Uhićenja u Orašju: Puno pitanja, malo odgovora!

Objavljeno u rubrici Posavina Autor:  e-Posavina 02. Studeni, 2016. Veličina pisma smanji veličinu pisma uvečaj veličinu pisma Komentara (61)
Ocijeni sadržaj
(7 glasova)

Uhićenja umirovljenih časnika HVO-a iz Orašja svakako su šokantna za cjelokupno stanovništvo Županije Posavske. Više nego iznenađuje mlaka, neozbiljna i kukavička reakcija organa vlasti, braniteljskih udruga i svih drugih od kojih se očekivalo da reagiraju prema akterima ovog neprimjerenog čina, da javno izraze svoje protivljenje, ali i da poduzmu adekvatne mjere zbog niza neprihvatljivih postupaka koji su na najperfidniji način ugrozili dignitet braniteljske populacije.

Nimalo bezazlene aktivnosti pravosudnih tijela države BiH i postupci Državne agencije za istrage i zaštitu izazvale su niz ogorčenja i vidnu razinu bijesa, svih ili barem većeg dijela, građana Županije Posavske zbog čega se otvara niz pitanja koja postavljamo istim tim građanima, ali napose onima koji se izdaju za zaštitnike hrvatskog naroda i hrvatskih nacionalnih interesa u BiH.

Ponavlja li se povijest? Plaćaju li Hrvati Posavine ponovo danak viših nacionalnih interesa i jesu li Posavci ponovo postali moneta za potkusurivanje?

Kako je moguće da tijela vlasti Bosne i Hercegovine na stup srama pribijaju najuglednije građane našeg društva? Generala i visoke časnike koji su istinski bili na braniku Domovine.

Ne podriva li se ovim uhićenjima ustavni i državni poredak Bosne i Hercegovine? Kako je uopće moguće da branitelji Bosne i Hercegovine u tijelima državnih institucija i vlasti na svim razinama dopuštaju gaženje dostojanstva i diskreditaciju ugleda državljana Bosne i Hercegovine koji su svojim angažmanom dali nemjerljiv doprinos u obrani Bosne i Hercegovine.

Nije sporno da se svi zločini trebaju procesuirati i da svatko tko je odgovoran za bilo koji zločin treba položiti račune. Ali način na koji se tijela vlasti ophode prema svojim građanima ne predstavlja ništa drugo nego linč s kojim se presuđuje osumnjičenim prije donošenje osuđujuće presude što je svojstveno samo totalitarnim režimima i državama bez trunke morala.

Otvara se niz pitanja na koja građani Županije Posavske ali i cjelokupna javnost traže odgovore, a posebice od tzv. zaštitnika hrvatskih nacionalnih interesa kojim je trebalo 2 dana da se oglase u javnosti, ni manje ni više, bezličnim izjavama o njihovoj zabrinutosti i sličnim floskulama:

-          Otkuda uhićenja baš u ovom trenutku (dan prije blagdana Svih svetih i neposredno poslije posjete Andreja Plenkovića BiH)? Je li moguće da je sve samo puka slučajnost?

-          Zašto su ljudi koji su 20 godina poslije rata živjeli kao najugledniji pripadnici društva uhićeni kao najveći zločinci (Prepad u 6 satu ujutro, s naoružanjem, fantomkama, lisicama, na očigled članova obitelji…)?

-          Nije sporno da svatko treba odgovarati za svoja (ne)djela, ali što je sa počiniteljima daleko težih krivičnih dijela počinjenih u Posavini tijekom zadnjeg rata među kojima ima i onih s težinom ratnog zločina, a koja do sada nitko nije procesuirao?

-          Zašto nitko nije podnio prijave za pobijene civile u Vidovicama 1992.?

-          Zašto pred domaćim sudovima nije procesuiran nitko iz Šamca, Modriče, Dervente, Bosanskog Broda, Brčkog…?

-          Postoji li tzv. „tajni pakt o nenapadanju“ o kojem bruji cijela javnost, a koji se odnosi na sistem „ja neću dirati tvoje, ti nećeš moje“? O čemu se onda sada radi?

-          Gdje su sada oni kojima su inače puna usta branitelja i svetosti obrambenog Domovinskog rata, a koji brigu o braniteljima manifestiraju isključivo polaganjem vijenaca na spomenike kadgod se pruži prilika za tim, pa čak i onda kada za tim ne postoji racionalno opravdanje?

-          Gdje je „Hrvatski narodni sabor“ i njihova velebna uloga u zaštiti nacionalnih interesa?

-          Gdje je sada „stožerni“ HDZ BiH? Gdje su predstavnici svih razina vlasti, od član Predsjedništva BiH iz reda hrvatskog naroda, državnog ministra pravosuđa, Predsjednika FBiH, Ministara u Vladi FBiH i Vlade Županije Posavske?

-          Gdje su braniteljske udruge? Moglo se ići pod šator u Zagreb i prosvjedovati zbog sitnih vlastitih interesa. Očito ne mare za kolege branitelje, jer umjesto organiziranog prosvjeda u Orašju prihvatljivije im je ponovo pod šator. Samo ovoga puta na lokalni vašar na Šibovima gdje su izabrali svoj prioritet: vruću janjetina i hladno pivo uz neizbježne cajke.

-          Gdje su svi oni „legalni i legitimni“ predstavnici Hrvata u svim tijelima zakonodavne i izvršne vlasti, kao i pratećih institucija (pa i SIPA-e) i koja je njihova uloga u svemu ovome?

-          Zaslužuje li ovaj događaj išta više od licemjernih izjava braniteljskih udruga i istih takvih zaključaka Vlade ŽP?

-          Negdje drugdje su se organizirali prosvjedni skupovi prilikom uhićenja pravih ratnih zločinaca, a sada se nitko ne smije ni oglasiti jasno i nedvosmisleno?

-          Nisu li u pitanju možda puno veće stvari?

-          Zašto se zvaničnici Republike Hrvatske ustručavaju oglasiti po ovom događaju? Zašto se službeni stav krije kao zmija noge?

-          Zašto se ne oglasi hrvatski član Predsjedništva ili bilo tko iz HDZ BiH?

-          Nisu li ova uhićenja plod neke prljave politike koja će ponovo Posavinu doći glave?

-          Ako se na ovakav bestijalan način postupa sa prvim čovjekom obrane Orašja kao će se tek postupati sa niže rangiranim u hijerarhiji HVO-a u Posavini?

-          Što se sprema Posavini ovaj puta? Možda nekakav politički „deal“ na koji Posavci nisu spremni pa ih se uhićenjima želi zastrašiti, ucijeniti i diskreditirati do krajnjih granica? Ima li politički vrh HDZ BiH svoje prste u ovome?

-          Zašto svi šute i nitko ništa ne poduzima? Zašto se uopće dozvolilo da se najviši hrvatski časnici iz Posavine ovako ponižavaju, a cijeli Domovinski rat dovodi u pitanje, jer kako drukčije protumačiti ako se najviši vojni dužnosnici oraškog i posavskog HVO-a tretiraju kao zločinci čiji zločini nadilaze sve druge?

-          Tko je tu izdajnik?

Pitanja je bezbroj i nameću se sama od sebe.

Treba tražiti od predstavnika vlasti koji već 20 godina žive od predstavljanja Hrvata i branjenja njihovih nacionalnih interesa, da u što kraćem roku odgovore na postavljena i sva ostala pitanja koja interesiraju one koji su im dali povjerenje da ih predstavljaju u toj vlasti.

Dužni su te odgovore zbog svekolike braniteljske žrtve da se Orašje i Posavina odupru agresiji i da se sačuva svoje.

Iskreno, mi ne očekujemo nikakve odgovore, ali očekujemo da javnost inzistira na njima. Očekujemo da se Posavci osvijeste. Da konačno shvate u kojem grmu leži zec.

Redakcija e-Posavina.com

Pročitano 5454 puta Posljednja izmjena dana: 02. Studeni, 2016.

Komentari   

Sude mi
+9 # Sude mi 2016-11-02 14:02
Ne razumijem što toliko prozivate hdz bih i hrvatskog člana predsjedništva, pa on je se već prije poduzeo konkretne poteze, evo citat iz zajednicke izjave:
Predsjednik Saveza nezavisnih socijaldemokrata (SNSD) Milorad Dodik i predsjednik Hrvatske demokratske zajednice (HDZ) Dragan Čović najavili su da će u parlamentarnu proceduru uputiti zajednički prijedlog zakona o Ustavnom sudu BiH, koji će izraditi ove dvije stranke.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
Orsag
-13 # Orsag 2016-11-02 17:25
Evo ga na, opet kriv HDZ. Kadije i Vlasi te tuže i sude i opet kriv netko iz najmanjeg naroda. Krivi slavonci što nisu branili Posavinu, krivi Hrvati što su srbi kroz Udbu progonili, uvijek kriv neko naš. Isti ste ko onaj dio crvenih fratara a i vidi se odakle izvire ta "filozofija" izdaje. Kmeči na drugog i ne radi ništa. Nikad od vas ništa, samo kmekom paralizirate svaku kreaciju i akciju. u grob će te s tim jadom. De trgnite se više
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
Lukas
+12 # Lukas 2016-11-02 18:09
Tko si pa ti "orsag", jesi li ti Hercegovac ili si četnik, i kome ti pričaš o kmečanju i jadanju. Ako si takav junak dođi u Orašje sada, kad nisi mogao od 92-95, pa ispolji svoju junačku slavu, moja adresa je u Orašju u 34.ulici na broju 19, i imam 65 godina i možeš me razbiti u sekundi ako imaš muda. Sad je put otvoren, nema više ni betonskog zida, a ni osa ni zolja. Bujrum orseg.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
Lukas
+10 # Lukas 2016-11-02 20:12
Zec je Čovićev tajnik (bio),a u Vidovicama 14. svibnja 1995.god., on i Mato bomba nisu ispunili svoj tajni zadatak, tj. nije uspjela varka 4.gardijske brigade da su Vidovice ponovno pale, jer su ih bojovnici 106. brigade HVO preduhitrili i vratili neprijateljke tenkoven nazad u Lepnicu kao što su ih 19. srpnja 1992.god. vratili iz Galića u Batkušu. Obadvojica su zbog toga kasnije dobili generalske činove (ako pitate o koga, od mene nisu). I tako smo mi u Posavini dobili 3 generala. Međutim ima tu i neke razlike, Matuzović je dobio čin generala za obrambene sposobnosti (između ostalog i za bitku na Galićima), a ova dvojica za bitku koju su izgubili. Ne znam možda je to i u redu jer nemam osobnog iskustva u dobivanju činova, prosudite sami.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
Retro tri
+8 # Retro tri 2016-11-02 21:24
Treba dobro pogledat uhidbeni nalog ako je pisat cirilicom, djelo je draganceta Covic!
Ako je pisat u desetercu, djelo je" ganga stajla" djenerala rojsa!
Pak stoji "uhitit i prosljedit po svaku cjenu", djelo je udbasa sove tj. Vladimira Seksa!
Posto nam se povjest ponavlja, mislim da su umjesana sve "tri"prsta...
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
max
+7 # max 2016-11-02 22:49
Citat Orsag:
Evo ga na, opet kriv HDZ. Kadije i Vlasi te tuže i sude i opet kriv netko iz najmanjeg naroda. Krivi slavonci što nisu branili Posavinu, krivi Hrvati što su srbi kroz Udbu progonili, uvijek kriv neko naš. Isti ste ko onaj dio crvenih fratara a i vidi se odakle izvire ta "filozofija" izdaje. Kmeči na drugog i ne radi ništa. Nikad od vas ništa, samo kmekom paralizirate svaku kreaciju i akciju. u grob će te s tim jadom. De trgnite se više


