Zašto je za HDZ BiH Domaljevac neosvojiva tvrđava?

Objavljeno u rubrici Posavina Napisao  07. Listopad, 2016. Veličina pisma smanji veličinu pisma uvečaj veličinu pisma Komentara (64)
Ocijeni sadržaj
(8 glasova)

Čitam po našim portalima analize izbornih rezultata. Dok pobjednici likuju, oporba uglavnom kuka kako ih je HDZ BiH pokrao. Bez obzira na trenutačne emocije izborni rezultati su nedvojbeni, HDZ BiH je potukao konkurenciju. Svi ostali su im jedva do koljena.

Jedni pišu kako HDZ i Čović doziraju taman onoliko koliko im je potrebno za pobjedu. Drugi se ne mogu oteti dojmu kako je HDZ upregao svu mašineriju, za razliku od oporbe, čime im je uspjeh bio zagarantiran. Ima i onih trećih koji bez skrupula obasipaju HDZ drvljem i kamenjem uvjereni kako ih je HDZ potkradao, kako je kupovao glasove, namještao biračke odbore, vršio pritiske na birače i što sve ne samo kako bi si osigurao pobjedu.

Tako je otprilike svugdje u područjima s hrvatskom većinom u FBiH. U Republici Srpskoj Hrvati od rata nisu većina nigdje i na njih se ova priča ne odnosi. Jednostavno, tako je HDZ htio.

Da, tako je otprilike svugdje gdje su Hrvati u većini, ali ne baš i doslovno svugdje. U par općina s hrvatskom većinom HDZ nije uspio dobiti načelnika i nema većinu u novim sazivima općinskih vijeća.

Općina Domaljevac-Šamac u Bosanskoj Posavini jedna je od tih par neosvojivih tvrđava koju armada HDZ-ovih jastrebova nije uspjela osvojiti. Čak ni nakon nekoliko pokušaja.

Ovaj zadnji pokušaj čini se bio je biti ili ne biti… I opet ćorak.

Zato se postavlja pitanje kako to da HDZ BiH lako pobjeđuje, recimo, u susjednom Orašju, a nikako da pobjedi u Domaljevcu?

Odgovor na ovo pitanje nije jednostavan, ali nije ni suviše kompliciran. Svako „zašto“ ima svoje „zato“.

Hajdemo prvo vidjeti zašto i kako HDZ tako lako osvaja povjerenje birača u Orašju.

Činjenica je da se veliki broj građana oraškog područja odselio u zapadne zemlje. Mahom, trbuhom za kruhom. To znači da je opće stanje na oraškoj općini do te mjere loše da ljude tjera da napuštaju svoja ognjišta. Nisu se dali otjerati tenkovima, avio bombama kao ni hordama četnika, a sada u obranjenom Orašju ne vide priliku za život pa sele vani. Nije li to već dovoljan razlog da se vlast promijeni? Ipak postoje i oni koji su zadovoljni. Oni ostaju i ne idu nikamo.

Ostali su oni na tzv. državnim jaslama. Odnosno, oni koji su zaposleni u županijskoj upravi, školama, policiji, vojsci, zatvoru, graničnoj službi, sudovima, elektroprivredi, pošti i sl. Tu treba pribrojati one koji rade u trgovačkim centrima i sl. ugostiteljskim poduzećima, jer onih proizvodnih praktično nema. Dakle, uglavnom je riječ o neproizvodnoj djelatnosti i klasičnom birokratskom aparatu.

Za veliki broj njih kruži fama kako ih je HDZ zaposlio. Neki su u zabludi jer bi oni svoj posao našli bilo koja stranka da je na vlasti, jer oni jednostavno sa svojim kvalifikacijama trebaju svakoj vlasti. Međutim, oni nisu svjesni toga ili se prave da nisu pa razmišljaju na način da im je HDZ dao posao.

