudima. Oni neozbiljni su na Facebooku i drugim društvenim mrežama (mada sumnjam da kod nas itko koristi išta drugo osim Facebooka). Zato neka se malo skulira i neka od svojih tekstova ne pravi lakrdiju. Može se profesionalni kruh zarađivati na puno kulturniji način. Neka se primjerice ugleda na kolegu mu Posavljaka Peju Gašparevića. Neka mu Pejo bude uzor. On ovakve konstrukcije kao Šutalo ne bi nikada napisao.

Na kraju se gospodin Šutalo razmeće Bosnom i Hercegovinom kao tronošcem triju republika (ne entiteta). Što će nam onda Bosna i Hercegovina ako imamo tri republike i to tri republike koje po Šutalu i istomišljenicima ne mogu nikako zajedno?!

Slažem se sa g. Šutalom, hrvatsku republiku kao teritorij u diskontinuitetu nemoguće je izdvojiti iz BiH. Ali je moguće izdvojiti ono za što se vi zalažete. A ono što je nemoguće ostavit ćete u amanet hegemonistima Bošnjacima jednako kako ste ostavili 200.000 Hrvata u amanet Srbima. Jebe vam se, jer se na radi o vašoj guzici!

Nadam se da će mi moje prostote svećenik ispovjediti i da će me odriješiti grijeha prostakluka, ali vas g. Šutalo ne odriješi ni Bog dragi, jer činite grijeh koji se ne može oprati ničim osim iskrenim pokajanjem i teškom pokorom, na što vi zacijelo niste spremni. Putevi pakla su vam osigurani. Jer izdajnicima drugdje i nije mjesto.

I upamtite, nemate vi problem sa Bošnjacima unitaristima. Vi imate problem sa pola milijuna beha Hrvata, ma gdje oni danas živjeli. Oni su vaš balast i vaša grižnja savjest. Oni su ti zbog kojih će vam nakaradno rješenje nacionalnog pitanja Hrvata u BiH izaći na nos. Bumo videli!

Dean Rant | e-Posavina.com

Pročitano 2189 puta Posljednja izmjena dana: 20. Veljača, 2017.

Komentari   

Jole
+1 #1 Jole 2017-02-20 13:00
A koje ušutko,smirio i kupio e-Posavinu? :lol: :oops:
Citat
Jure
+7 #2 Jure 2017-02-20 21:34
Svaka čast Deane,

