CCI o radu kantonalnih vlada: Vlada ŽP među najgorima

Objavljeno u rubrici Posavina Autor:  e-Posavina 10. Veljača, 2018. Veličina pisma smanji veličinu pisma uvečaj veličinu pisma Komentara (53)
Ocijeni sadržaj
(0 glasova)

Izvješće Centra civilnih inicijativa (CCI) za 2017. godinu kaže kako su županijske vlade u prošloj godini nastavile kršiti poslovnike o svome radu, intenzitetom rada koji je ispod predviđenog.

Izuzetak su jedino Vlada Unsko-sanskog kantona, koja je u 2017. godini, održala 54 redovne sjednice, odnosno imala intenzitet rada iznad 1 redovne sjednice tjedno, u prosjeku.

Najmanje održanih redovnih sjednica, u posmatranom periodu, imala je Vlada HNŽ-a, svega 28., a vrlo blizu nje su i vlade SBŽ, ZHŽ i PŽ, sve sa tek oko 2 i pol sjednice mjesečno u prosjeku.

Većina vlada (izuzetak su vlade PŽ, ZHŽ i HBŽ) su, u posmatranom periodu, pored redovnih, održavale i vanredne sjednice. Pojedinačno, njihov raspon je išao od izuzetka (u BPK i ZDK 7 od 49 ukupno održanih), do čak većeg broja održanih vanrednih nego redovnih sjednica(Vlada USK 54 redovne i 56 vanrednih, a Vlada KS: 40 redovnih i čak 51 vanredna).

Na vanrednim i telefonskim sjednicama, tijekom 2017. godine, donošene su odluke o razrješenjima i imenovanjima u javnim poduzećima i zapošljavanjima u njima, odluke o javnim nabavkama, odluke o izdvajanjima iz proračuna za različite namjene, dodjeljivane koncesije, usvajani proračuni, donošene smjernice i ciljevi fiskalne politike, pa čak i odluke o kreditnom zaduženju.

Razlike između pojedinih vlada, u broju utvrđenih zakona, tijekom 2017. godine, nisu zanemarive, ali, generalno, radi se o malom broju utvrđenih zakona, pogotovo u kontekstu općeg stanja u društvu i evidentne potrebe za dubokim reformskim procesima i poboljšanjem kvaliteta života građana.

Najviše zakona utvrdile su vlade KS (27), TK (25) i USK (23). Iznad 10 zakona, utvrdile su još vlade ZHŽ (17), BPK (15), ZDK (14), HBŽ (13) i HNŽ (11). Uvjerljivo najmanje zakona utvrdile su vlade PŽ (8) i SBŽ (7).

Kraj 2017. godine, županijske vlade su dočekale sa, ukupno, 144 nerealizirana zakona iz svojih programa rada za ovu godinu. Što, s obzirom da ih je u programima bilo ukupno 254, znači da nije realizirana ni polovina planiranog, navodi se u spomenutom izvješću.

Autor: D. Ivanković | dnevno.ba

Pročitano 1650 puta Posljednja izmjena dana: 10. Veljača, 2018.

Komentari   

Željko
+23 #1 Željko 2018-02-10 22:19
Ovakve organizacije nisu ni treble znamo mi danam je vlada UVJERLJIVO NAJGORA kad samo vidimo da tamo sjedi covjek sa nepotpunom Osnovnom skolom a on je imenom i prezimenom Marijan Kopic ministar jadni branitelja
Citat
Max
-17 #2 Max 2018-02-13 01:33
Ima škole ko i Tito što je imao. Pa nitko se nije bunio što nam bravar vodi državu.
Citat
Mile
+18 #3 Mile 2018-02-13 07:55
Citat Max:
Ima škole ko i Tito što je imao. Pa nitko se nije bunio što nam bravar vodi državu.

Jakog li argumenta" ima škole ko i Tito što je imao".Nije istina da se nitko nije bunio samo zna se kako je bivši rezim to rješavao. Treba li nam opet takav sustav, gdje prolaze samo podobni.
Citat
Željko
+15 #4 Željko 2018-02-13 10:34
Citat Max:
Ima škole ko i Tito što je imao. Pa nitko se nije bunio što nam bravar vodi državu.

Taj zlotvor TITO imao je bravarsku skolu a ovaj jadnik nepotpunu Osnovnu i nedaj boze da ovakvi jadnici nastave vladati ovom nasom Zupanijom
Citat
Max
-5 #5 Max 2018-02-13 15:52
Je li tko vidio Titinu bravarsku diplomu???

Njih dvojica se ne mogu uspoređivati.
Tito je vodio državu s 23 milijun aljudi, a naš ministar ima malo više od 30.000 ljudi. Čak i da je Predsjednik Vlade to je ništa u usporedbi sa Titom.

Pitanje je da li je izobrazba presudna u vršenju određene funkcije.
Po pitanju Tita očito nije, jer se smatra da je Tito uspješno vodio državu.

Sad ne znam zašto se smatra da naš ministar branitelja neuspješno vodi ministarstvo. Po čemu je on gori od ostalih?

Ili je možda bolje reći čemu vrijede diplome ostalim ministrima kada jednako loše rade svoj posao kao i ministar sa osnovnom školom?
Citat
Max
-5 #6 Max 2018-02-13 15:55
Uostalom Ministar branitelja je zadnja osoba u koju treba upirati prstom zbog lošeg rada Vlade ŽP. I nije se Ministar sam postavio. Onaj tko ga je postavio veći je krivac od njega samog.
Citat
Željko
+11 #7 Željko 2018-02-13 16:31
Citat Max:
Uostalom Ministar branitelja je zadnja osoba u koju treba upirati prstom zbog lošeg rada Vlade ŽP. I nije se Ministar sam postavio. Onaj tko ga je postavio veći je krivac od njega samog.