Oni drugi, možda čak i polovina od ukupnog broja, tzv. birokratskog aparata su klasični stranački uhljebi i realan su višak u administrativnom sektoru. Oni znaju da ih je stranka zaposlila i znaju da stranci treba vraćati dug sve dok rade. I jedni i drugi su zapravo vjerni glasači HDZ-a. Uz njih same za HDZ glasaju i punoljetni članovi njihovih obitelji. Brojka je to koja polučuje dobar izborni rezultat. Ali ne svakako ključna brojka. Premda je administracija u Orašju golema taj broj nije dostatan da bi HDZ odnio tako uvjerljivu pobjedu kako to inače čini na izborima.

Zato postoji drugi faktor koji se nadodaje na ovaj prvi, a koji dobrano podebljava izglede HDZ-a da napravi dobar izborni rezultat. Taj drugi razlog je neobjašnjivo slaba izlaznost birača na području oraške općine. Kao da je narod zadovoljan ovakvom vlašću. A nije i ne može biti. Em se na svakom ćošku komentira loša politika HDZ BiH, em je iseljavanje nezadovoljnih ljudi čvrst dokaz da u Orašju (ali i cijeloj državi) nešto ne štima. Ljudi se iz očaja odlučuju na težak korak koji znači odlazak u bijeli svijet. Napuštanje ognjišta na neodređeno vrijeme. A kad su već primorani na takav čin to može samo značiti da je voda došla do grla.

Iako svjesni tih poraznih činjenica narod ponovo bira iste. Barem ovi birači koji su izašli na izbore. Činjenica koja nema nikakve logike. Gdje su apstinenti? Gdje su oni koji nisu izašli na izbore?

Gdje su oni koji su nezadovoljni ovakvom vlašću, a logično je da ih ima puno?

Jedan politički analitičar komentirajući izborne apstinente rekao je (parafraziram): Samo Bog i blesavi ne izlaze na izbore. Bog zato što mu to ne treba, a blesavi zato što su blesavi…

Razumljivo je razmišljanje nezadovoljnika koji su nezadovoljni vlašću. Razumjeti ih treba ako ne vide kvalitetnu političku alternativu, ali im ne treba dati za pravo kada kaži kako su svi isti i kako se nema za koga glasati. Takav način razmišljanja je ništa drugo nego odobravanje aktualne vlasti. Takvim načinom razmišljanja se ne donose promjene nego se cementira postojeće stanje koje više nego odgovara stranci na poziciji. Vlast će angažirati svoje poslušnike i vlast će osigurati sebi dovoljan broj glasača i sebi će produljiti legitimitet.

Nezadovoljni građani ako ne vide kvalitetnu alternativu imaju mogućnost samoorganizirati se kroz vlastiti politički program i ponuditi biračima ono što oni misle da na političkoj pozornici nedostaje.

Unatoč tom rezonskom zaključku nezadovoljnici i apstinenti na neizravan način pomažu stranci koja drži vlast. U oraškom slučaju to je HDZ-u BiH.

Mnogi politički analitičari se slažu da je slaba izlaznost u Orašju bila presudna za loš rezultat oporbe čime je vladajući HDZ BiH ostao u sedlu. Slažem se i sam s tom činjenicom, ali bih apostrofirao i treći razlog koji je HDZ doveo do uspješnosti. Taj treći razlog nije specifičnost samo Orašja nego ga vidimo u svim općinama gdje HDZ ima svoju organizaciju. Taj treći razlog je njihova organiziranost i spremnost da osvoje izbore. HDZ BiH ima čitavu izbornu strategiju koju je prethodno platio debelim novcima. Ta strategija podrazumijeva razradu svakog koraka i svake situacije do u najmanje detalje. Angažiraju članstvo na terenu i po unaprijed zacrtanom programu namiču glasove. Mora se priznati da je dobar dio njihovih aktivnosti legitiman, ali svakako ima i onih koje se ne mogu svrstati pod tu domenu.

Ključan je novac. Neosporno HDZ BiH (kao i ostale stranke koje u raznoraznim vladama pokrivaju ministarstva financija, prije svega partnerska SDA i u RS-u SNSD) raspolaže sa ogromnim novcem?!