Nje kriv HDZ nego HSS ili Posavska stranka :-)
Tko je hrvatski član predsjedništva (Komšić). Tko je predsjednik FBiH (Budimir)
Tko je vlast na svim razinama (platformaši)...
Da dalje ne nabrajam ZNA SE tko je kriv. Samo se budale prave nevješte! :-* :-*
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
Đutla
+15 # Đutla 2016-11-02 23:22
U jbt... pa dokle ovo ide...
Kad je bio Komšić bio je kriv za sve. Isto kao i Budimir, Zubak, Alijansa, Platforma...
Kad je HDZ na vlasti na svim nivoima - nije ni za šta kriv!? :o
Pa kog vi više zahebavate!?
Da se ovo desilo za vrijeme Komšića i nabrojanih, kako bi se istreslo drvlje i kamenje na njih, a kad u stolici u kojoj je sjedio Komšić svoju guzicu smjesti Čović (ili Čavara u Budimirovu) onda oni nemaju veze ni sa čim...!? (kao ni ministar pravosuđa - iz Orašja!!!)
Pa što smo ih onda birali? Pod hitno vratiti Komšića za člana Predsjedništva - tad se bar nije ovako zvjerski hapsilo poštene časnike HVO-a!

Ili zamislite scenarij da je, ne daj Bože, na lokalnim izborima u Orašju HDZ izgubio vlast? Kako bi tada hadezejci znali da "dok je bio HDZ na vlasti to se nije moglo desiti..." :cry:
Braćo hadezeovci, nedavno već rekoh: M'RŠ U P.M.!!!
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
Jure
+6 # Jure 2016-11-02 23:40
U ovih dvadeset godina nakon rata " stožernjaci " nisu uspjeli kompletirati ni točne liste poginuli i nestalih Hrvata tijekom rata u BiH što bi bio početni korak ka procesuiranju ratnih zločina na Hrvatima . Od tog je puno isplativije bilo pljačkanje gospodarskih dobara tako da nas uopće netrebaju čuditi činjenice da i pored protjeranih 200000 Hrvata iz Sjeverne BiH nitko zbog tog zločina neće nikada odgovarati . U svim mjestima okupiranih dijelova Bosanske Posavine zločini su počinjeni od strane srpskih pljačkaških hordi na mnogim civilnim žrtvama s tog područja . No do sada nekolicina Hrvata već je osuđena i odrađuju svoje kazne po srpskim zatvorima a mnogima prijeti ista sudbina .
" Stožernjaci " mudro šute i nisu se uopće ni oglašavali nakon ovih zadnjih uhićenja po nalogu njihovih strateških partnera iz Genocidnog entiteta . Puno važnija za njih je ljubav sa Traktoristom iz Laktaša nego tamo neki uhićeni Hrvati !
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
kube
+9 # kube 2016-11-02 23:46
ko misli dace HDZ pomoci ovim ljudima stvarno je jadan pa ljudi ovo je upozorenje da idemo sto prije na ZAPAD i u miru prozivimo ovaj ostatak zemaljskog zivota ovdje je tek pocelo i ko zna kada ce zavrsiti jer OVI ne staju naredne dvije godine
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
Igor
+2 # Igor 2016-11-03 13:19
Narod je nedavno na lokalnim izborima rekao svoje. Nešto više od 50% puka da budem precizniji.

Kome se ne sviđa može si uvijek probrati zabavu prema afinitetu: pecanje, svadbe, sahrane, rimovanje... :-) dok čeka četri godine do novih izbora.

Hladna glava najbolje misli... a ovaj članak iznad je stvarno jedan od boljih. Toliko sam se ljudske gluposti načitao posljednjih nekoliko dana... uglavnom i pretežno u Hrvatskoj... pa prvo neke činjenice.

1. Po pitanju ratnih zločina u BiH - jedina nadležna sudska institucija je Sud BiH, točnije "Odjel za ratne zločine suda BiH".
- Ovdje na naplatu dolaze godine i godine raznoraznih prevara, pogotovo HB laži, priča i laprdanja o dvije domovine i slično, gomila gluposti kojima prevrće recimo Glasnović u svome neo-naprđivanju u posljednjem članku na ovom portalu.

Imam nekoliko državljanstava, međutim pravno, a to je ono jedino bitno (kad se čovjek nađe u konfliktu sa zakonom), osoba može imati samo jednu matičnu državu, domovinu, nikako i nigdje dvije. Jednom sam se našao u situaciji u trećoj državi kada mi je zatrebala pravna zaštita ambasade. Imao sam na izbor.

Naravno nisam upotrijebio niti jednu balkansku opciju, nego sam slijedio razum.

Ono o čemu laže neo-prdež ima jasno napisano u svojoj brošuri "Consular Services: Bon Voyage, But...", ... u slučaju zakonskih problema, ako se boravi izvan zemlje. I jasno, i svjesno neo-prdež širi laži, a zna. Kanada bi skočila za Glasnovića ili bilo kojeg drugog državljanina bez obzira na išta (moć, novac, položaj u društvu...), u bilo kojoj državi svijeta, ali stoji vrlo jasno UPOZORENJE.

U svakoj OSIM u vašoj matičnoj državi ako posjedujete više državljanstava. Tu su zakonski limitirane mogućnosti.

Samo je jedna domovina, pa kakvagod bila. Ni vlastitu mater si ne biraš, isto kao ni domovinu.

Zato ove priče o nekoj pomoći... su totalno apstraktne i u stvarnosti nerealne, a samim tim i kontra-produktivne i štetne.

Samo u se i u svoje kljuse!

2. Optužnice, pa tako i ovu, potpisuje šefica odjela, slučajno, Vesna Budimir - Hrvatica iz Mostara.

3. Svako sudsko vijeće ima pet članova - iz sva tri naroda.

4. Postoje istražne radnje, istraga Tužiteljstva kojom rukovodi - opet Hrvat (pretpostavljam etnicitet, nedavno smijenjen koliko znam) - Goran Salihović, a njegov zamjenik je - zanimljivo - opet Hrvat - Boris Grubešić.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
Igor
+2 # Igor 2016-11-03 13:21
Dakle, određeni ljudi se kolosalno sramote lupetanjima, pogotovo političari u RH.

Da li vam je ovaj kokošar primjer "poštenog" branitelja, o čemu neki pričaju na komentarima?
Orašje: Osumnjičeni za ratne zločine Mato Baotić lišen slobode
24sata.info/vijesti/bosna-i-hercegovina/236772-orasje-osumnjiceni-za-ratne-zlocine-mato-baotic-lisen-slobode.html

Što se to čekalo do 2015. kako bi se "psihopat" konačno i priveo?

Dva desetljeća! Nisem se štel zamjerit?

Svako naseljeno mjesto u BiH imalo je i svoje fukare. Svoje Ćele, Juke, Tute... ništarije koje su pljačkale, ubijale, silovale... u dubokoj pozadini dok su istinski branitelji krvarili na prvim crtama... koji su iseljavali i raseljavali... sporta radi... preko dva milijuna zauvijek psihički oštećenih osoba je na jedan ili drugi način pomjereno sa svojih ognjišta... na nekim mjestima kako se čini i zauvijek... dok su druge iste takve ništarije, ali na pozicijama, sve to mirno gledale, a zakonski nisu smjeli... jebiga "naši" su... ponašajući se u svemu kao da rat nikada neće stati i da će zauvijek ostati nedodirljivi, iznad zakona i pravde za razliku od maltretirane sirotinje.

Da li se u ovaj opis gore može svrstati Matuzović?

Po mom znanju i saznanju nikako, a za ostale ne znam.

Tužba je napravljena koliko sam uspio pročitati u odnosu na komandnu odgovornost. "Ako" se desio ratni zločin na području Orašja, postavlja se pitanje samo od sebe, a zašto onda odmah nakon počinjenja zločina zločinci nisu privedeni? Što se to čekalo dva desetljeća? Reko' "ako"...

Po komandnoj odgovornosti nije zatvoren Gotovina, nije ni Halilović nego se sišlo stepenicu niže na direktno odgovornu jedinicu za počinjeni zločin i vođu jedinice Zuku... tako da neće ni Matuzović po komandnoj odgovornosti stradati radi "nekih" kokošara, ako ih ima. Valja sačekati mjesec dana...

Matuzović je simbol, potpuno isti kao Divjak u Sarajevu ili Jurišić u Tuzli. Prema njemu su pogledi upereni sa simpatijama i nostalgijom većine Hrvata, Bošnjaka, građanskog tijela... jer napravio je nešto VELIKO što nitko drugi napravio nije. Orašje je jedino preživjelo mjesto u kojem su Hrvati imali većinu na terenu, a da se nije ispoštovala naredba HB o razoružanju Bošnjaka, niti se desio sukob, a to govori mnogo i svašta, čak i danas o razlozima što se prvo kreće baš na Orašje, jer mnogo ih čeka na red.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
Igor
+6 # Igor 2016-11-03 13:25
Da li su iz Orašja išli na demonstracije podrške za Divjaka u Sarajevo ili Jurišića u Tuzlu?

Jebiga istu takvu ćete i vi podršku dobiti od Sarajeva ili Tuzle, a iz Mostara ste već dobili [ono..ups] od ovce. Nema tko nije urgirao kod "šupčina" u RH za Jurišića, nitko nije htio pomoći, pisao sam davno i o tom... Ilija nije naš, govorili su. Pa čiji li je Ilija pi.č.ka li vam materina da vam pi.č.ka materina pokvarena i bolesna?

Samo u se i u svoje kljuse!

Da nije bilo građana Tuzle, demonstracija podrške, zalaganja običnog puka... Ilija bi danas, da je čekao na državu ili nekog trećeg, trunuo u prdekani.

Iznenađenje? Spominjao sam nedavno u nekom komentaru Rojsa i naveo da 180 osoba čeka red na suđenje uključujući i njega, to se zna već duže vrijeme, Gotovina, Brkić... međutim mene u svemu najviše zanima, zašto se baš kreće od Orašja? To nije slučajno.

Timing, tempiranje je sve u politici.