Jedino je taj jadnik bio podoban HDZ u BIH i niko ga nije ni postavljao drugi
Citat
Jozo CH
+30 #8 Jozo CH 2018-02-13 19:52
Vlada ZP medju najgorim !? nista novo 8) ...a da li itko konja za trku ima kao odzacki hdz nade culap , dada...tu su ministri sa zavrsenom "visokom" osnovnom skolom, "ministrica" pravosudja i ministar gospodarstva...
Citat
Lukas
+8 #9 Lukas 2018-02-13 20:54
Mene osobno ne zanima školska sprema niti kvalifikacija ministara. Može biti ministar bilo tko u takvoj koalicijskoj vladi, jer je ona tako nakaradno postavljena, bez normalnih (životnih) argumenata za takvu koaliciju. A zapitajte se tko je tome kriv, naravno da su tome najviše doprinijeli sokolovi HDZ-a i kukavičko vodstvo, koje svakoga prima u svoje krilo, samo da ne izgubi nadmoćnost nad devedesetkom. A to ih može, dugoročno, koštati vlasti, koju oni tako vole obnašati.
Citat
Jozo CH
+27 #10 Jozo CH 2018-02-13 22:10
Lukas, potpuno se slazem, nama i nisu vazne diplome, mi radimo u Svicarskoj i bez diploma, ali ovima su potrebne radi pozicije i visine place pa se bez problema "snalaze" i za visokoskolsku diplomu
Citat
Željko
+25 #11 Željko 2018-02-13 23:12
Dragi Jozo i vi daste imali takve ucenike kao Nada Culap nebi morali biti od posavine tako daleko jer doticnoj gos Culap kad uzfali glasova onda se izgubi vreca od Novog Sela do ODZAKA I UZ PUT dopuni sa dovoljno glasova zato taj HDZ Nade Culap moze da imenuje i tako obrazovane kadrove u GOSPODARSTVO I PRAVOSUDE bog i zvio dragi Jozo
Citat
Tolić I.
-26 #12 Tolić I. 2018-02-14 08:57
Citat Željko:
Dragi Jozo i vi daste imali takve ucenike kao Nada Culap nebi morali biti od posavine tako daleko jer doticnoj gos Culap kad uzfali glasova onda se izgubi vreca od Novog Sela do ODZAKA I UZ PUT dopuni sa dovoljno glasova zato taj HDZ Nade Culap moze da imenuje i tako obrazovane kadrove u GOSPODARSTVO I PRAVOSUDE bog i zvio dragi Jozo


Najbolji ministar gospodarstva, što ga je do sada imala ŽP je aktualni ministar Darko Kasap.

U ove tri godine je ostvario fenomenalne rezultate u svom resoru.

Po svemu je zaslužio da ga stranka i Predsjednik više uvažavaju i računaju sa njim u narednom izbornom mandatu sa funkcijom na federalnom nivou.

Samo sa dokazanim, obrazovanim i učenim kadrovima ovo društvo može krenuti u ekonomski oporavak...

Predsjedniče, ne podbacuj ministru!
Citat
Željko
+20 #13 Željko 2018-02-14 09:45
Tolicu kada su svi tako sposobni i dobri zasto je onda otislo sve sta vrijedi iz posavine u bijeli svijet a ostali samo UHLJEBI stranacki koji svakako nista nisu radili niti znaju raditi a tog ministra vodi kuci kada je tako dobar
Citat
Nisam Lijan
+25 #14 Nisam Lijan 2018-02-14 11:18
Citat Tolić I.:
Citat Željko:
Dragi Jozo i vi daste imali takve ucenike kao Nada Culap nebi morali biti od posavine tako daleko jer doticnoj gos Culap kad uzfali glasova onda se izgubi vreca od Novog Sela do ODZAKA I UZ PUT dopuni sa dovoljno glasova zato taj HDZ Nade Culap moze da imenuje i tako obrazovane kadrove u GOSPODARSTVO I PRAVOSUDE bog i zvio dragi Jozo


Najbolji ministar gospodarstva, što ga je do sada imala ŽP je aktualni ministar Darko Kasap.

U ove tri godine je ostvario fenomenalne rezultate u svom resoru.

Po svemu je zaslužio da ga stranka i Predsjednik više uvažavaju i računaju sa njim u narednom izbornom mandatu sa funkcijom na federalnom nivou.

Samo sa dokazanim, obrazovanim i učenim kadrovima ovo društvo može krenuti u ekonomski oporavak...

Predsjedniče, ne podbacuj ministru!



Možeš li navest te rezulatate. a ako je stavrno dobar nedajte ga sarajevu nek radi na oporavaku i napredku posavine. sigurno mu nije do veće plate i beneficija nego do naroda i rodne grude
Citat
Tolić I.
-23 #15 Tolić I. 2018-02-14 15:18
Citat Nisam Lijan:
Citat Tolić I.:
Citat Željko:
Dragi Jozo i vi daste imali takve ucenike kao Nada Culap nebi morali biti od posavine tako daleko jer doticnoj gos Culap kad uzfali glasova onda se izgubi vreca od Novog Sela do ODZAKA I UZ PUT dopuni sa dovoljno glasova zato taj HDZ Nade Culap moze da imenuje i tako obrazovane kadrove u GOSPODARSTVO I PRAVOSUDE bog i zvio dragi Jozo


Najbolji ministar gospodarstva, što ga je do sada imala ŽP je aktualni ministar Darko Kasap.

U ove tri godine je ostvario fenomenalne rezultate u svom resoru.

Po svemu je zaslužio da ga stranka i Predsjednik više uvažavaju i računaju sa njim u narednom izbornom mandatu sa funkcijom na federalnom nivou.

Samo sa dokazanim, obrazovanim i učenim kadrovima ovo društvo može krenuti u ekonomski oporavak...

Predsjedniče, ne podbacuj ministru!



Možeš li navest te rezulatate. a ako je stavrno dobar nedajte ga sarajevu nek radi na oporavaku i napredku posavine. sigurno mu nije do veće plate i beneficija nego do naroda i rodne grude


Pokrenuo je gospodarski rast i razvoj u ŽP, dajući svoj doprinos kroz zakonske prijedloge za rasterećenje poduzetništva, sufinanciranje prvog zaposlenja, suradnju sa tvrtkama iz Hr....

Zahvaljujući tim mjerama zaposlenost u Županiji je povećana za 3% u odnosu na vrijeme njegovog prethodnika.

Bio je idejni tvorac pobjede stranke na zadnjim općinskim izborima. Njegovom zaslugom i sposobnošću smo dobili opet hrvata načelnika i komotno OV.

Mudro je izlobirao izbacivanje SDA iz Koalicije...
Sve je to ministar Kasap odradio, mada se drugi kite njegovim perjem i zaslugama.

Još da ima podršku stranke i Predsjenika, gdje bi mu bio kraj...