Bilo bi više nego zanimljivo kada bi netko pozvao te velike stranke da dokažu porijeklo svog novca kojeg troše u kampanjama. To svakako neće biti CIK, a trebao bi. Jer isti taj CIK političke oponente svojih skrbnika razvaljuje za iznose od 100 eura. Traži porijeklo svake marke i prijeti kaznama.

S druge strane CIK je slijep kada se kod tzv. velikih okreću milijuni. I to bez pokrića. A apsurd je u tom veći ako bi se razobličila sumnja da je riječ o proračunskom novcu koji se iz proračuna izvlači na raznorazne načine. Uglavnom preko stranačkih ministara koji i jesu postavljeni na ministarske pozicije da za svoje stranke osiguravaju sredstva.

Dakle, oraški HDZ je imao novce i trošio ih je nemilice samo da bi dobio izbore. A dobio ih je, tako da je svaka marka opravdala svoj utrošak.

Po mom sudu ova zadnja odrednica (novac) je ključna za uspjeh HDZ-a u Orašju. I ne samo u Orašju, jer portali u Hercegovini pišu o istom. O kupovini glasova s kojim HDZ osvaja načelničke pozicije i vijećničke mandate.

A sada se vraćamo na glavnu temu i odgovaramo na pitanje iz naslova.

Kako to da HDZ BiH unatoč debeloj kesi i dobroj organizaciji ne može dobiti izbore u Domaljevcu (Kupresu, Dobretiću Rama/Prozoru)?

Zaista zvuči čudno i iza ovakvog pitanja stoji ogroman upitnik. Svemogući HDZ, a ne može osvojiti jedan Domaljevac. Mnogi će reći da su se pomirili s tim i da nisu ni pokušali. I bili bi u krivu. HDZ je u Domaljevcu i te kako pokušao. Napeo se iz petnih žila. Borio se svim sredstvima. Dozvoljenim i nedozvoljenim. Čak su svoje simpatizere angažirali iz Zagreba, Beča i drugih udaljenih mjesta. Ovi su dolazili glasati i odmah su se vraćali u svoje „privremene“ baze vani, ali ni to nije pomoglo.

Svaki „neutralni“ birač je presretan u blizini biračkog mjesta i na prstima je odveden do kutije sa instrukcijama kako će glasati. I to nije pomoglo iako su na taj način čak preoteli nekoliko glasača koji su skloniji devedesetki.

O novcima ne treba trošiti riječi. Na javnom mjestu, bez namjere da se skrivaju aktivisti HDZ BiH su plaćali glas 400 KM. Imamo svjedoke čiji identitet nećemo objavljivati da im ne stvaramo neugodnosti. Mada bi trebali, jer su i oni kao aktivisti HDZ-a počinili kazneno djelo.

Iako su pojedina birališta nadzirala u momentima i po 4 policajca oni nisu ništa vidjeli. Kad nisu oni nećemo ni mi. To je ipak njihov posao, a ne naš.

Kako, unatoč svemu, HDZ nije uspio u Domaljevcu?

Rekao bih da problem leži u njima samima. Iako među njima ima kvalitetnih pojedinaca njihova općinska organizacija u cijelosti ne ulijeva povjerenje. Tamo gdje trebaju postaviti obrazovan i kvalitetan kadar oni biraju suprotno?! Na nekoliko ključnih funkcija postavili su ljude sa osnovnom ili u najboljem slučaju sa srednjom školom. Ako su završili i njih. Kupili su oni njima diplome, ali to očito nije dovoljno. Uzastopni porazi na izborima im to i potvrđuju.

Dalje, HDZ BiH u Domaljevcu je pun sebe. Oni ne razgovaraju sa drugim strankama. Njima ne trebaju partneri. Oni imaju novac i misle s novcem mogu kupiti sve. A baš taj isti novac ih je uništio i uništava ih konstantno. Oni svoj novac dijele samo svojima. Način na koji dijele novac je nadasve promiskuitetan. Kod njih nema pravila osim jednog, a ono podrazumijeva da si njihov podrepaš. Nisu problem njihovi stranački novci. Neka ih dijele komu hoće. No, oni idu toliko daleko da svaka donacija ili međunarodna pomoć koja je namijenjena svima završava isključivo u džepovima njihove stranačke garde. Čak i novac namijenjen svim braniteljima dijele samo onim braniteljima koji su uz njih, pa čak i u slučajevima kada branitelji imaju debelog dezerterskog staža. Važno je samo da od njih mogu očekivati glasove.