Dva dana nakon posjete Plenkovića BIH, netko mu ga ugura. Baš njemu. Osim jedne male bijedne frakcije unutar HDZ-a u RH, nitko mi drugi ne pada na um.

Ako nije bilo ratnog zločina, onda nitko ne treba da brine, a ako ga je bilo i netko tko je trebao sve pojave tog tipa zaustaviti, a nije, onda nek' fino danas podigne glavu i odradi zasluženo umjesto "gospodina" zločinca kojeg je pustio da uživa u Njemačkoj.

Na engleskom jeziku postoji jedna zgodna misao:
Don't do the crime if you are not ready do the time. (Ne čini kriminal ako nisi spreman vremenski ga (u zatvoru) platiti.

Prije 12 sati je objavljeno na twitter-u:

Drago Pilsel ‏@dragopilsel
Momci nisu shvatili. Dakle: Gotovina, Krstičević, Kotromanović, itd VEĆ JESU na optužnici za zločine u Mrkonjić gradu. Vidio sam materijal.

Usput sam naletio na fantastičan članak koji mi je promakao pa da ga podijelim...

Drago Pilsel ‏@dragopilsel
Kada pročitam ovakve tekstove ponosan budem što se bavim profesijom u kojoj imam kolege poput Jurice Pavičića. Bravo www.jutarnji.hr/komentari/dok-misli-da-iznosi-cinjenice-nazor-nam-nudi-ideologiju/5169336/
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
Kiseli
+4 # Kiseli 2016-11-03 18:57
Da su ovo izveli u Banjaluci ili Bijeljini bilo bi pucnjave.Tado Oršolić i Mato Jozić dok su bili ministri MUP-a krivi su što nisu gurali naše optužnice gdje treba.Sramota za njih je što su pokolji u Vidovicama prošli bez procesuiranja a imali su materijal i za stradavanje civila tj. zločine nad civilima (djecu itd.).Njima je važnije izgleda bilo da se ne zamjeraju komšijama.Sa obzirom tko su i nije čudno.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
Van der Bali
-7 # Van der Bali 2016-11-03 19:10
Sumnjivo je ovo, da nije Kakir ubacio kost preko SIPE za kuhanje između srba i hrvata?Zašto SIPA ne hvata ovako po 10 zapovjednika po sarajevu i banjaluci za zločine po srednjoj bosni,hercegovini i u banjalučkoj regiji?Hrvatska treba dići optužnice zbog agresije BiH preko SRAO krajina na RH a i protiv onih iz armije BiH a kažu da ih ima 500 što su ratovali protiv hrvatske a bili su oficiri i vojnici tzv.Armije BiH.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
Igor
-1 # Igor 2016-11-03 19:44
Evo sve je izašlo van crno na bijelo... stvarno jebiga. :sad:

Za šta se terete uhapšeni pripadnici HVO-a iz Orašja
ba.n1info.com/a120795/Vijesti/Vijesti/Za-sta-se-terete-uhapseni-pripadnici-HVO-a-iz-Orasja.html
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
Van der Bali
-6 # Van der Bali 2016-11-03 21:07
Evo svih odgovora zašto je to tako.Manite se tih pojedinačnih srpskočetničkih sranja kojih su oni napravili 1000x više i ništa nije procesuirano: http://kamenjar.com/ilija-vincetic-nastavlja-se-progon-pripadnika-hvo-a/
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
Van der Bali
+2 # Van der Bali 2016-11-03 21:10
Citat Igor:
Evo sve je izašlo van crno na bijelo... stvarno jebiga. :sad:

Za šta se terete uhapšeni pripadnici HVO-a iz Orašja
http://ba.n1info.com/a120795/Vijesti/Vijesti/Za-sta-se-terete-uhapseni-pripadnici-HVO-a-iz-Orasja.html

Nakon pokolja u 3 hrvatska sela ista sudbina je čekala Orašje ali i Oštru Luku Bok i Bukovu Gredu o čemu svjedoči Oružje nagomilano u srpskim kućama kao i planovi zauzimanja ulica sa rasporedom.Sve to ima MUP Orašje.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
max
+4 # max 2016-11-03 21:23
Citat Van der Bali:
Evo svih odgovora zašto je to tako.Manite se tih pojedinačnih srpskočetničkih sranja kojih su oni napravili 1000x više i ništa nije procesuirano: http://kamenjar.com/ilija-vincetic-nastavlja-se-progon-pripadnika-hvo-a/

Pusti Iliju Konja, svi mi znamo šta Ilijia priča i zašto priča... On ima i te kako interesa da govori ovo što govori. Slažem se ima u njegovoj priči istine, ali bogme ne bi se složio sa svakom.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
Igor
+7 # Igor 2016-11-03 22:46
Citat Van der Bali:
Evo svih odgovora zašto je to tako.Manite se tih pojedinačnih srpskočetničkih sranja kojih su oni napravili 1000x više i ništa nije procesuirano: http://kamenjar.com/ilija-vincetic-nastavlja-se-progon-pripadnika-hvo-a/

Ma nemoj?

Meni će neko govno pričati što su to Srbi radili u Posavini?

Luka je nabrojao jedno mjesto stradanja, ja bi mogao desetak u svom kraju. Hoću da sam bolji, a ne isti ili gori od fašističkih morona.

Tko je na vlasti dva i pol desetljeća? Što ste učinili da se zločini u RS-u procesiraju u tom istom vremenu? Ne možete ni djeci obezbjediti nastavu na hrvatskom jeziku, a kamoli nešto više.

Crno ste ispod nokata pokrali narodu, svoju domovinu urušavate i još si se svukao ovdje sa kamenjara da jedeš govna? Ma...
Neka, Đutla će. :lol:

Mislite urušiti Matuzovića?

Ma jedite govna redom. PLJUC! :-x

Evo zašto sam gore napisao po mom saznanju Matuzović nikako...

Njegov advokat Almin Dautbegović danas je posjetio Matuzovića koji je pritvoren u zeničkom zatvoru. Kako je kazao, Matuzović je bio taj koji je krio Srbe u atomskom skloništu.

"Praktički ih je branio od vojske koja je tu došla. Nije to bila klasična vojska, to su bili opasni ljudi koji nisu bili pod kontrolom. Đuro nema s tim ništa, on je te zločine sprečavao. Kaže da se ovo desilo prije 10 ili 15 godina, mnogi bi Srbi došli da svjedoče u njegovu korist", kaže advokat Dautbegović.

'Neka za zločine odgovara onaj ko ih je počinio. Ja neću poturati svoja leđa za drugog'. To su njegove riječi, kaže Matuzovićev advokat.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
Zerava
-6 # Zerava 2016-11-04 10:20
Vidi ovog Igora vec je na vecernjem stavio ovakav provokatorski komentar. Lupeta da institucije trebaju odraditi posao ( kao da je slucajno sto su se uhitili bas zapovjednici ne izravni pocinitelji). Jos je i provincijski impresioniran pa bi docirao s viskoka iz "uredjenih drzava". Majstore ostani tamo i stopi se ovo vise nije tvoja stvar. Ne trebaju ljudima anacionalni jugoslaveni i AFZ nostalgicna bratija koja bi izvana prodavala tautologiju.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
Igor
+6 # Igor 2016-11-04 13:10
Citat Zerava:
Vidi ovog Igora vec je na vecernjem stavio ovakav provokatorski komentar. Lupeta da institucije trebaju odraditi posao ( kao da je slucajno sto su se uhitili bas zapovjednici ne izravni pocinitelji). Jos je i provincijski impresioniran pa bi docirao s viskoka iz "uredjenih drzava". Majstore ostani tamo i stopi se ovo vise nije tvoja stvar. Ne trebaju ljudima anacionalni jugoslaveni i AFZ nostalgicna bratija koja bi izvana prodavala tautologiju.

:lol: :D :lol: :D :lol:
Ti znaš šta ljudima treba? Jasno se vide rezultati vašeg znanja i pameti. :-)

Iznutra prodaješ smrad septičke jame jer to je jedina aroma koju poznaješ i u kojoj uopće možeš egzistirati i funkcionirati. Naci-deo!

Znam uhljebu da tebi ne treba ništa. Dok je humanitarne pomoći, MMF-a i grbače sirotinje koju si žestoko zajahao ne žališ se. A i što bi? Samo Tolisa je nekad dala osam doktora znanosti, a eto danas Bogu "hvala" zajednica ima tebe.

Sve što ste dotakli pretvorili ste u govno i tako evo već 25 godina. I još bi gratisa, malo vam vremena bilo, samo da se na sekundu okrenete, snađete?

Niste imali vremena nizašta osim da raselite i uništite narod, i državu, i usput sebi napunite džepove? Sad ćete vi. Taman ste uzeli zalet.

25 GODINA majstore!

Debili iz Jakeša bi se u 25 godina snašli.

Snašli ste se vi za sebe, tu vam nitko ne može ništa prigovoriti, ali što ćemo sa onih 99% koji bježe putem inozemstva ili borave obespravljeni i diskriminirani u "ugođaju" vašeg smrada?

Ono što si iznad pročitao u komentaru se u civilizaciji zove vijest, N1. Znam da nije precizno kao kod tebe za šankom.

Lupeta da institucije trebaju odraditi posao ( kao da je slucajno sto su se uhitili bas zapovjednici ne izravni pocinitelji).
Kako te nije stid svoga dijeteta kojem konstantno uništavaš perspektivu ljepšeg života, ako već ti nemaš stid?

Što si to ti radio kauboju dva desetljeća osim što si jahao na grbači sirotinje?

Što nisi baš ti uhitio izravne počinitelje, nego si svojom ovčijom pameću dopustio da dođe do toga da se uhite zapovjednici? Bilo je vremena, "više od dva desetljeća" nakon događanja.

Da su počinioci imali muda k'o što nemaju i odgovarali, a ne bježali u RH... do svega ovoga ne bi ni došlo...
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
Igor
+5 # Igor 2016-11-04 13:15
@ Kerava

Nitko ne spominje u RH pobijenu sirotinju, ni što se zbilo, ni one koji bježe pred zakonom, nego da li je SIPA trebala umjesto lisica donijeti karanfile, zašto nitko nije znao za akciju SIPE (radi bijega u RH), a ne shvataš vole da isto kako se sere po tuđim žrtvama, automatski se sere i po svojim.

Vrati li se ikad osuđena pičkica Jelavić u BiH?

Niti jedan jedini ratni zločin počinjen naspram Hrvata u RS-u nije procesiran? Što? Nemoj da ti bez veze uvezujem Dragančeta i Mileta sa obitelji u jednu rečenicu.

Dvadeset i pet godina serete po posavskim žrtvama i sebi izvlačite profit iz stradanja sirotinje.

Kako će takvi štakori kao ti imati ikakvu empatiju naspram tuđih žrtava, kad već naspram svojih nemaju?

To je taj dio kad ovo postaje i moja stvar.