Jedino ga nisu izdali stari kadrovi stranke, Mijo i Nada.
Citat
Željko
+20 #16 Željko 2018-02-14 17:25
Tolicu ovo stvarno postaje smijesno ali nazalost sve ovo sta ti pises zalosnoje i jadno ovakim napretkom ZP nemoze bas nikuda
Citat
Tolić I.
-19 #17 Tolić I. 2018-02-15 08:12
Citat Željko:
Tolicu ovo stvarno postaje smijesno ali nazalost sve ovo sta ti pises zalosnoje i jadno ovakim napretkom ZP nemoze bas nikuda


To je iz Vaše točke gledišta jer ste vjerojatno zgubidan, ljenština i profesionalni kritičar svega postojećeg.

Da se prihvatite posla i nešto radite korisno za sebe, sredinu svoju u kojoj živite, da pridonoste društvenom razvoju kao naš uvaženi ministar, nebi bili tako frustrirani na sve postojeće...

Gdje god se primjeti neki uspjeh, oporavak, vizionarstvo...dežurni kritičari i domaće izdajice se okome kao lešinari na žrtvu da je unište ka Vi sada na uvaženog i nadasve sposobnog ministra gospodarstva Darka Kasapa.

Rušeći njega, rušite i njegovog pulena Jakova a jačate nazadne elemente i frakcije u stranci, one seoske...

Istina, tamo jesu glasovi birača, ali pamet, sposobnost i struka su u gradu...
Citat
Željko
+15 #18 Željko 2018-02-15 08:33
Tolicu s tvojim pisanjem u nekom dijelu mogu se i sloziti dasam kriticar pa i zgubidan jer moji sefovi nisu jos ni dosli na radno mjesto a znase kosu predpostavljeni ali ovo o domacim izdajnicima stvarno nema smisla ponovo vrsacati nas u SREDNJI VIJEK i loviti vjestice a ovi seljacici ako ti hoce oprostiti neka oprastaju jer tamo svakako nema mladosti ona je otisla u zapadne gradove da se obrazuje i doceka dan kada ce takve kao tvog ministra skinuti s trona
Citat
Nisam Lijan
+21 #19 Nisam Lijan 2018-02-15 12:08
Dobro su te naučili lagati i pakirati stvari u partiji :lol:
samo ste pokrenuli linije prema zapadu i zapošljavanje rodbine na budžet (jer niste sposobni raditi u privatnom sektoru) E sad mi nemoj da ste radili...da ste sposobni ne bi izabrali varanje i krađu kroz politiku nego bi radili u privatnom sektoru...ali...tamo treba raditi,nema naslikavanja LIJEPOM NAŠOm niti uživanaj na budžetksim parama...ali samo ti nastavi sa kampanjom..saće izbori..trebaš početi :lol:
I pazi ovo..bio idejni tvorac pobjede stranke...to je uspjeh za narod.ma vi ste najveći krvnici hrvata odžaka
Citat
Tolić I.
-22 #20 Tolić I. 2018-02-15 14:23
Citat Nisam Lijan:
Dobro su te naučili lagati i pakirati stvari u partiji :lol:
samo ste pokrenuli linije prema zapadu i zapošljavanje rodbine na budžet (jer niste sposobni raditi u privatnom sektoru) E sad mi nemoj da ste radili...da ste sposobni ne bi izabrali varanje i krađu kroz politiku nego bi radili u privatnom sektoru...ali...tamo treba raditi,nema naslikavanja LIJEPOM NAŠOm niti uživanaj na budžetksim parama...ali samo ti nastavi sa kampanjom..saće izbori..trebaš početi :lol:
I pazi ovo..bio idejni tvorac pobjede stranke...to je uspjeh za narod.ma vi ste najveći krvnici hrvata odžaka


Vi bolujete od neke teške Depresivne bolesti...

Želite prikazati stanje kakvo zapravo nije. Samo crnilo vidite...
Ako misliti da ovi ministri dobro ne rade svoj posao, kandidirate se na izborima sa Vašim programom i planovima, Osvojite mandate, formirajte Vladu, zaustavite to crnilo koje Vam se čini da sada posvuda vlada....

Ljudi su uvijek odlazili, ali su se i vraćali.. To je sudbina Bosne. Ne samo Odzaka, Posavine nego cijele Bosne i Balkana....

Ministar čini sve da se stanje popravi i prekršene trend, ali uz ovakvu pješadiju kakvom Vas doživljavam dok čitam Vaše komentare, teško će ići....

Smeta Vam medijska pozornost Ministra!?
Čovjek radi i mediji ga prate...

Tko ne radi ni mediji ga ne vole...

Spustite loptu malo na zemlju...
Citat
Nisam Lijan
+17 #21 Nisam Lijan 2018-02-15 15:43
Citat Tolić I.:
Citat Nisam Lijan:
Dobro su te naučili lagati i pakirati stvari u partiji :lol:
samo ste pokrenuli linije prema zapadu i zapošljavanje rodbine na budžet (jer niste sposobni raditi u privatnom sektoru) E sad mi nemoj da ste radili...da ste sposobni ne bi izabrali varanje i krađu kroz politiku nego bi radili u privatnom sektoru...ali...tamo treba raditi,nema naslikavanja LIJEPOM NAŠOm niti uživanaj na budžetksim parama...ali samo ti nastavi sa kampanjom..saće izbori..trebaš početi :lol:
I pazi ovo..bio idejni tvorac pobjede stranke...to je uspjeh za narod.ma vi ste najveći krvnici hrvata odžaka


Vi bolujete od neke teške Depresivne bolesti...

Želite prikazati stanje kakvo zapravo nije. Samo crnilo vidite...
Ako misliti da ovi ministri dobro ne rade svoj posao, kandidirate se na izborima sa Vašim programom i planovima, Osvojite mandate, formirajte Vladu, zaustavite to crnilo koje Vam se čini da sada posvuda vlada....

Ljudi su uvijek odlazili, ali su se i vraćali.. To je sudbina Bosne. Ne samo Odzaka, Posavine nego cijele Bosne i Balkana....

Ministar čini sve da se stanje popravi i prekršene trend, ali uz ovakvu pješadiju kakvom Vas doživljavam dok čitam Vaše komentare, teško će ići....

Smeta Vam medijska pozornost Ministra!?
Čovjek radi i mediji ga prate...