To je ostatak građana na općini dobro „snimio“, a njih je na sreću većina. Zato su uzeli HDZ na zub i više im ne daju da se povrate na političku poziciju. Jer građani na dan izbora imaju vlast u svojim rukama i pametno biraju. Ako ništa drugo, odabiru manje zlo. To znači da nisu svi ludi za „devedesetkom“ zato što je „devedesetka“ tako dobra. Ali su dovoljno samosvjesni da znaju koga treba više kazniti i u tomu uspijevaju.

I umjesto da HDZ sagleda svoje slabosti, koje se ogledaju prvenstveno u njihovom personalu, on iz izbora u izbore ponavlja iste greške. U sve izbore idu sa istim ljudima, sa istim onim s kojima redovito gube izborne utrke. A gube ih jer njihov personal jednostavno ne zna. I ne može znati, jer su limitirani prije svega svojim karakterom, a potom i znanjem kojeg treba nešto više uz odriješenu kesu.

Sve dok je tako „devedesetka“ će vladati u Domaljevcu. Momci iz „devedesetke“ nesumnjivo rade pametnije. Za sada imaju veći dio populacije uz sebe. A ta populacija je pokazala hrabrost i odlučnost. Pokazala je i dokazala da se protiv arogantnog HDZ ipak može. Samo treba imati petlju i malo razboritosti, a onda sva sila HDZ-a BiH može da prdi. Momci su to dokazali i treba im čestitati na tomu. Oslobodili su se teške stege stranačkog pritiska i poslušnosti koja im se diktira iz Mostara. Svoje su gazde i znaju što je za njih najbolje.

Znaju u Domaljevcu da im se županijska (HDZ-ova) vlast zbog toga sveti. Podmeću im klipove na svakom koraku. Kinje ih gdje god stignu. Zapravo postižu kontraefekt. Što je županijska vlast okrutnija prema Domaljevcu to hrabro srce Domaljevčana postaje veće i u još većoj mjeru hdzovcima na lokalnoj razini zavrću uši. Tako radi onaj tko bolje zna i tko je pametniji. Sad, je li uistinu bolji, u politici manje je važno. Ako nitko drugi narod je taj koji zna!

Autor: Ivan Stanić | e-Posavina.com

Pročitano 5887 puta Posljednja izmjena dana: 07. Listopad, 2016.

Komentari   

Mika Damjanović
+12 #1 Mika Damjanović 2016-10-08 02:13
Svaka čast autoru teksta, naravno i domaljevčanima. Na, moju žalost, ta svijest, neće doći, npr. u moju Mahalu, za dvije svjetlosne godine, a na, širi dio, oraške općine, za deset. Nešto će se pokušat, al', bogami, za nas, koji ne razmišljamo, kao HDZ-ovci, mrka kapa......
Citat
Marko1966
-15 #2 Marko1966 2016-10-08 09:42
Kakvo ogorčenje autora teksta. Sve ovo sto je napisano radio je HDZ 1990. Jurkic je kupio sebi mjesto nacelnika za 500.000 KM. Čak je plaća i plakate po Hrcegovini novcima iz opcine domaljevac. Žao mi je što je taj lopov i alkoholičar ostao na vlasti.
Citat
Lucija
+16 #3 Lucija 2016-10-08 12:05
Citat Marko1966:
Kakvo ogorčenje autora teksta. Sve ovo sto je napisano radio je HDZ 1990. Jurkic je kupio sebi mjesto nacelnika za 500.000 KM. Čak je plaća i plakate po Hrcegovini novcima iz opcine domaljevac. Žao mi je što je taj lopov i alkoholičar ostao na vlasti.