Dociram te sa "viskoka" jer imam čim, što gore, što dole. Učini si uslugu. Otvori si Wikipediju i potraži si objašnjenje za anacionalan jer ovako mi djeluješ kao klonirana trećerazredna frajla jeftinog tabloida.

Uspjeli ste dotjerati narod u polupismenosti sve do 2016., u vremenu informatičke revolucije. E ja ti dociram sve ono što bi ti i oni rekli, ali na žalost "jadni" niti znaju kako, niti se više čuje njihov glas.

Nisi ti kriv što ne možeš izvan te svoje male i tužne ljušture. Dođem ti nešto kao rubikova kocka. Previše.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
Gerilac
-1 # Gerilac 2016-11-04 13:42
Matuzovicev odvjetnik uzivo rekao da ce se braniti tako da ce napadati HV tocnije Vinka Stefaneka i Operativnu Grupu iz Sl. Broda. To je podmukla izdaja. Ako Matuzovic u Orasju nije znao da su mlatili domace Srbe mozes misliti koliko je tek to mogao znati Stefanek u Brodu. Prebacivati krivnju na OG koja je jedina pomagala Posavini i Orasju je mucka izdaja za svaku osudu. Sve sto je od pomoci stiglo Posavini stiglo je iz te Operativne grupe i njene logistike u Kindrovu kraj Slavonskog Broda. Napasti sada jedine koji su pomogli je dno dna
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
wild boy
-2 # wild boy 2016-11-04 17:36
Na skupu nije se obratio nitko od "vrha" politike ŽP.Sramotaaaa!!! Isturili Miškovića i Kopića kao da su samo oni glasnogovornici.A ovi "sposobni" kao i uvijek negdje daleko u sjeni ali blizu para kao što su i dosad radili.Gdje će oni istupit na binu da nebi ugrozili biznise sa multietnikom.E moj narode.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
wild boy
-3 # wild boy 2016-11-04 17:46
@Igore majmunčino.Izjave Ilije Vincetića ignoriraš i na ovom portalu plasiraš ludačke teze usmjerene u skroz drugom pravcu.Šta ti znaš o bilo čemu.Neće Matuzović ovo, neće ono...Matuzović je ponikao prije svega na krilima HV i HV vojske koji su izveli niz ključnih akcija.Sad bi bilo najgluplje da on upire prstom u neke druge jer bi on bez tih drugih bio-ništa.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
wild boy
-2 # wild boy 2016-11-04 17:51
"....Orašje je jedino preživjelo mjesto u kojem su Hrvati imali većinu na terenu, a da se nije ispoštovala naredba HB o razoružanju Bošnjaka, niti se desio sukob, a to govori mnogo i svašta, čak i danas o razlozima što se prvo kreće baš na Orašje, jer mnogo ih čeka na red." ovo priča telić Igor. A sad neka prokomentira ovo: https://www.youtube.com/watch?v=lYcKV_eSt7s (kopirajte ovu u youtube tražilicu)
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
Lukas
+4 # Lukas 2016-11-04 18:37
stvarno ste neuračunljivi i gerilac i boy(ovnik), o kome i o čemu vi pričate, a posebno za čije to interese radite. Kakvi štefaneci, gojkovići i slični, pa nama je najviše pomogao general Stipetić, zato ga nema ni u generaskom zboru niti u javnosti. Nastavite i dalje lupetati pod sisovskim i soaovskim (udbaškim) nadimcima, a da ste ljudi mogli ste danas s nama popiti pivu u Orašju.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
Gerilac
0 # Gerilac 2016-11-04 19:51
Lukas ti ne znas citati. Djurin odvjetnik je rekao da je zapovjedna odgovornost na zapovjedniku OG Istocna Posavina sa sjedištem u Slav. Brodu. a to je bio Stefanek. to je jedina Operativna Grupa koja je pomogla Posavini, Stipetic je bio nadređen njoj a ona je i bez njega 8.5. pokrenula prvi veliki napad koji je Srbe od Broda stjerao skoro do Doboja. Ako kazes da to nije istina onda si lud.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
Lukas
+2 # Lukas 2016-11-04 20:42
Gerilac dao sam ti jedan plusić i ne ljuti se. Prvo znam čitati jer sam ovaj tvoj komentar pročitao do kraja, a drugo ja ne znam ništa o napadima u ostatku Bosanske Posavine. Od prvog do zadnjeg dana rata sam bio na oraško-šamačkoj bojišnici, dakle od Grebnica do Kopanica (kasnije Vučilovca, kad su ga zauzeli brođani ) . Dakle bio sam na početku rata i u Bukovoj Gredi, kada smo mi pripadnici Vojske babe Mare, u dva navrata napravili raciju u tom selu i nismo našli nikakvo oružje niti smo koga ubili. Da li po tvom sudu , Gerilac i mi trebamo biti pohapsiti zato što je kasnije netko nekoga navodno ubio po zapovjedi Đuke Tuse i Ivše. Pa pobogu i mi smo išli po zapovjedi u Bukovu Gredu, nismo po svom ćeifu, pa neće zbog nas biti kriv ni jedan ni drugi. A jesu nas bukovljani preveslali jer su bili sakrili oružje u Nikinu cisternu, a od nas pobjegli ko zečevi, tako da smo mislili da su nevini. Ali svejedno da smo im i našli oružje mi nebi nikoga ubili, mi smo uživali ubijati neprijateljske tenkove, transportere i haubice, pa neka nam smradovi iz tih BH institucija sastave optužnicu za ubijanje jadnih tenkova i transportera. Tko kod vjeruje u te klevete svjedoka 1, 2 ili tri iz Bukove Grede (a Igore ti im vjeruješ) neka istraže koliko je (ukupno) poginulo bukovljana u Domovinskom ratu, manje nego što se u kleveti navodi, da ih je poginulo 9. svibnja 92.god. Ne želim ovime umanjti vrijednost žrtava, pa makar to bila i samo jedna osoba, nego ne volim kad se broj žrtava mnogostruko uvećava. Pa jebiga sad imamo internet i ne mogu se više ponoviti laži kao o Jasenovcu.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
Gerilac
+1 # Gerilac 2016-11-04 20:55
Covjece postujem sve vas koji ste se borili i obranili Orasje. O uhicenjima mislim sve najgore naravno da su nepravedna tu mislim isto kao ti. Ovaj dio što sam napisao je zbog Duatbegovica koji je na HTV-u rekao da zapovjedna odgovornosti ide u Brod zbog čovjeka koji je formalno bio zapovjednik a u biti je samo rasporedjivao ono malo logistike sto se moglo poslati u pomoc po Posavskim opcinama. To je sve, nadam se da ce se svi izvuci od ovoga ali kazem ne treba optuzivati ljude iz HV-a koji su pomagali.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
Igor
+4 # Igor 2016-11-04 21:17
Eto Luka napisa sve bitno. Kakogod već sam počeo pisati...

@ Gerilac

Reći ću ti ovo kao "insider", uz izvinjenje svim ostalima osim tebi znanosti radi.

Postoji razlog zašto ćeš čuti nekoga u Hrvatskoj da "kulturno" dobaci "glupi Bosanac". I kad to čuješ, vjeruj mi na ovu, ne misli se na muslimane, jok.

Zašto?

Pa vidiš, marvu kad opaučiš štapom po guzici shvati. Treba nešto mijenjati u radnji. Stoka shvati i skrene ovisno sa koje je strane opajprčena.

Bosanac jok? Svejedno ti je da li Bosancu zavalio šamar, patosirao ga ili poslao u bandak, čim dođe sebi on opet po starom.

To ti je razlog zašto u regionu Bosance smatraju glupima.

Pazi sad, pročitaj ovo ispod ako treba i deset puta. Fokus.

IQ TEST

“Slobodan Praljak?

Ne, žao mi je, tko je to?”

“Znam jednog Praljka. Da, mislim da se baš tako zvao, Praljak”, rekao bi Ivo Josipović. “Svirao je fagot u Simfonijskom orkestru Hrvatske raditelevizije... Ili je to bio pikolo... Ne, rog!... Nemojte me držati za riječ, ali mislim da je bila riječ o puhačkom instrumentu.”

“Slobodan Kraljak, kako ne”, izjavio bi samouvjereno Tomislav Karamarko. “Igra u Interu iz Zaprešića. Odličan centarhalf. O-dli-čan!”

Prije dvadeset godina u kvizu “Tko želi biti milijunaš?” to bi bilo lagano pitanje za sto kuna.

U proljeće davne 1993., dok je hrvatsko-bošnjački sukob još dosezao točku vrelišta, svi su znali tko su Slobodan Praljak, Jadranko Prlić, Bruno Stojić, Valentin Ćorić, Berislav Pušić i Milivoj Petković.

Osnivači i vođe Hrvatske zajednice Herceg-Bosne i visoki časnici Hrvatskog vijeća obrane bili su zvijezde, ne manje od Sandija Cenova, Alena Vitasovića, Kasandre, možda čak i od grupe E.T. koja je pjesmom “Tek je dvanaest sati” poharala muzičke ljestvice naših radijskih postaja.

....

Svi drugi, uključujući i državni vrh i čelnike opozicije, bit će blaženo ravnodušni koliko god da u Haagu okrpe Praljku i društvu. Političke strukture njih su zaboravile.

Nakon oslobađanja Ante Gotovine i Mladena Markača čak se zadovoljno primjećivalo kako Međunarodni sud za ratne zločine nije osudio ni jednog Hrvata jer se ova šestorica, kao i Dario Kordić Kvisko, Mladen Naletilić Tuta i Vinko Martinović Štela, zapravo i ne računaju kao naši.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
Igor
+4 # Igor 2016-11-04 21:20
@ Gerilac

To su neke budale koje je izmislio onaj... onaj... kako se zove onaj što je došao iz Kanade u bijeloj sintetičkoj dolčeviti i crnoj kožnoj jaketi na laštik? Da, Šušak!

Strategija obrane za njih je bila “go fuck yourself”.

I to je dosta rano već postalo jasno, još od onoga dana, mislim da je početkom 1997. to bilo, kad su Kordića, Kupreškiće i još nekolicinu u lisičinama ukrcali u avion, a sa splitskog aerodroma im nježno mahali Miroslav Tuđman, Ljubo Ćesić Rojs, Ivić Pašalić i Željko Sačić, kasnije neustrašivi borac protiv sudskog progona nedužnih hrvatskih branitelja.

Bosanskohercegovačke Hrvate uvijek je bilo lakše izručiti Haagu. Dapače, kao da smo jedva čekali da nam se oni maknu s očiju. Oni su bili neugodan podsjetnik na jednu neodgovornu ratnu pustolovinu koja je katastrofalno završila.

Kontaš? Jok?

Hajd' sad na vrh prvog komentara pa ponovi!
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
Igor
+5 # Igor 2016-11-04 21:22
@ wild brabonjak

Tamo negdje prošle godine mislim, zna Luka, dok si ti skupljao besplatnu golotinju po internetu radi popunjavanja slobodnog vremena, posjetio nas je na ovom portalu "showman" Ilija Vincentić.