Tko ne radi ni mediji ga ne vole...

Spustite loptu malo na zemlju...

Radiš li ti šta ili si porfesionalni uvlakač u stražnjicu svakome koje na vlasti?? pa vi ste očito sami sebi dovoljni i sami se hvalite i zapošljavate i volite ali ne biste radili. navedi mi rezultatet za odžak an to što je pomogao da hdz pobijedi. to je kazna to nije dobro sine moj
Citat
Utemeljitelj
+16 #22 Utemeljitelj 2018-02-15 15:47
Što on to tako dobrom radi i koji mediji ga prate?
Njega nema ni u vašim stranačkim glasilima, web stranica Vlade i Čovićnjak (večernjak), to je za kadrove uz Orašja.
Jesi li to zamijenio Vojskovu (Danijela), nije ti to baš pametno i za tebe se veže puno pikanterije, razmisli?
Citat
Poštar
+12 #23 Poštar 2018-02-15 15:54
Čuj izađi na izbore i osvoji mandate. Kako je to moguće pored vas koji svake izbore pokradete. Koliko ste samo ukrali preko dopisnih?
Citat
Lukas
+12 #24 Lukas 2018-02-15 17:18
jesi li vidio Mali gospdine Toliću da te i poštar pročitao. Zna čovjek kako se to radi preko pošte (dopisni glasovi), a t Veliki gospodine Toliću poradi da bar jedni izbori u BiH budu pošteni, za razliku od dosadašnjih petnaestak, a možda i više.
Citat
Željko
+11 #25 Željko 2018-02-15 18:01
Tolicu zar si ti jedini HDZEJAC koji je aktivan na portalu jesul drugovi iz komiteta toliko zauzeti KRADOM ovoga jadnog i bijednog naroda neka ti drugovi ministri malo pomognu
Citat
Tolić I.
-14 #26 Tolić I. 2018-02-15 21:17
Citat Željko:
Tolicu zar si ti jedini HDZEJAC koji je aktivan na portalu jesul drugovi iz komiteta toliko zauzeti KRADOM ovoga jadnog i bijednog naroda neka ti drugovi ministri malo pomognu


Ministri rade svoj posao, zastupnici svoj, vijećnici svoj, dužnosnici svoj... Posla i obaveza je previše...

Ne stigne se...

A i obiteljski smo ljudi... Ne stigne se...
Citat
Tolić I.
-11 #27 Tolić I. 2018-02-15 21:23
Citat Lukas:
jesi li vidio Mali gospdine Toliću da te i poštar pročitao. Zna čovjek kako se to radi preko pošte (dopisni glasovi), a t Veliki gospodine Toliću poradi da bar jedni izbori u BiH budu pošteni, za razliku od dosadašnjih petnaestak, a možda i više.

Citat Lukas:
jesi li vidio Mali gospdine Toliću da te i poštar pročitao. Zna čovjek kako se to radi preko pošte (dopisni glasovi), a t Veliki gospodine Toliću poradi da bar jedni izbori u BiH budu pošteni, za razliku od dosadašnjih petnaestak, a možda i više.


Za poštenje, korektnost i zakonitost izbora se brinu izborne komisije, državna izborna tijela...
Oni su mjerodavni za ocjenu poštenih izbora. Po njima, do sada nije bilo kršenja izbornih pravila i zakona. Nema pravosnažni sudski presuda koja potvrđuju Vaše sumnje u poštene izbore.
Citat
Tolić I.
-11 #28 Tolić I. 2018-02-15 21:26
Citat Poštar:
Čuj izađi na izbore i osvoji mandate. Kako je to moguće pored vas koji svake izbore pokradete. Koliko ste samo ukrali preko dopisnih?



Skupi dokaze, pa tuži odgovorne!

Sve ostalo je samo "trla baba LAN, da je prođe dan"...
Citat
Tolić I.
-22 #29 Tolić I. 2018-02-15 21:47
Citat Utemeljitelj:
Što on to tako dobrom radi i koji mediji ga prate?
Njega nema ni u vašim stranačkim glasilima, web stranica Vlade i Čovićnjak (večernjak), to je za kadrove uz Orašja.
Jesi li to zamijenio Vojskovu (Danijela), nije ti to baš pametno i za tebe se veže puno pikanterije, razmisli?



You peasant eat shit!
Citat
Max
+14 #30 Max 2018-02-15 21:49
Tolić ne trebaš biti bahat i arogantana. Ovo što je Lukas rekao svi znamo da je istina.
Sad ti pametuješ i izigravaš nekakvog pravnika koji bi sve prepustio zakonu i pravdi

Znaš li ti za onu izreku; Hajde tuži ti mene meni...
E tako je kod nas. Od ovog društva stvoren je takav košmar i lopovluk da više ništa ne funkcionira. Zato ljudi i odlaze i to je osnovni razlog zašto se odlazi. Bilo je i gorih kriza pa i ratova i nisu ljudi odlazili kao sada.
Budi pošten i makar ćuti ako već nisi u stanju priznati da ste usrali motku.
Citat
Željko
+10 #31 Željko 2018-02-15 23:54
Citat Tolić I.:
Citat Željko:
Tolicu zar si ti jedini HDZEJAC koji je aktivan na portalu jesul drugovi iz komiteta toliko zauzeti KRADOM ovoga jadnog i bijednog naroda neka ti drugovi ministri malo pomognu

Ako neka rade tvoji ministri i postaviti su da rade a zasto onda PREMIJER VLADE ne pozva ovoga tupka od ministra Marijana Kopic kada je primao visoku delegaciju HVO a povodom obiljezavanja 26 godisnjice HVO a koja ce biti svecano odrzana u Orasju pocetkom Travnja ove godine zar nas DICNI MINISTAR KOPIC nije zasluzio biti prisutan i strucno obrazloziti svoju strategiju koju provodi za branitelje posavine i zato te Tolicu vracam ponovo na prvi komentar ovoga teksta
Ministri rade svoj posao, zastupnici svoj, vijećnici svoj, dužnosnici svoj... Posla i obaveza je previše...

Ne stigne se...