po običaju svaka ti je na mjestu.Ovakav HDZ tj. njegovo rukovodstvo uništavaju hrvatski narod, a pogotovo nad koji smo nažalost pripojeni tzv. RS. Hoće nas žive sahraniti. Čović/HDZ nikada nije javno istupio i stao u zaštitu Hrvata iz RS. Čak nas u parlamentu RS više brane Mudlimanski predstavnici nego zastupnici HDZ, da se nedaj Bože ne bi Dodiku zamjerili. Mi Hrvati iz RS nemamo godinama ništa od Čovićevog ulizivanja Dodiku. Hercegovački HDZ a i većina birača su skoro zaboravili velikosrpsku agresiju, Vukovar, Škabrnju, Posavinu, Tomašicu itd., ali zato nisu zaboravili Turke od prije 300 godina. Pa tko je tu lud. Čović izgleda hoće biti veći Srbin od Dodika.
Citat
Jure
+10 #3 Jure 2017-02-20 21:41
Još nešto, realno nama iz Posavine je do Mostara cca 300 kilometara; ne treba nam više niti do Zagorja, a i po mentalitet se razlikujemo, da i ne govorim da smo se zajedno sa Muslimanima borili protiv velikosrpske agresije. Moramo se sami na sebe osloniti. Pozdrav iz Dervente i Plehana.
Citat
Jure
+2 #4 Jure 2017-02-20 22:38
" Jure " ponovno kidnapirš moj nick na što sam ti skrenuo pažnju u jednom ranijem komentaru . Ovdje sam pod svojim imenom objavljiva komentare više godina unatrag pa mi se čini prilično glupo da sad odjednom dijelim svoje ime s još nekim . No ako nisi maštovit mogu ti ustupiti i moju mail adresu koju ostavljam u rubrici ispod imena tako da to sve lijepo preuzmeš u paketu .
Citat
admin
+4 #5 admin 2017-02-20 23:46
Registracijom uzimate Nick kojeg više drugi ne mogu koristiti.
Preporučamo, registrirajte se i zaštitite vaš Nick.
Citat
Max
+5 #6 Max 2017-02-20 23:49
Hajde nam još objasni kako je e-posavina ušutkana, smirena i kupljena.
Citat
Zmaj
+5 #7 Zmaj 2017-02-21 10:14
Oprosti,
zaista mi nije bila namjera; mijenjam ime. Pozdrav,
Citat
Đutla
+8 #8 Đutla 2017-02-22 02:10
E, to je Dean po mom ukusu!
Bravo majstore!
Kad malo popi.zdiš, najbolje pišeš.
Svaka čast!
Citat
Hercegovac
+5 #9 Hercegovac 2017-02-26 18:03
Deane,
slažem se sa većinom tvojih teza, stavova i zaključaka oko pogrešne politike HDZ-a i njenog čelnog čovjeka o pitanju uređenja Bosne i Hercegovine, ali ne mogu a ne primjetiti da nas sve Hercegovce stavljaš u isti "koš" sa stožernikom i njegovom družinom za koju i ja smatram da radi po instrukcijama iz Beograda. To što je Čoviću uspjelo ušutjeti nas koji mislimo drugačije ponajprije treba "zahvaliti" njegovim pobornicima iz Posavine i Srednje Bosne.
Što se tiče Milana Šutala, preispitaj njegove odnose sa Miroslavom Lazanskim.
Citat
Jure
+7 #10 Jure 2017-02-26 19:50
" Hercegovac " nitko vas sve ne stavlja u isti " koš " no činjenica je da je Hercegovina većim dijelom na Čovićevoj liniji . Hrvatski puk je od početka rata u BiH bio potpuno razjedinjen a nakon što je Šuškova struja preuzela vlast krenulo se ostvarivanju " vjekovnog sna " Hercegovine na račun svih ostalih Hrvata u BiH . Ta razjedinjenost je i dovela do ovog stanja u kojem se danas nalazimo . Dogovorom u Grazu veliki dio hrvatskih područja u Sjevernoj Bosni prepušten je Srbima te su tim povučene granice i formalno prestali sukobi između potpisnika tog dogovora . HDZ je već nešto ranije od tog dogovora počeo u potpunosti kopirati srpski rušilačk koncept prema državi BiH . Grude su težile sve BiH Hrvate pregrupirati u Hercegovinu ( što je bila jedna potpuno suluda ideja ) te na taj način formirati hrvatsku državicu na tom teritoriju . Nakon Graza Hercegovini Radovanova zločinačka tvorevina postaje strateški partner s kojim se unapređuju odnosi na svim područjima što je za nas Posavce bilo dodatno stavljanje soli na naše rane . Odluka HDZ-a da na prvim poslijeratnim izborima ( i nekoliko narednih izbora ) ne sudjeluje u okupiranim općinama Bosanske Posavine bio je zatvaranje kruga izdaje Posavskih Hrvata . Time je Posavina u potpunosti izgubila svoj politički značaj tako da je to otvorilo vrata tipovima poput Čondrića & co koji živi u Mostaru a obnaša dužnost nekakvog ministra u Genocidnom entitetu ( gdje tobože predstavlja nas Posavce ) . Tako da nije mudro stavljati na dušu nama Posavcima činjenicu da je Čović ušutio svoje neistomišljenike jer u vrijeme dok se marginiziralo nas nije ni nama nitko iz Hercegovine nastojao dati potporu . Dapače u Hercegovini je općeprihvaćena propagandna laž da smo mi u Posavini masovno dezertirali što je kao bio glavni uzrok pada Bosanske Posavine .
Citat
Đutla
+6 #11 Đutla 2017-02-26 21:14
Niti u jednom narodu nisu svi u istom "košu" i tko god to tako propagira samo vrši pripreme za stvaranje stereotipa iz kojih proizlazi mržnja, a iz mržnje zna se šta dolazi...
A ti Hercegovac si upravo dokaz da nisu svi Hercegovci u istom košu. Pozdrav tebi i svima koji su se uspjeli oteti "zovu stada" i ostali izvan "koša".
Citat
Max
+4 #12 Max 2017-02-27 02:59
Citat Hercegovac:
Deane,
slažem se sa većinom tvojih teza, stavova i zaključaka oko pogrešne politike HDZ-a i njenog čelnog čovjeka o pitanju uređenja Bosne i Hercegovine, ali ne mogu a ne primjetiti da nas sve Hercegovce stavljaš u isti "koš" sa stožernikom i njegovom družinom za koju i ja smatram da radi po instrukcijama iz Beograda. To što je Čoviću uspjelo ušutjeti nas koji mislimo drugačije ponajprije treba "zahvaliti" njegovim pobornicima iz Posavine i Srednje Bosne.
Što se tiče Milana Šutala, preispitaj njegove odnose sa Miroslavom Lazanskim.