Ratko ga je po pitanju gornjeg videa razbio k'o beba zvečku.

Kako je na portalu bio bojovnik Ico (Brčko-Ravne) koji nam je spomenuo naredbu o iseljavanju... iskoristio sam priliku da pitam Vincetića za autentičnost podataka niže kao i da nam prezentira bilo što... broj zapovijedi, dokument, išta o toj "Seferovoj" vragoliji, ali jebiga naglo ga noge zaboliše, te se nakon toga više ne vrati na naše komentare.

REPUBLIKA BOSNA I HERCEGOVINA
Hrvatska zajednica Herceg Bosne
Hrvatsko vijeće obrane

GLAVNI STOŽER
Br. 02 2/1 01 1138/93 Mostar, 20. 06. 1993 . g.

OBRANA
VOJNA TAJNA

STROGO POV.
Izvlačenja snaga 108. i 115. br. HVO

OZ POSAVINA
N/R gosp. ĐURE MATUZOVIĆA (preko 108. uputiti 115)

Poradi napadaja muslimanskih snaga na Hrvate i HVO Srednje Bosne, ubijanja, palenja i protjerivanja Hrvata, krajnji je čas da pripadnici 108. i 115. organiziraju izvlačenje vojske i naroda na najpovoljnije lokacije koristeći srpski teritorij. poslije Srednje Bosne vi ste na redu, ne dozvolite da vas se zadržava lažnim obećanjima o suživotu. Snagama 108. i 115. br. HVO izdajem slijedeću:

ZAPOVIJED

1. Organizirajte izvlačenje naroda i vojske sa sadašnjih prostora, koji nikad neće biti vaši.
2. Ugovorite prolaz preko teritorija pod srpskom kontrolom.
3. Radite u najvećoj tajnosti, planski i brzo.
4. Vojskom zaštitite izvlačenje naroda.
5. Novu zapovijed očekujte na našim prostorima.

Dostaviti: OZ Posavina
Načelnik OS HVO
General-bojnik
Milivoj Petković

Što si ono rek'o, 'ko babun brabonjče? :lol:
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
Igor
+4 # Igor 2016-11-04 21:30
@ Lukas

Luka ne vjerujem ja rođenom bratu, međutim postoje pravila. Ako netko laže, onda se dokaže činjenicama da taj laže. Na sudu, ako si pozvan na sud. Ako je nekome uručen sudski poziv i taj se hvata noge da ga kolima ne možeš stići do granice, izvini ali u tom slučaju nešto nije u redu. Jebiga intuicija.

Suština je kadgod neki etno-optuženik bude optužen diže se toliki pritisak na pravosuđe da postaje nesnošljivo.

Čini mi se da u BiH mirno možeš suditi samo Rome i nacionalne manjine, i onda etno-veselje. Jebiga red je red, pravo je pravo, a zakoni su zakoni. Ako se ne poštuje minimum, o cirkusa, a u pozadini svih pozadina oko svega ovoga, Draganče i Mile crkavaju od smijeha, jer preko ovog cirkusa pokušavaju rušiti pravosuđe u BiH. Neće uspjeti. Živi bili pa vidjeli.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
Gerilac
+2 # Gerilac 2016-11-04 21:46
Igore dosta toga ti napriča a i demantiraš stvari koje nisam rekao. To što su napravili s optužnicama je drugi par rukava. Ovo u Gredi (ako je stvarno tako napravljeno) nije imalo veze sa Vinkom Štefanekom i Slavonskim Brodom,to je poanta cijele moje price. Znači reakcija na najavu obrane putem "zapovjedne odgovornosti" i pokušaja da se ona proširi.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
Igor
+3 # Igor 2016-11-04 21:56
Citat Gerilac:
Igore dosta toga ti napriča a i demantiraš stvari koje nisam rekao. To što su napravili s optužnicama je drugi par rukava. Ovo u Gredi (ako je stvarno tako napravljeno) nije imalo veze sa Vinkom Štefanekom i Slavonskim Brodom,to je poanta cijele moje price. Znači reakcija na najavu obrane putem "zapovjedne odgovornosti" i pokušaja da se ona proširi.

OCitat Gerilac:
Igore dosta toga ti napriča a i demantiraš stvari koje nisam rekao. To što su napravili s optužnicama je drugi par rukava. Ovo u Gredi (ako je stvarno tako napravljeno) nije imalo veze sa Vinkom Štefanekom i Slavonskim Brodom,to je poanta cijele moje price. Znači reakcija na najavu obrane putem "zapovjedne odgovornosti" i pokušaja da se ona proširi.

O.K. onda te nisam skontao slično kako te ni Luka nije. Sad je jasno na šta si mislio. Jebiga, oprosti onda ako te je neka moja riječ iznad slučajno ujela.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
Gerilac
+2 # Gerilac 2016-11-04 22:35
Ma ništa, samo pričamo. Hvala na informacijama. Kod preseljenja sam samo čuo od sudionika za Vitez da se nudilo nešto za preseljenje. Ali nisam vidio dokument, samo su fratri pričali u samostanu u Gučoj Gori. Ovo što si citirao je prvi put da baš čujem za dokument.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
Lukas
+1 # Lukas 2016-11-05 12:52
Igore i Gerilac, Đuro Matuzović nikada nije bježao niti će bježati, iako je time mnogima pomrsio račune. On ima kuću u Osijeku i generalsku mirovinu HV i mogao je napustiti ovu vukojebinu davno, ali nije kao što nije otišao ni 92. nego je ostao ovjdje i, skupa s nama braniteljima, obranio ovaj mali prostor Bosanske Posavine a to mnogima smeta. Jeste li vidjeli, jučer, u Orašju nekoga od predstavnika Hrvata u vlasti BiH i FBiH? Daleko smo mi njma, oni bi najviše voljeli da nas nema ili da se priključimo RS-u ili Tuzlanskom kantonu , i da nas zamjene za dva-tri hercegovačka brda.Gdje je klopavi Ljubić koji je znao doći u Orašje po glasove za Hrvatski Sabor. A što se tiče ovog Đurinog odvjetnika Alajbegovića ili kako se već zove, o je po službenoj dužnosti, a službena dužnost nalaže da se Republika Hrvatska proglasi agresorom na BiH i da plaća ratnu odštetu da bi ovi mlatimudani na vlasti (i jedni i drugi i treći) mogli lijepo živjeti. Zato Hrvatska pod hitno treba platiti odvjetnika za sve uhićenike jer će je to mnogo manje koštati (a plaćala je i za tutu i štelu pa može i za naše posvske časnike). A što se tiče rušenja pravosuđa u BiH, ruše oni sebe sami kad ne mogu osuditi nikoga za korupciju koja se vidi iz aviona, nego izriču oslobađajuće presude (zadnja za Giblartar).
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
Latif Brkić
+6 # Latif Brkić 2016-11-05 14:29
Ja sam Bošnjak, član HVO-a od početka rata, i želim zahvaliti Đuri i Ivši i ostalima, što su tada postojali i bili na odgovornim funkcijama, koje su omogućile da ja preživim i sada ovo pišem!Nema te se čega stidjeti, osim onih koji su Vam okrenuli leđa.Uz Vas sam svim svojim srcem i porodicom, koja je opstala jer niste dali da se desi "sukob" sa Bošnjacima, znajući da je sulud, kao i ovo što se dešava s Vama.Ali, istinu nitko ne može skriti, pravi krivci će doći na red, Vi ćete se vratiti svojim porodicama, a istinski će se stidjeti oni koji stoje iza podjela, naroda, nacija pa i ove napaćene BiH!!!Vi ćete na kraju biti ono što i jeste;ISTINSKI HEROJI BOSANSKE POSAVINE!!!!
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
Latif Brkić
+5 # Latif Brkić 2016-11-05 14:38
U prethodnim komentarima "vidim" tenzije, mnogo činjenica, brojčanih podataka, imena.....sada to gospodo, među vama nije važno, važno je ovim ljudima dati javnu potporu, a time i STOP Dodikovom rušenju BiH, jer ja ovdje vidim samo to, udaranje na odbranjeni prostor bez sukoba Hrvata i Bošnjaka....i udar na BiH u smislu podjele....odcjepljenja....ne dozvolimo da nam ni Banja Luka, ni Mostar, ni Sarajevo kroje sudbinu.....ako razmišljamo o funkcionalnoj Bosni, razmislite o svemu!
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
wild boy
-3 # wild boy 2016-11-05 18:54
Citat max:
Citat Van der Bali:
Evo svih odgovora zašto je to tako.Manite se tih pojedinačnih srpskočetničkih sranja kojih su oni napravili 1000x više i ništa nije procesuirano: http://kamenjar.com/ilija-vincetic-nastavlja-se-progon-pripadnika-hvo-a/


Pusti Iliju Konja, svi mi znamo šta Ilijia priča i zašto priča... On ima i te kako interesa da govori ovo što govori. Slažem se ima u njegovoj priči istine, ali bogme ne bi se složio sa svakom.

Baš si ti konjima max, popipaj se da vidiš gdje si šupalj.Ilija ima muda i priča a picice koje čuvaju biznise i titraju jajca ne smiju jer im poslovi osim političkih ovise o multietnićarima.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
wild boy
-5 # wild boy 2016-11-05 19:04
Citat Lukas:
Igore i Gerilac, Đuro Matuzović nikada nije bježao niti će bježati, iako je time mnogima pomrsio račune. On ima kuću u Osijeku i generalsku mirovinu HV i mogao je napustiti ovu vukojebinu davno, ali nije kao što nije otišao ni 92. nego je ostao ovjdje i, skupa s nama braniteljima, obranio ovaj mali prostor Bosanske Posavine a to mnogima smeta. Jeste li vidjeli, jučer, u Orašju nekoga od predstavnika Hrvata u vlasti BiH i FBiH? Daleko smo mi njma, oni bi najviše voljeli da nas nema ili da se priključimo RS-u ili Tuzlanskom kantonu , i da nas zamjene za dva-tri hercegovačka brda.Gdje je klopavi Ljubić koji je znao doći u Orašje po glasove za Hrvatski Sabor. A što se tiče ovog Đurinog odvjetnika Alajbegovića ili kako se već zove, o je po službenoj dužnosti, a službena dužnost nalaže da se Republika Hrvatska proglasi agresorom na BiH i da plaća ratnu odštetu da bi ovi mlatimudani na vlasti (i jedni i drugi i treći) mogli lijepo živjeti. Zato Hrvatska pod hitno treba platiti odvjetnika za sve uhićenike jer će je to mnogo manje koštati (a plaćala je i za tutu i štelu pa može i za naše posvske časnike). A što se tiče rušenja pravosuđa u BiH, ruše oni sebe sami kad ne mogu osuditi nikoga za korupciju koja se vidi iz aviona, nego izriču oslobađajuće presude (zadnja za Giblartar).