A i obiteljski smo ljudi... Ne stigne se...
Citat
Tolić I.
-13 #32 Tolić I. 2018-02-16 17:24
Citat Max:
Tolić ne trebaš biti bahat i arogantana. Ovo što je Lukas rekao svi znamo da je istina.
Sad ti pametuješ i izigravaš nekakvog pravnika koji bi sve prepustio zakonu i pravdi

Znaš li ti za onu izreku; Hajde tuži ti mene meni...
E tako je kod nas. Od ovog društva stvoren je takav košmar i lopovluk da više ništa ne funkcionira. Zato ljudi i odlaze i to je osnovni razlog zašto se odlazi. Bilo je i gorih kriza pa i ratova i nisu ljudi odlazili kao sada.
Budi pošten i makar ćuti ako već nisi u stanju priznati da ste usrali motku.


A kome bi Vi prepustili stvar da istraže i donesu pravni lijek nego sudstvo?

Vi mislite da je bilo zlouporabe dopisnim glasovanjem. Ja mislim da nije.
Mišljenja nam se razlikuju.
Vi za svoje sumnje pretpostavljam da imate razloge i dokaze...

To se sve preda istražnim organima ove države, ako bude elemenata krivičnog djela slučaj će biti predan na sud. Sud će donijeti presudu na osnovu relevantnih dokaza i svjedoka. I stvar će biti riješena na nekoj od pravosudni institucija ove nam voljene domovine....

Koliko znam, spomenuti ministar nije skuplja dopisne glasove...
Citat
Lukas
+11 #33 Lukas 2018-02-16 17:54
A što su to za tebe, g. Toliću relevantni dokazi a, na pose, relevantni svjedoci. Jesu li to oni što ih se kupi jednokratnom pomoći od par stina maraka u predizbornoj godini, ili su to neki drugi časni ljudi koje se ne može kupiti ni za par stotina tisuća maraka. A ti tvoji se "časni"suci prodaju i za desetak tisuća. Ne moj molim te miješati pojam relevantnosti sa pojmom relatvnosti. Jer u konačnici je sve relatvno. Lijep pozdrav, i dabogda imali pravnu državu makar za 100 godina.
Citat
Max
+7 #34 Max 2018-02-17 01:27
Citat Tolić I.:
Citat Max:
Tolić ne trebaš biti bahat i arogantana. Ovo što je Lukas rekao svi znamo da je istina.
Sad ti pametuješ i izigravaš nekakvog pravnika koji bi sve prepustio zakonu i pravdi

Znaš li ti za onu izreku; Hajde tuži ti mene meni...
E tako je kod nas. Od ovog društva stvoren je takav košmar i lopovluk da više ništa ne funkcionira. Zato ljudi i odlaze i to je osnovni razlog zašto se odlazi. Bilo je i gorih kriza pa i ratova i nisu ljudi odlazili kao sada.
Budi pošten i makar ćuti ako već nisi u stanju priznati da ste usrali motku.


A kome bi Vi prepustili stvar da istraže i donesu pravni lijek nego sudstvo?

Vi mislite da je bilo zlouporabe dopisnim glasovanjem. Ja mislim da nije.
Mišljenja nam se razlikuju.
Vi za svoje sumnje pretpostavljam da imate razloge i dokaze...

To se sve preda istražnim organima ove države, ako bude elemenata krivičnog djela slučaj će biti predan na sud. Sud će donijeti presudu na osnovu relevantnih dokaza i svjedoka. I stvar će biti riješena na nekoj od pravosudni institucija ove nam voljene domovine....

Koliko znam, spomenuti ministar nije skuplja dopisne glasove...


Pa rekao sam ti lijepo.
Tuži ti mene meni. U tomu je sva filozofija.

A što se tiče dokaza o potkradanjima i nepravilnostima njih imaš koliko hoćeš. I ti su dokazi dostavljani u CIK. Dakle tamo gdje treba da se dostavi i onomu tko treba poduzeti mjere na temelju dokazanih nepravilnosti.
Međutim CIK je pod izravnom kontrolom ZNA SE koga i svaka pritužba za njih je neosnovana. Potpisane izjave, fotografije, svjedoci z anjih je sve to trla-baba lan.

A o domaćem sudstvu i tužiteljstvu ne treba pričati. Vidjeli smo da se ne libe Predsjednika Federacije uhitiit i suditi mu na montiranom procesu. A za osvjedočenog lopova se izgubili papiri pa nema ko fol dokaza.

Ali hajde lopovi su takvi i znamo ih dobro, ali ti koj braniš takve gori si od njih.
Citat
Tolić I.
-9 #35 Tolić I. 2018-02-17 07:58
Citat Max:
Citat Tolić I.:
Citat Max:
Tolić ne trebaš biti bahat i arogantana. Ovo što je Lukas rekao svi znamo da je istina.
Sad ti pametuješ i izigravaš nekakvog pravnika koji bi sve prepustio zakonu i pravdi

Znaš li ti za onu izreku; Hajde tuži ti mene meni...
E tako je kod nas. Od ovog društva stvoren je takav košmar i lopovluk da više ništa ne funkcionira. Zato ljudi i odlaze i to je osnovni razlog zašto se odlazi. Bilo je i gorih kriza pa i ratova i nisu ljudi odlazili kao sada.
Budi pošten i makar ćuti ako već nisi u stanju priznati da ste usrali motku.


A kome bi Vi prepustili stvar da istraže i donesu pravni lijek nego sudstvo?

Vi mislite da je bilo zlouporabe dopisnim glasovanjem. Ja mislim da nije.
Mišljenja nam se razlikuju.
Vi za svoje sumnje pretpostavljam da imate razloge i dokaze...

To se sve preda istražnim organima ove države, ako bude elemenata .


Pa rekao sam ti lijepo.
Tuži ti mene meni. U tomu je sva filozofija.

A što se tiče dokaza o potkradanjima i nepravilnostima njih imaš koliko hoćeš. I ti su dokazi dostavljani u CIK. Dakle tamo gdje treba da se dostavi i onomu tko treba poduzeti mjere na temelju dokazanih nepravilnosti.
Međutim CIK je pod izravnom kontrolom ZNA SE koga i svaka pritužba za njih je neosnovana. Potpisane izjave, fotografije, svjedoci z anjih je sve to trla-baba lan.

A o domaćem sudstvu i tužiteljstvu ne treba pričati. Vidjeli smo da se ne libe Predsjednika Federacije uhitiit i suditi mu na montiranom procesu. A za osvjedočenog lopova se izgubili papiri pa nema ko fol dokaza.