Nemoj tako shvaćati kada se ovdje koristi pojam Hercegovac u političkom kontekstu.
Činjenica je da Hrvati Hercegovine apsolutno dominiraju u HDZ-u (i svim drugim strankama) pa da je tako i njihova odgovornost u prvom planu. Daleko od toga da postoji antagonizam između Hercegovaca i Posavaca, ali izvorište naše pokvarene politike mora se imenovati. Ćutati na takvu politiku znači i odobravati ju.
U suprotnom treba dići svoj glas, pa makar i jednim komentarom.
Citat
Zdravko Međimurec
+5 #13 Zdravko Međimurec 2017-02-28 16:26
Žalosno je da se danas Hrvati u BiH dijele na Posavce i Hercegovce, ali činjenica je da su najveći gubitnici sramotne podjele upravo Posavci. Međutim i u Hercegovini (koja je ipak ostala djelimićno kompaktna), postoje velike ekonomske razlike između političke elite (HDZ) i većine naroda. Nažalost ta većina naroda, slijepo slijedi svoje vođe (Čović, HDZ), koji to koriste za vlastito bogaćenje, te čuvajući status quo.
Citat
Popušili ste
-4 #14 Popušili ste 2017-06-25 16:32
Treba prestati naricati nad sudbinom i priznati da ste vojno poraženi. Pustite šuplje priče, pobjegli ste ostavili vlastite pragove u ratu pred četnicima i sada su vam drugi krivi. Malo morgen
Citat
Jure
+1 #15 Jure 2017-06-25 19:41

Evo priznajem : mi smo poraženi od četnika koji su nas otjerali svojim oklopnjacima u čijim rezervoarima je bila nafta dopremljena iz Hercegovine . Jesi li zadovoljan ?
Pobjegli smo isto tako jer nam je nedostajalo streljiva a mi nismo bili dovoljno hrabri da s praćkama ratujemo sa drugom stranom . Vi ste sami obranili svoje a pripadnici Vinkovačke i ostalih brigada ( koje je Šušak povukao iz Posavine te poslao u Hercegovinu ) poginuli su na vašim bojištima u saobraćajkama . Mi smo prešli Savu skelom jer su po naređenju iz Gruda srušili most na Savi prije no što je vojska povučena kako bi se onemogućilo logistička potpora jedinicama koje su držale položaje . No nema naricanja . Nekom je bio cilj Hrvate u BiH raseliti računajući da će se isti naseliti u Hercegovini . Malo morgen !
Citat
Max
+1 #16 Max 2017-06-25 21:41
Citat Popušili ste:
Treba prestati naricati nad sudbinom i priznati da ste vojno poraženi. Pustite šuplje priče, pobjegli ste ostavili vlastite pragove u ratu pred četnicima i sada su vam drugi krivi. Malo morgen

Ne znam samo gdje su izginuli onoliki ljudi. Usporedi broj žrtava iz Posavine sa brojem žrtava iz Hercegovine pa će ti biti jasnije tko se kako i koliko borio.
Citat

Dodaj komentar

KOMENTARI SE OBJAVLJUJU PROMTNO TAKO DA NE MOŽEMO ODMAH REAGIRATI NA OBJAVLJEN SADRŽAJ. PRIJAVITE NAM NEPRIMJERENE KOMENTARE KAKO BI BRŽE INTERVENIRALI.
Zadržavamo pravo brisanja neprimjerenih komentara bez prethodnog upozorenja.
Portal e-Posavina.com se ograđuje od sadržaja u komentarima i isti ne odražavaju stav portala.


Sigurnosni kod
Osvježi

arhiva domovinski rat

Nije sve u životu politika

Partneri

republikainfo 170 posavski vremeplov 170

e-Posavina.com

logo plavi uski

Imate zanimljivu priču ili jednostavno, želite pisati za naš portal.
Pošaljite nam svoj tekst, informaciju, ideju... Javite nam se!

Pišite nam na e-mail adresu info@e-posavina.com

 

 

Povežite se s nama

Slijedite nas na Twitteru
Lajkajte nas na Facebooku
Pratite nas na Google+
Pretplatite se na RSS Feeds
Pratite naš YouTube kanal
Kontaktirajte nas