Lukas ti sad diže Matuzovića u nebesa kao da je heroj Tito.Spominješ Osijek i dobiveni stan i mirovinu od HR i VUKOJEBINU.Ne pljuj sam po sebi ispada da su vukojebi iz vukojebine.I veći gradovi su velike vukojebine- sve je stvar gledanja.Osim toga on je iz Oštre Luke i tamo nije imao velebnu vilu.Matuzović je bio na toj funkciji u tom vremenu i to je to, puno posla je za njega odradio HV na terenu toga se ne treba stidjet niti plašit kazat i to nije agresija u trenutku kad drugi nisu znali gdje su i tko su a kamoli da su osigurali metka i konzerve.Jasno je da je to kuhinja i od muslimana i od srba jer muslimana paše ovakva kajla hrvatima a srbi ko srbi.Odjednom sarajevo sprovodi zahtjeve srapublike šumske a ovamo Dodik i ekipa NIKAD znači NIKAD kao i neće izgubit ono što već imaju.Što se prije drugi osvjeste bit će svima bolje.Čemu protivljenje za 3 entiteta.Sarajevo je izigralo RH i Hrvate i u vezi konfederacije i posebnih odnosa, sve su napravili da nas prevare.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
Lukas
+2 # Lukas 2016-11-05 19:17
Kakvo protivljenje za 3 entiteta, ali našu Bos. Posavinu nitko ne broji ni u što, mi smo višak, dva kilava jaja. Zbog toga smo mi vukojebina a to nam je napravio Čovićev (i Jelavićev ) HDZ. Zato nam to i rade jersmo opstali, a malo se raspitaj što se dešavalo kod nas od 5. do 15. svibnja 1995.god.,pa će ti sve biti jasnije (osim ako nisi Čovićev jugosloven).
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
Igor
+1 # Igor 2016-11-05 19:52
Citat Gerilac:
Matuzovicev odvjetnik uzivo rekao da ce se braniti tako da ce napadati HV tocnije Vinka Stefaneka i Operativnu Grupu iz Sl. Broda. To je podmukla izdaja. Ako Matuzovic u Orasju nije znao da su mlatili domace Srbe mozes misliti koliko je tek to mogao znati Stefanek u Brodu. Prebacivati krivnju na OG koja je jedina pomagala Posavini i Orasju je mucka izdaja za svaku osudu. Sve sto je od pomoci stiglo Posavini stiglo je iz te Operativne grupe i njene logistike u Kindrovu kraj Slavonskog Broda. Napasti sada jedine koji su pomogli je dno dna

Vinko Štefanek, pukovnik Hrvatske vojske, potvrdio je u subotu za N1 da je upravo on zapovijedao postupcima Hrvatskog vijeća obrane na području Orašja i Istočne Posavine.

Pukovnik Hrvatske vojske tako potvrđuje navode Almina Dautbegovića, advokata Đure Matuzovića, jednog od uhapšenih pripadnika HVO-a, da je Hrvatska vojska bila nadređena jedinicama HVO-a u Posavini.

Brojni su dokumenti javno dostupni koji ukazuju na takvu zapovjednu hijerarhiju, no prvi puta jedan od visokih časnika HV-a potvrđuje u izjavi za javnost takvu liniju zapovjedanja.

"To možete objaviti, pod zapovijedanjem OG Istočna Posavina."

Znači to je bila jedina linija zapovijedanja na tom području?

"Zapovjedna crta je bila jedina. Nešto se tu malo uplitao Stipetić, ali vrlo malo."

Znači sve postupke koje je izveo HVO na području Orašja vi ste direktno zapovijedili?

"Tačno."

Smatrate li da je došlo do zločina na tom području? ...

Vinko Štefanek za N1: "Ja sam zapovijedao Matuzoviću"
ba.n1info.com/a121089/Svijet/Regija/Vinko-Stefanek-za-N1-Ja-sam-zapovijedao-Matuzovicu.htmlCitat Gerilac:
Matuzovicev odvjetnik uzivo rekao da ce se braniti tako da ce napadati HV tocnije Vinka Stefaneka i Operativnu Grupu iz Sl. Broda. To je podmukla izdaja. Ako Matuzovic u Orasju nije znao da su mlatili domace Srbe mozes misliti koliko je tek to mogao znati Stefanek u Brodu. Prebacivati krivnju na OG koja je jedina pomagala Posavini i Orasju je mucka izdaja za svaku osudu. Sve sto je od pomoci stiglo Posavini stiglo je iz te Operativne grupe i njene logistike u Kindrovu kraj Slavonskog Broda. Napasti sada jedine koji su pomogli je dno dna
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
max
0 # max 2016-11-05 22:11
Citat wild boy:
Citat max:
Citat Van der Bali:
Evo svih odgovora zašto je to tako.Manite se tih pojedinačnih srpskočetničkih sranja kojih su oni napravili 1000x više i ništa nije procesuirano: http://kamenjar.com/ilija-vincetic-nastavlja-se-progon-pripadnika-hvo-a/


Pusti Iliju Konja, svi mi znamo šta Ilijia priča i zašto priča... On ima i te kako interesa da govori ovo što govori. Slažem se ima u njegovoj priči istine, ali bogme ne bi se složio sa svakom.

Baš si ti konjima max, popipaj se da vidiš gdje si šupalj.Ilija ima muda i priča a picice koje čuvaju biznise i titraju jajca ne smiju jer im poslovi osim političkih ovise o multietnićarima.

Ako ima muda neka dođe u Orašje...
A drugo kakva su to muda ako je njegova istina samo onakva koja će njemu ići u korist.
Lijepo sam rekao da se u načelu slažem s onim što Ilija govori (i piše), ali se ne slažem sa svakom njegovom jer ne mislim kao on. Na to imam pravo.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
max
+1 # max 2016-11-05 22:24
Citat:

Lukas ti sad diže Matuzovića u nebesa kao da je heroj Tito.Spominješ Osijek i dobiveni stan i mirovinu od HR i VUKOJEBINU.Ne pljuj sam po sebi ispada da su vukojebi iz vukojebine.I veći gradovi su velike vukojebine- sve je stvar gledanja.Osim toga on je iz Oštre Luke i tamo nije imao velebnu vilu.Matuzović je bio na toj funkciji u tom vremenu i to je to, puno posla je za njega odradio HV na terenu toga se ne treba stidjet niti plašit kazat i to nije agresija u trenutku kad drugi nisu znali gdje su i tko su a kamoli da su osigurali metka i konzerve.Jasno je da je to kuhinja i od muslimana i od srba jer muslimana paše ovakva kajla hrvatima a srbi ko srbi.Odjednom sarajevo sprovodi zahtjeve srapublike šumske a ovamo Dodik i ekipa NIKAD znači NIKAD kao i neće izgubit ono što već imaju.Što se prije drugi osvjeste bit će svima bolje.Čemu protivljenje za 3 entiteta.Sarajevo je izigralo RH i Hrvate i u vezi konfederacije i posebnih odnosa, sve su napravili da nas prevare.
Konjino jedna o kakvom ti Trećem entitetu pričaš.
Posavine nema u tom trećem entitetu. A ti se konjino boriš za taj Treći. Ili si glup ili si govno od čovjeka. Treće ne može biti. Osim kao se ono OBOJE računa.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
Igor
+5 # Igor 2016-11-06 02:01
Citat Lukas:
Igore i Gerilac...

Nitko nije ni pomislio, a kamoli napisao da je Matuzović bježao ili planirao slično, ali jeste najmanje jedan drugi koliko znam. Dlaka sa glave neće nedostajati Matuzoviću jer nema osnove. Živi bili pa i to vidjeli.

U sitnicama uvijek leže dijelovi veće slike.

Koliko znam po službenoj dužnosti se Matuzoviću mogao dodijeliti i Hrvat da ga brani, odnosno mogao je on probrati i Hrvata da ga brani. Možda griješim? Zašto nije? Čudno, ha?

Netko nekom negdje u nečem ne vjeruje?

Hrvatska odvjetnička pomoć:
"Pamtim kako je jednom, u drugoj polovici devedesetih, Zvonimir Hodak krenuo izlagati svoju istinu o Bosni i Hercegovini pred Međunarodnim sudom za ratne zločine u Haagu, a njegov se klijent Tihomir Blaškić tako prepao da mu je smjesta otkazao suradnju i angažirao pravog advokata."

Da li je RH bila agresor u BiH ili ne, ne odlučuje netko na sastanku mjesne zajednice po službenoj ili neslužbenoj dužnosti u BiH, nego Hag, odnosno presuda Praljku i ostalim marionetama.

Mlatimudani lijepo žive jer narod tako hoće. Imaju oni MMF za provod, ne treba njima regres, bonus ili "neka" ratna odšteta za to.

Krajem osamdesetih u Italiji su imali ogromnih problema sa korupcijom. Nakon što su pomeli mafiju... danima i mjesecima su izvođena hapšenja... država je odahnula. To se desilo tek kad je narodu prelilo čašu.

Kod nas je potrebna ista takva sveopća svenarodna hapsana, kojom bi "gospodu Glembajeve" uposlili na tucanju kamena. Međutim očigledno je većini dobro. Još nije prelilo čašu, a mora preliti većini, i kod svih, kako bi išta uopće radilo smisla.

Nisam uspio naći da je netko pisao na sličnu temu... kad je iz Tuzle krenula "lavina protesta"... i raširila se po BiH... Mile i Draganče su pričom o "bošnjačkim podvalama", teroristima, rušenju legitimiteta... vrlo brzo ošišali svoje ovce. A kad se pogleda suština bili su rušeni i srušeni samo bošnjački političari...

Nekoliko godina poslije masa neovisnih kandidata na lokalnim izborima prođe kod Bošnjaka, dok Draganče i Mile nastavljaju neumoljivo šišati "svoj tor" na potpuno iste fore.