Ali hajde lopovi su takvi i znamo ih dobro, ali ti koj braniš takve gori si od njih.


Gospodine Max, ja sam legalista i kao takav ne mogu vjerovati više Vama ili Lukasu ili nepismenom Željku ili seljačini Utemeljitelju...nego institucijama koje su po slovu Ustava i zakona dužne da se brinu za ovu nam voljenu državu.

Ako su institucije potvrdile da nije bilo nezakonitosti kako i sami kažete, tko ste Vi da tvrdite drugačije!?

Znate da možete krivično odgovarati zbog širenja laži, lažni vijesti, klevetanja institucija i pojedinaca!?

I sami ste rekli da su državne institucije dale svoj sud da je sve bilo po zakonu...

Razmislite malo o svom ponašanju i javnim istupima...

Ovo shvatite kao prijateljski savjet...
Citat
Lukas
+8 #36 Lukas 2018-02-17 08:29
Vidi, vidi kako se "crveni" zajapurio pa još počeo i prijetiti. Pa nama takvi ni u komunizmu nisu mogli zadati strah, a ti i tvoj preCjednik ste proizašli iz tog sustava. Nije moguće da se ne sjećate, pregledajte malo arhivu SKJ-a i UDB-e (mi joj ne možemo pristupiti) pa ćete tamo sve naći, ako je niste skroz osakatili.
Citat
Željko
+12 #37 Željko 2018-02-17 08:50
Tolicu gnjido obicna i tibi nekome davao savjete ko javno kaze sta misli o ovim lopovima
Citat
Tolić I.
-10 #38 Tolić I. 2018-02-17 09:26
Citat Lukas:
Vidi, vidi kako se "crveni" zajapurio pa još počeo i prijetiti. Pa nama takvi ni u komunizmu nisu mogli zadati strah, a ti i tvoj preCjednik ste proizašli iz tog sustava. Nije moguće da se ne sjećate, pregledajte malo arhivu SKJ-a i UDB-e (mi joj ne možemo pristupiti) pa ćete tamo sve naći, ako je niste skroz osakatili.

Citat Lukas:
Vidi, vidi kako se "crveni" zajapurio pa još počeo i prijetiti. Pa nama takvi ni u komunizmu nisu mogli zadati strah, a ti i tvoj preCjednik ste proizašli iz tog sustava. Nije moguće da se ne sjećate, pregledajte malo arhivu SKJ-a i UDB-e (mi joj ne možemo pristupiti) pa ćete tamo sve naći, ako je niste skroz osakatili.


Luka, otkud Vama moralno pravo da druge nazivate "crvenim" i komunistima!?

Sami ste se hvalili da ste dragovoljno bili član SKJ.

Ostarili ste, a pameti došli niste!

Pustite nas mlade da se borimo za ovu državu kako najbolje znamo.

Komunjaro stara, obrati se već jednom na demokratski i kršćanski način razmišljanja. Jednom nogom ste već u grobu a još lažete, mažete i klevećete... Dokle tako starino draga!?
Citat
Tolić I.
-12 #39 Tolić I. 2018-02-17 09:32
Citat Željko:
Tolicu gnjido obicna i tibi nekome davao savjete ko javno kaze sta misli o ovim lopovima


Osjećam se dužnim da Vas posavjetujem, jer po načinu Vašeg pisanja se može vidjeti da ste neuki, prosti i prilično glupi...

Ljudski i kršćanski je pomagati ljudima u potrebi. A Vi ste baš u potrebi da Vas NETKO prosvijetli.
Izvesti Vas na pravi put više nemože. Zaglibili ste previše. Ali Vam se može patnja Vaša umanjiti....

Željko, tako mi Vas je žao kad Vas gledam sa ove moje visine u tom Vašem glibu mržnje...
Citat
Lukas
+7 #40 Lukas 2018-02-17 10:19
Ništa ja ne lažem Toliću, ja nikada nisam tvrdio na nisam bio član SKJ, ali su me me iz njega izbacili još 1973,g., kad se ti nisi bio ni rodio, i to tvoji današnji nalogodavci. A kad je tvoj glavni šef čova izbačen? Nikada, nego se tek 1993. preštekao u HDZ, i sada takvima kao ti soli pamet. Ja bar nikada nisam bio u HDZ-u, a mogao sam, dragovoljno, kako ti kažeš. Ako si Toliću mlad, kao što kažeš, onda nemoj biti ničija ulizica nego budi buntovnik, kao što sam bio ja kad sam bio mlad. Na mladima svijet ostaje, ali na mladima koji imaju svoje "ja", a ne na dupeliscima.
Citat
Max
+4 #41 Max 2018-02-17 13:26
Citat Lukas:
Ništa ja ne lažem Toliću, ja nikada nisam tvrdio na nisam bio član SKJ, ali su me me iz njega izbacili još 1973,g., kad se ti nisi bio ni rodio, i to tvoji današnji nalogodavci. A kad je tvoj glavni šef čova izbačen? Nikada, nego se tek 1993. preštekao u HDZ, i sada takvima kao ti soli pamet. Ja bar nikada nisam bio u HDZ-u, a mogao sam, dragovoljno, kako ti kažeš. Ako si Toliću mlad, kao što kažeš, onda nemoj biti ničija ulizica nego budi buntovnik, kao što sam bio ja kad sam bio mlad. Na mladima svijet ostaje, ali na mladima koji imaju svoje "ja", a ne na dupeliscima.

Nisam siguran, ali mislim da je drug dragan još kasnie pristupio HDZ-u. Tek 1998 je izabran za čelnika mostarskog HDZ-a, otada mu kreće karijera.
Tuđman je tada imenovao to postavljenje, kao i svako drugo.
Tada je pitao Prlića zašto tog lopova postavlja na to mjesto zar nemaju nekoga poštenijeg. Prlić je odgovorio da nema i da su svi takvi. Onda je Franjo prihvatio druga Čovića i pomirio se s time damanjeg lopova nema na raspolaganju.
Citat
Max
+5 #42 Max 2018-02-17 13:32
Citat Tolić I.:
Citat Max:
Citat Tolić I.:
Citat Max:
Tolić ne trebaš biti bahat i arogantana. Ovo što je Lukas rekao svi znamo da je istina.
Sad ti pametuješ i izigravaš nekakvog pravnika koji bi sve prepustio zakonu i pravdi

Znaš li ti za onu izreku; Hajde tuži ti mene meni...
E tako je kod nas. Od ovog društva stvoren je takav košmar i lopovluk da više ništa ne funkcionira. Zato ljudi i odlaze i to je osnovni razlog zašto se odlazi. Bilo je i gorih kriza pa i ratova i nisu ljudi odlazili kao sada.
Budi pošten i makar ćuti ako već nisi u stanju priznati da ste usrali motku.


A kome bi Vi prepustili stvar da istraže i donesu pravni lijek nego sudstvo?

Vi mislite da je bilo zlouporabe dopisnim glasovanjem. Ja mislim da nije.
Mišljenja nam se razlikuju.
Vi za svoje sumnje pretpostavljam da imate razloge i dokaze...

To se sve preda istražnim organima ove države, ako bude elemenata .


Pa rekao sam ti lijepo.
Tuži ti mene meni. U tomu je sva filozofija.

A što se tiče dokaza o potkradanjima i nepravilnostima njih imaš koliko hoćeš. I


Gospodine Max, ja sam legalista i kao takav ne mogu vjerovati više Vama ili Lukasu ili nepismenom Željku ili seljačini Utemeljitelju...nego institucijama koje su po slovu Ustava i zakona dužne da se brinu za ovu nam voljenu državu.



Ovo shvatite kao prijateljski savjet...


Tebi je ovdje prije uloga da provociraš, a ne da što pametno kažeš. Sada vidim da od tebe ništa pametnog nemamo ni čuti jer si podkapacitiran.
Stranački uhljeb koji odrađuje poslove iz komiteta.

Što se tiče savjeta, nabijem i tebe i te koji će me hapsiti i koji će mi suditi.
Ja takve jedem za doručak i takvi se ispred mene sklanjaju kad prolazim.

Vi ste toliko ogrezli u kriminal i lopovluk da vam ne treba nikakav sud. Čim me vidite sami od stida sklanjate pogled jer znate da ste lopovi. Nemate hrabrosti ljude pogledati u oči.

A tošto ste izdali vlastiti narod i što ta izdaja još traje Bog će vam suditi. Ne trebate u to sumnjati. Taj sud je najpravedniji i on je neizbježan. A to će vrijeme doći kad tad. Ničija nije do zore sjala.
Citat
Sve vas imam!
+17 #43 Sve vas imam! 2018-02-17 15:07
U pravu si gosp. Tolić pomenuti ministar na prethodnim izborima nije skupljao dopisne glasove, to si ti radio i ti i tvoja mladež ste falsifikovali potpise u uredu HDZ a zato si malo,malo išao u Tuzlu. A koliko se sjećam da si u svoje vrijeme i stažirao to jeste odrađivao pripravnički u Poljoprivredniku d.o.o Odžak samo da bi mogao postati članom upravnog vijeća diječijeg vrtića. A da tebi valja ministarto jeste; pa tvom frizerskom salonu je dodjelio ( oprosti ako pogrešim) cca 7000,00KM nekakvog poticaja. A jedino za što je zaslužan ministar jeste da je doveo firmu iz Hrvatske pod nazivom Tehno Win koja ja zaposlila čitava 3 radnika. Toliću olje ti je poklopi se znaš dobro gdje si potpise stavljao zajedno sa prvom damom općine i mladim Filipovićem. A da još da napomenem da je to jedini ministar koji ima diplome od dvaju srednjih škola.
Citat
Tolić I.
-13 #44 Tolić I. 2018-02-17 18:50
Citat Sve vas imam!:
U pravu si gosp. Tolić pomenuti ministar na prethodnim izborima nije skupljao dopisne glasove, to si ti radio i ti i tvoja mladež ste falsifikovali potpise u uredu HDZ a zato si malo,malo išao u Tuzlu. A koliko se sjećam da si u svoje vrijeme i stažirao to jeste odrađivao pripravnički u Poljoprivredniku d.o.o Odžak samo da bi mogao postati članom upravnog vijeća diječijeg vrtića. A da tebi valja ministarto jeste; pa tvom frizerskom salonu je dodjelio ( oprosti ako pogrešim) cca 7000,00KM nekakvog poticaja. A jedino za što je zaslužan ministar jeste da je doveo firmu iz Hrvatske pod nazivom Tehno Win koja ja zaposlila čitava 3 radnika. Toliću olje ti je poklopi se znaš dobro gdje si potpise stavljao zajedno sa prvom damom općine i mladim Filipovićem. A da još da napomenem da je to jedini ministar koji ima diplome od dvaju srednjih škola.


O kako klevećeš, lažeš i podmećeš.... Pa nemogu da vjerujem kako su ljudi zli i spremni na laži, podmetanja i blaćenje....
Citat
Sakoić
+13 #45 Sakoić 2018-02-17 22:03
Toliću zar ti nije Utemeljitelj lijepo savjetovao da zašutiš, kao što je i Danijel začepio, a ti čovjeka vrijeđaš, ko bajagi na engleskom da seljaci ne razumiju i eto što si doživio, sad stvarno moraš zašutjeti.
Citat
Škoda bojna
+10 #46 Škoda bojna 2018-02-18 08:09
Gospodine Tolić I.,

Molim Vas, mene i moje ministarstvo nemojte hvaliti i braniti!

Neznam što Vam je trebalo da "branite" i ministarstvo Gospodarstva i prostornog uređenja!?

Naš narod nezna cijeniti uležen trud za opće dobro općine i županije...

Gluhima ne vrijedi pričati a slijepci ostaju slijepi na sva naša dobročinstva...