Izgleda da fercera ona: Dok ima ovaca bit' će i vune. :-?
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
Lukas
+1 # Lukas 2016-11-06 12:04
Evo izjave predsjednika srpskih logoraša iz Modriče:
I dok svi u Orašju nastavljaju, kako kažu, pomno pratiti situaciju, uhapšeni ostaju u pritvoru. Udruženje logoraša iz Modriče, zabrinuto zbog reakcija iz Hrvatske, ističe kako neko treba odgovarati za logore u Posavini. Podsjećaju da su u logorima sa Srbima bili i Hrvati i Bošnjaci, koji se, kako kažu, nisu slagali s akcijama HVO-a.
Izvor: Al Jazeera

Je li to logor, ako se u istom zatvoru nađu, osumnjičeni za kolaboraciju sa neprijateljem, pripadnici iz sva tri naroda? Aj navedite mi primjer takvih logora u RS-u.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
Lukas
+1 # Lukas 2016-11-06 12:18
A akcije HVO-a, sa kojima se oni nisu slagali (i jedni i drugi), su obrana Orašja od JNA i paravojnih formacija, koje su njima obećali "oslobođenje" s Orašja, a oni bi kao pomagači postali narodni heroji. E nije im se posrećilo. Malo morgen. Tada je srpska propaganda trabunjala da su u Orašju ustaše. Pa valjda ste gledali snimke sa prosvjeda u Orašju, da li ste vidjeli ijedno ustaško obilježje, a bilo je preko 3000 ljudi. E gospodo Srbi (koji ste napadali na Orašje-ne svi) to su vam bile te "ustaše" što su vas porazile 95. godine kada vas je osobno predvodio đeneral Mladić i obećao vam da ćete taj dan popiti kavu (kafu) u Orašju. Danas možete doći popiti što god hoćete u Orašju, ali samo bez oružja, molim.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
Lukas
+2 # Lukas 2016-11-06 16:28
Vjerojatno mi je Ratko Mladić dao ovaj minus, jer i on ima kompjuter u Hagu, za razliku od naših zapovjednika u zatvorima Sarajeva, Zenice i Busovače, kojima su zabranjene i posjete obitelji.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
Igor
+3 # Igor 2016-11-06 20:52
Ne znam zašto ti Luka netko lupa minuse jer stoji suština koju si napisao? Evo ja sam ti korigirao skor plusevima. :lol:

Možda je to radi tvoje izjave o trećem entitetu? Hajde onda prvo to. Svatko ima pravo iznjeti svoje mišljenje o bilo čemu.

Svi smo mi izrasli u posebnog i zasebnog individualca bazirano na mnogo čemu: obitelj, djetinstvo, obrazovanje, religioznost, posao, prijateljstva, ljubavi, životna iskustva... što nam je razvilo određena ubjeđenja i uvjerenja, i izgradilo određene stavove.

Svaki je individualac poseban kao otisak prsta.

Stoga ako su vaše mišljenje i stav suprotni Lukinom onda mu to radije (radi podjele vašeg mišljenja sa drugima) i napišite, isto kao Max, ali bez nepotrebnih etiketa. ;-) Sve dok šutite nitko ne zna da postoji i vaše mišljenje. Ne postoji glupo mišljenje, postoje samo "teški", isključivi i ignorantni ljudi.

Za razliku od Luke apsolutno sam protiv entiteta, ne iz razloga gdje bi to završila Posavina ili ja, nego zato što je takva ideja anti-ljudska i anti-humana, da bi uopće sebe zamarao ili razmišljao na sličan način u 2016. Feudalna, monarhistička, autokrativna, manipulativne diktature... i slična uređenja su jednostavno "zaostala" uređenja u kojim ne želim da trošim niti sekunde svoga života, sekunde više od onoga koliko je potrebno kako bi se održali normalni obiteljski i prijateljski odnosi sa ljudima srcu dragim.

Da vidim ikakav benefit ikome u jednom ili drugom entitetu, osim govnarskoj eliti, rekao bi O.K., što da ne, međutim kako ne vidim, gotovo sam pa siguran kako bi bilo još gore sa većim brojem entiteta, svima, pa bilo njih tri, četri, pet ili tisuću.

Ono što primjećujem jeste da nakon jednog mirnog perioda na ovom portalu, počeli su ponovo sletati i preletati HB golubani, Kamenko i Kremenko sa raznih kamenjara...

Kakogod naravno da imaš pravo misliti štogod o bilo čemu Luka, tvoje riječi, tvoj stav, tvoj obraz.

Što se tiče naziva "logor" to je "strožija" podvala. Logor je bio Heliodrom, Manjača... gdje su civili zatvarani samo zato što su bili "pogrešnog" etniciteta ili vjeroispovjedi... mjesta gdje su zajednički bile zatvarane osobe bez obzira na etnicitet ili vjeru mogu se samo nazvati sabirnim centrom ili grupnim zatvorom, kako kome paše.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
Igor
+2 # Igor 2016-11-06 20:58
Međutim bez obzira na lingo ono što je bitno jeste: Da li su se na tom mjestu poštovali međunarodni zakoni o zarobljenim osobama?

Da li je to mjesto, kao i sva druga slična u BiH, imalo svoje psihopate, koje su liječile frustraciju malog pimpača na pritvorenim osobama?

Da mi je rođeni brat, niti je to "nešto" činio u moje ime, niti u ime hrvatskog naroda, nego u ime svoga malog pimpača i psihopatije proizašle iz toga.

Ako jeste, jer ne znam, čitam i izvlačim zaključke iz informacija koje imam i dobijam... sve me počinje podsjećati na dugogodišnju sličnu bitku humanog i indoktriniranog u suočavanju sa zločinom na Kazanima u Sarajevu... šta su oni nama radili četri godine... koliko je samo... blate ugled...

Ništa ne može ublatiti ugled, snagu, želju, inat, otpor... koji su pružile snage ARBiH u Sarajevu ili HVO u Orašju...

Da bi ta borba uopće imala ikakvog smisla danas, potrebno je psihopate pospremiti tamo gdje im je bilo mjesto još jučer, u zatvore i bolnice za mentalno poremećene osobe, funkcionalno nesposobne da koegzistiraju sa drugima u društvu... kako bi djeca već sutra imala šansu da naprave nešto mnogo bolje nego što smo mi to znali i umjeli.

A da postoji nešto kao što je postojalo u nekadašnjoj državi, grad heroj (obrane BiH) sa svim zadržanim ljudskim i humanim vrijednostima, pored svih znanih i neznanih događanja i problema uzrokovanih ratnim zbivanjima, tu bi se definitivno našli Sarajevo, Tuzla, Bihać i rame uz rame sa njima malo Orašje. Mnogi su zajebali i podbacili... Orašje nije.

A Modriča?
Tužna priča jörane.

Totalno!

Nemoj me da počnem tek o tome pisati... :-*
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
Gerilac
-1 # Gerilac 2016-11-07 16:58
Igore pa stvarno pretjerujes. antihumana ? Feudalna, monarhistička, autokrativna, manipulativne diktature... ? Pa države u kojima je nastupio mir u Europi su nastale kao nacionalne države, to je savez liberalizma i nacije omogućio. Feudalne i monarhističke strukture su bile protiv nacije i često su bile internacionalne (ženidba između dinastija i slično). Jedino ako se baza pomiri odozdo može biti mira, ovo ostalo je nametanje. Pogotovo s pričom o "antihumanosti" to je ljevičarski spin mimo svake realnosti.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
Igor
+2 # Igor 2016-11-07 21:30
@ Gerilac

Na žalost morat ću kratko odgovoriti jer život me šalje u drugu dimenziju malo bolju od tvoje. Obaveze zovu... a kakogod napisao sam na ovom portalu minimalno pet knjiga u zadnjih nekoliko godina. :lol:

Što je dosta, dosta je. Neće me sigurno biti duže vrijeme na komentarima na radost uhljeba.

Portalu želim sve najbolje, a "raji", da sad ne nabrajam redom, svu sreću ovoga svijeta.

I tebi, domobranu moj. :-)

A ti Đutla nemoj da si lijen, i ako slučajno nisi u politici, mislim na društveni angažman, možda bi trebao početi razmišljati o tom. Imaš kapacitet i čisto zboriš.

A sada odgovor... ne znam što ti misliš u čemu i gdje živiš jer ono o čemu razgovaramo ima definiciju i zove se nacional-socijalizam ili fašizam.

Kad etno-fašisti razdvajaju djecu u školama po naciji, vjeri... to se zove segragacija stanovništva koja je upravo odlika fašizma. Kad ti perspektivu osnovnog preživljavanja određuje pripadnost nekom etnosu, vjeri, stranci, političkoj ideji ili pravcu... to su odlike fašizma. Kada nije bitan kvalitet ili obrazovanje, nego pripadnost ili poslušnost... to su odlike fašizma.

Ako je jedini primarni oblik funkcioniranja čovjeka pripadnost nekom ili nečem to je fašizam.

Ako me to čini ljevičarem onda misli onako dokle ti um dopušta da dobaciš. Zovi me onda Ivo Lola Ribar. :-)

Ovdje ti je socijalni-liberal, ali jebiga teško je biti išta kod nas, a najteže čovjek. Kod nas je znanost znati probrati. Uglavnom se svaki odabir pučanstva svodi na manje zlo, a meni je zla i sličnih trulih kompromisa dosta i za dva, a kamoli za jednog života.

Kada se rodiš, ne rađaš se kao pripadnik neke vjere, nego postoje obredi kojima te roditelji smjeste negdje, a obredi se obavljaju uglavnom u vrlo ranim godinama kada osoba niti je psihički, niti je mentalno spremna za ikakav odabir u životu... jedino što djeca tih godina pravo dobro poznaju je STRAH od svega i svačega, pogotovo demona, horor filmova, vatre i tsl. Vjera je izbor, a ne nešto čime je netko određen rođenjem.

Spominješ naciju? Kod nas je društvo toliko indoktrinirano da apsolutno ono što ti smatraš nacijom, ne smatra neki Amerikanac, Englez, Nijemac... još davne 1890. je Europa jednim sudskim sporom riješila pitanje što je to nacija.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
Igor
+3 # Igor 2016-11-07 21:40
Nacija je sinonim za državljanstvo, tako je definirano tim sudskim sporom... zato u svakoj putovnici ovoga svijeta ćeš unutra naći rubriku NATIONALITY, što znači nacionalnost.

Nacionalnost nije nešto što slobodni svijet bira, za razliku od našeg slobodarskog i "demokratskog", :-) odnosno onako kako se to kod nas radi, jok. Pitaj Glasnovića ili Timba što im piše u kanadskoj putovnici, Hrvat ili Kanađanin?

Pitaj nekog Švicarca njemačkog, italijanskog ili francuskog govornog područja što mu to piše u putovnici, što je on nacionalno Hrvat ili Švicarac, ako drži švicarsko državljanstvo?

Ovdje ti je Igor multi-nacionale koji je jako dobro na svojoj koži upoznao materiju o kojoj piše. :-)

Društvo u kojem se godinama ne može uspostaviti ravnopravnost građana, žena i djece, i nisu tu samo Sejdić i Finci nego mnoštvo presuda iz Strasbura koje čekaju implementaciju u nizu... presuda koje se tiču temeljnih ljudskih prava i sloboda... onda ne možeš drugačije zvati ili nazvati sve osim "anti", jedino ako čovjek umom ne boravi u Disneyland-u pa smatra kako je život nekog recimo Hrvata i Srpkinje/ ili Bošnjakinje, kao i recimo njihove djece, blažen i "rahat-lokum" u RS-u ili Federaciji.

Možda smatraš kako bi država ili vjerske zajednice dekretom trebali regulirati koga voliš ili koga karaš?

Ništa nije omogućio savez liberalizma i nacije kako ti smatraš nego francuska revolucija i sekularizam, odnosno odvajanje vjere od državnih pitanja.

Da sam u životu živio samo u ex-YU i derivatima nastalim raspadom, možda bi i ja mislio kao ti. Međutim veći dio života živim u najboljim državama svijeta, sa nekoliko državljanstava u džepu, živeći svjetsku praksu, umjesto balkanskih teorija.

Ono što čovjek svjesno bira je pripadnost etnosu, odnosno narodnosti kako se nekada to zvalo... međutim pisao sam dosta i o tom nekad na starom portalu, a sad nemam više vremena.

Point. Kod osobe meni je zadnja stvar u životu koja me interesira nacija, etnos, vjera, neka pripadnost nečem, bila to ideja ili nešto drugo, u mom vrijedonosnom životnom sutavu je mnogo važnije kakav si čovjek, kakav ti je karakter, kakav si susjed, otac, muž... da li si vrijedan ili lijen, pomažeš li dragim ljudima oko sebe ili ne, da li želiš drugom isto što i sebi ili lošije... mislim da si dobio sliku.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
Igor
+4 # Igor 2016-11-07 21:47
Zaviri malo u svetu knjigu, da... Isus bi bio samo ljevičar, i to hardcore, nikako desničar ili nacionalist, nikada i nigdje.

Već sam iznad napisao koje su mi poslijednje vrijednosti u životu, tako da mi je svejedno bio ti Hrvat, Srbin, Rom, Bošnjak ili Francuz. Znanosti radi predpostaviti ću kako si katolik. Da li si ikada bio u sarajevskoj katedrali? Ne bi rekao.

Napis na tamošnjem vitražu iz 1889. godine kada je Katedrala i izgrađena (stoji ‘’Katolici Bosnjaci grada Sarajeva’). Bošnjaci -katolici su krajem 19. stoljeća preko noći postali ‘’bosanski Hrvati’, a kako potvrđuju pored brojnih povijesnih dokumenata i sami hrvatski historičari poput Tomislava Raukara i Nade Klajić.

E sad ti meni objasni tko je tu stariji koka ili jaje? Da li su ti nekadašnji katolici mislili na naciju ili etnos, ili jadni pojma nisu imali ni tko su, ni što su? Koji bi to trebao biti njihov entitet, recimo fra Markovića?

Vidiš statistika ti je zajebana stvar, a Ameri su luđaci u toj grani. Davno-davno me zainteresiralo nešto... kako se to Tesla indentificirao u svoje vrijeme, pošto znam za arhivsku građu sa ulaznih "portova" gdje su se uzimali podaci od osoba... otkud dolazi, ime i prezime, masa podataka i među svim podacima i nacionalnost.

Bio sam šokiran drugim stvarima koje sam pronašao, vrijeme ulaska od 1890. do neke 1914. su bile godine koje sam istraživao. Dalmatinci, Slavonci, Hercegovci... ni slično onome kako se danas identificiraju... recimo tako jer nemam vremena.

Point, zadnja stvar na ovom svijetu je na Balkanu prva i najvažnija, tor i nacija.

Mnogo važnije u svemu su žena i dijete, najbliža obitelj, pa prijatelji, pa prvi susjedi, pa drugi susjedi... pa ulica, pa naselje, pa grad, pa susjedni grad... mislim da si dobio sliku.

Kako na mene moja "raja" čeka, i garava, i kosooka, i crna, i smeđa... moram ići, nadam se kako se nećete u međuvremenu istrijebiti bez mene. :-)

Svako dobro svim Posavcima bez obzira na ideologiju, etnicitet, vjeru... i ostale nebitne životne tričarije, da slučajno ne kažem [ono..ups]rije.

E nek nisam rek'o ovo [ono..ups]RIJE. :lol:
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
Lukas
0 # Lukas 2016-11-08 21:22
Nema veze, Igor ode nešto radit, a mi ostadosmo u ovom sranju kao i 91-95. god. Što nam to dvojica ćelavaca (iz Banja Luke) poručuju u sinjošnjoj emisiji Pošteno. To da smo mi, Hrvati u Bosanskoj Posavini najveći ratni zločinci . Halo ćelavci pa jeste li vi svjesni svoje dvoličnosti, pa zločine su počinili pripadnici vašeg naroda, a možda i vi, samo ste se ošišali na nulu. Hej naši časniči su pod nekakvom sumnjom i onda ih se pritvara bez optužnice. Pa eto pritvorite i mene, priznam da sam vam obadvojici silovao žene, osim ako niste pederi. To je možda ia prejaka kvalifikacija sa moje strane, ali ako smo pravna država, što neki kažu, hapsite me, imate bar nekakav (pisani) dokaz protiv mene, za razliku bezveznog sumnjičenja Đuke, Ivše i ostale četvorice.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
Lukas
0 # Lukas 2016-11-08 21:33
A ti Igore kad god se vratio na naš [ono..ups]ni posavski portal, dobro nam došao, [ono..ups]š treći entitet, i ovaj prvi, RS kao i drugi FBiH su nam prisjeli, samo što ti nećeš da dirktno kažeš : nema Dodikog pvog entitea, pa onda ne bi bilo ni drugog, akamoli trećeg. E moj Igoreti ode a moja i duša i srce osta ovdje, a nadam se i tijelo, osim ako ne dođu ovi Telgetijini mirotvorci pa da me zakopaju, kao mog pokojnog punca u Tramošnici, 20 cm ispod zemlje. Userem im se u ljudstvo
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
wild boy
-4 # wild boy 2016-11-13 01:06
Nekima nikad neće iz debela mesa u tikvu.Onaj tren kad je svijet-Amerika pod pritiskom formirao RS i nametnuo pederaciju tad je bio kraj svega, pa i BiH.Umjesto da svi Hrvati zajedno kažu onda nedamo HRHB otišlo se pod centralizam u pederaciju.Nikad Srbi se neće odreći RS jer imaju stav, karakter i znaju što hoće.Na tom im skidam kapu a dali je to pravedno ili ne to je druga priča.Briga Amerike za 300.000 Hrvata protjeranih iz BiH.To njih i ne zanima.Jedno je jasno, za što se izboriš to ćeš imati.Pošto među hrvatima i nema baš puno zajedništva neće nam-nas ostat puno.A ovaj max gore što komentira je pravi čmar.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
Max
+6 # Max 2016-11-13 04:04
Citat wild boy:
Nekima nikad neće iz debela mesa u tikvu.Onaj tren kad je svijet-Amerika pod pritiskom formirao RS i nametnuo pederaciju tad je bio kraj svega, pa i BiH.Umjesto da svi Hrvati zajedno kažu onda nedamo HRHB otišlo se pod centralizam u pederaciju.Nikad Srbi se neće odreći RS jer imaju stav, karakter i znaju što hoće.Na tom im skidam kapu a dali je to pravedno ili ne to je druga priča.Briga Amerike za 300.000 Hrvata protjeranih iz BiH.To njih i ne zanima.Jedno je jasno, za što se izboriš to ćeš imati.Pošto među hrvatima i nema baš puno zajedništva neće nam-nas ostat puno.A ovaj max gore što komentira je pravi čmar.

Mora da si HDZ-ovac, a ktome i Hercegovac ne zbog nekulture koju ispoljavaš nego zbog oglavine koju imaš na glavi pa od nje ne vidiš ni lijevo ni desno.
Šta imaju svi Hrvati reći ne damo HRHB. Mi smo to u ratu rekli braneći je. Postavi to pitanje svojim konjima koji su predali HRHB u Daytonu. Nisam ja potpisivao sporazume. Sada smo svi krivi. Malo sutra. ZNA SE tko je kriv. I nemoj svoju krivicu svaljivati na druge. Odjebaus!
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
Jure
+5 # Jure 2016-11-13 12:00
" wild boy " očito da si nakon dugogodišnjeg konzumiranja Poskokove pameti potpuno izgubio moć realnog rasuđivanja . Kao prvo Amerikanci su imali ( imaju ) pragmatičan pristup problemima na Balkanu . Nisu oni stvarali Genocidni entitet nego je on djelimično djelo i nadahnutog HDZ djelovanja !
Možeš takve stvari trabunjati nekom tko je rođen nakon rata no ostalima nije moglo promaći postupno slizivanjem Gruda sa Palama što su braća Mate i Radovan okvirno dogovorili u Grazu . Dok je Srbadija slamala obranu Posavine dotle su iz Hercegovine na ta područj stizali različiti emisari koji su unosili pomutnju u redovima HVO branitelja . U vrijeme embarga na uvoz nafte srpskoj strani je u pomoć velikodušno priskočila HB .
Kad su Srbi ispred imena naše države dometnuli prefiks " bivša " isto je činio i Šagolj i njegovi suradnici . Kad Srbi na početku rata povlače svoje predstavnike iz državnih tijela BiH ( kako bi osporili legimitet istih ) Boban čini isto .
Srbi protjeruju 200000 Hrvata s područja BiH . Kako na to gleda HB ? Sa velikim odobravanjem ! Kad god je netko pritisnuo Srbe u BiH u pomoć im je priskakala Hercegovnia računajući u konačnici da sve što Srbi dobiju morati pripasti i vama . Stanje u kojem je HDZBiH najveći zagovornik velikosrpske ideje traje već više od 20 godina .
Naravno čovječe dragi da Ameriku ne brine sudbina protjeranih Hrvata no na koji NAČIN je HDZ pokazao da to pitanje zanima njih ? Možda kroz Čovićevo zdanje u predgrađu Mostara ili sve nekretnine po Hrvatskoj koje su u njegovom vlasništvu !?!
E sad vrhunac cinizma je tvoja misao da smo svi mi Hrvati trebali stati u obaranu trule HB . Što je do sada učinjeno na procesuiranju zločina od strane Srba u Bosanskoj Posavini ? Ništa ! A to pitanje neće nikad ni biti prioritet Čovića i njegove ekipe iz razloga što su odnosi između Hrvata i Srba odavno regulirali njihovi prethodnici . Hoće li kad Srbi okriviti nekog iz Hercegovine za eventualne zločine ? Neće jer im nije u interesu dovoditi u pitanje dobre odnose sa svojim istomišljenicima . No zato će Hrvati iz Posavine ostati i dalje ti sa kojima se podmiruju nekakvi međusobni računi .
Ostavi se ti lijepo priče o nekakvom zajedništvu jer ono je odavno potrošeno uskim interesima kojima su određena hrvatska područja u BiH svjesno žrtvovana kako bi neka druga na račun toga profitirala .
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat

Dodaj komentar


Sigurnosni kod
Osvježi

arhiva domovinski rat

Nije sve u životu politika

Partneri

republikainfo 170 posavski vremeplov 170

e-Posavina.com

logo plavi uski

Imate zanimljivu priču ili jednostavno, želite pisati za naš portal.
Pošaljite nam svoj tekst, informaciju, ideju... Javite nam se!

Pišite nam na e-mail adresu info@e-posavina.com

 

 

Povežite se s nama

Slijedite nas na Twitteru
Lajkajte nas na Facebooku
Pratite nas na Google+
Pretplatite se na RSS Feeds
Pratite naš YouTube kanal
Kontaktirajte nas