Ali hvala dobrom Bogu, netko to odozgor vidi sve!
Citat
Sve vas imam!
+12 #47 Sve vas imam! 2018-02-18 08:25
U mom prethodnom komentaru nema trunke laži. Ako ima reci šta. Na službenom stranici vlade lijepo ima spisak na kojem je i (Lidija), tvoj salon gdje si dobio ta sredstav za osavremenjavanje postojeće opreme. Kakve makaze koristiš za te pare. A to što je policija istraživala kako si ti tobože odradjivao pripravnički sa VSS u Poljoprivredniku d.o.o, jeli i to lažem. Pa reći ću ti ko te je i prijavio ( Zmija, Poskok) neznam tačno kako ima nadimak. A eto kako ste za opstanak i ostanak mladih naših hrvatskih kadrova, pa zar Lidija nije mogla nekog mlađeg da primi. A da nije jer je on predsjednikov rodjak. Sramota za sve nas pogotovo za nas hrvate. uz to čovjek srbin. ma strašno Toliću strašno. Demantiraj me ako sam pogrešio negde.
Citat
Tolić I.
-7 #48 Tolić I. 2018-02-18 08:34
Citat Sve vas imam!:
U mom prethodnom komentaru nema trunke laži. Ako ima reci šta. Na službenom stranici vlade lijepo ima spisak na kojem je i (Lidija), tvoj salon gdje si dobio ta sredstav za osavremenjavanje postojeće opreme. Kakve makaze koristiš za te pare. A to što je policija istraživala kako si ti tobože odradjivao pripravnički sa VSS u Poljoprivredniku d.o.o, jeli i to lažem. Pa reći ću ti ko te je i prijavio ( Zmija, Poskok) neznam tačno kako ima nadimak. A eto kako ste za opstanak i ostanak mladih naših hrvatskih kadrova, pa zar Lidija nije mogla nekog mlađeg da primi. A da nije jer je on predsjednikov rodjak. Sramota za sve nas pogotovo za nas hrvate. uz to čovjek srbin. ma strašno Toliću strašno. Demantiraj me ako sam pogrešio negde.


Ma nisam ja taj Tolić!

Ja sam Tolić Ilija rodom iz Pećnjika...

Taj Tolić mi je samo rođak po djedovoj liniji...
Citat
Dobor
+4 #49 Dobor 2018-02-18 14:16
Citat Tolić I.:
Citat Sve vas imam!:
U mom prethodnom komentaru nema trunke laži. Ako ima reci šta. Na službenom stranici vlade lijepo ima spisak na kojem je i (Lidija), tvoj salon gdje si dobio ta sredstav za osavremenjavanje postojeće opreme. Kakve makaze koristiš za te pare. A to što je policija istraživala kako si ti tobože odradjivao pripravnički sa VSS u Poljoprivredniku d.o.o, jeli i to lažem. Pa reći ću ti ko te je i prijavio ( Zmija, Poskok) neznam tačno kako ima nadimak. A eto kako ste za opstanak i ostanak mladih naših hrvatskih kadrova, pa zar Lidija nije mogla nekog mlađeg da primi. A da nije jer je on predsjednikov rodjak. Sramota za sve nas pogotovo za nas hrvate. uz to čovjek srbin. ma strašno Toliću strašno. Demantiraj me ako sam pogrešio negde.


Ma nisam ja taj Tolić!

Ja sam Tolić Ilija rodom iz Pećnjika...

Taj Tolić mi je samo rođak po djedovoj liniji...

Je si li i ti predsjednik mladeži? Govorio si zašto ne pustite nas mlade da radimo. Pa rekoh?
Citat
Tolić I
-8 #50 Tolić I 2018-02-18 15:27
Citat Dobor:
Citat Tolić I.:
Citat Sve vas imam!:
U mom prethodnom komentaru nema trunke laži. Ako ima reci šta. Na službenom stranici vlade lijepo ima spisak na kojem je i (Lidija), tvoj salon gdje si dobio ta sredstav za osavremenjavanje postojeće opreme. Kakve makaze koristiš za te pare. A to što je policija istraživala kako si ti tobože odradjivao pripravnički sa VSS u Poljoprivredniku d.o.o, jeli i to lažem. Pa reći ću ti ko te je i prijavio ( Zmija, Poskok) neznam tačno kako ima nadimak. A eto kako ste za opstanak i ostanak mladih naših hrvatskih kadrova, pa zar Lidija nije mogla nekog mlađeg da primi. A da nije jer je on predsjednikov rodjak. Sramota za sve nas pogotovo za nas hrvate. uz to čovjek srbin. ma strašno Toliću strašno. Demantiraj me ako sam pogrešio negde.


Ma nisam ja taj Tolić!

Ja sam Tolić Ilija rodom iz Pećnjika...

Taj Tolić mi je samo rođak po djedovoj liniji...

Je si li i ti predsjednik mladeži? Govorio si zašto ne pustite nas mlade da radimo. Pa rekoh?



Ma kakav predsjednik mladeži!?

Mlad jesam, ali nikad nisam bio predsjednik mladeži niti bilo čega.

Popljuvali ste čovjeka bez razloga. Ni krivog ni dužnog...
Citat
Dobor
+12 #51 Dobor 2018-02-18 16:24
Nema veze prenesi rođi što ljudi znaju i govore.
Citat
Željko
+7 #52 Željko 2018-02-19 09:03
Tolicu moja misija je zvrsena a ti ubuduce dobro razmisli kome sta pises glupane pismeni i umisljeni
Citat
Sve vas imam!
+6 #53 Sve vas imam! 2018-02-19 13:27
Kada istina udari u glavu čovjek je spreman i odreći se identitete a kamoli nacionalne pripadnosti. Zašto se povlačiš Tolić Ivane. I ako želiš posavjetuj svog druga ministar neka se na narednim izborima izjasni kao ostali možda u dom naroda ode da pravi društvo Lešiću ipak su oni kadrovi HDZ a
Citat

Dodaj komentar

KOMENTARI SE OBJAVLJUJU PROMTNO TAKO DA NE MOŽEMO ODMAH REAGIRATI NA OBJAVLJEN SADRŽAJ. PRIJAVITE NAM NEPRIMJERENE KOMENTARE KAKO BI BRŽE INTERVENIRALI.
Zadržavamo pravo brisanja neprimjerenih komentara bez prethodnog upozorenja.
Portal e-Posavina.com se ograđuje od sadržaja u komentarima i isti ne odražavaju stav portala.


Sigurnosni kod
Osvježi

arhiva domovinski rat

Nije sve u životu politika

Partneri

republikainfo 170 posavski vremeplov 170

e-Posavina.com

logo plavi uski

Imate zanimljivu priču ili jednostavno, želite pisati za naš portal.
Pošaljite nam svoj tekst, informaciju, ideju... Javite nam se!

Pišite nam na e-mail adresu info@e-posavina.com

 

 

Povežite se s nama

Slijedite nas na Twitteru
Lajkajte nas na Facebooku
Pratite nas na Google+
Pretplatite se na RSS Feeds
Pratite naš YouTube kanal
Kontaktirajte nas