Ko o čemu, kurva o poštenju, javili se kriminalni, lopovi, secikese, i oce ubice, iz HDZ-a BiH pa vi ste sada u Orašju kupovali sve zivo i mrtvo sa novcima, licno znam ljude koji su po 500km dobili u kuci dan prije uvecer za glasanje, prema tome, vidi se koje lopov a ko nije, sram neka vas bude a to su novci sve poreznih obveznika, vi imate nesto da kazete koje lopov a ko nije 30 godina nas kradete, muljate, i lazete. Potjerali ste nam nasu djecu i jos puno ljudi iz cijele nama bogomdane Posavine nase, i Vi imate pravo da komentirate nesto? Sramite se guzice kada obraza nemate, kriminalci jedni hocel vise Tuzilastvo da se probudi i pohapsi vas sve odreda...
Citat
Max
+10 #4 Max 2016-10-08 19:14
Citat:

... hocel vise Tuzilastvo da se probudi i pohapsi vas sve odreda...
Neće Lucija, neće. Oni tužiteljstvo drže pod kontrolom. Sve je to ista korumpirana i pokvarena bagra.
Citat
Max
+9 #5 Max 2016-10-08 19:20
Citat Marko1966:
Kakvo ogorčenje autora teksta. Sve ovo sto je napisano radio je HDZ 1990. Jurkic je kupio sebi mjesto nacelnika za 500.000 KM. Čak je plaća i plakate po Hrcegovini novcima iz opcine domaljevac. Žao mi je što je taj lopov i alkoholičar ostao na vlasti.

Pa u tome i jeste fazon. Svi kupuju (oni koji imaju pare). Pa što HDZ ne kupi hebeni Domaljevac. A kupovao je i to masno. I ne samo kupovao. Sve je radio da uspije, ali ne može. Dobro je autor analizirao. Kadrovi HDZ BiH koji vode HDz u Domaljevcu su tanki... pretanki... jade. Zato devedesetka tamo i pliva.
I pusti Maria,, dok je bio Predsjednik Skupštine ŽP niste kukali na njega, sada je odjednom Mario problem. I nije Mario taj koji devedesetki donosi pobjedu. Bilo tko da je kandidat devedesetke potući će ove levate iz HDZ-a.

To se jednostavno zove dobra i loša politika. Onaj tko gubi očito vodi lošu politiku.
Citat
Željko
-9 #6 Željko 2016-10-08 19:49
HDZ BiH nije kupovao glasove. To su radili Mario i njegov mentor. Kupili su izbore u Domaljevcu. Pokrali su narod, a općinskim parama kupuju izbore. :cry:
Citat
Lukas
+7 #7 Lukas 2016-10-08 21:28
Daj, Domlječki hadezejci priznajte poraz i bit će vam lakše. Što bi mi iz Orašja mogli reći, nego da smo potučeni, do nogu, od HDZ BiH.
Izbori su demokratska kategorija, tražili smo, gledajmo, i nema ljutnje. Tko se ljuti g..no mu.
Citat
Nebitno
+8 #8 Nebitno 2016-10-08 22:23
Skidam kapu autoru. Ljudi su ostali uz najbolje. Vidi se iz tko je sta napravio i uz koga se općina "budi". Koje završene i obećane projekte smo imali uz hdz BiH? Nismo ih ni imali. Punili su samo svoje i rodbinske džepove. I šta očekuju sada? Podršku svog naroda? Za sta? Za "bolje" sutra?!!! Samo se možete sramiti sami sebe i svoje "vlasti"!!!
Citat
Max
+1 #9 Max 2016-10-09 01:49
Citat Lukas:
Daj, Domlječki hadezejci priznajte poraz i bit će vam lakše. Što bi mi iz Orašja mogli reći, nego da smo potučeni, do nogu, od HDZ BiH.
Izbori su demokratska kategorija, tražili smo, gledajmo, i nema ljutnje. Tko se ljuti g..no mu.

Luka je li HDZ u Orašju pošteno pobijedio? Nije bilo kupovanja glasova i pritisaka?
Citat
Politički magazin
+5 #10 Politički magazin 2016-10-09 07:25
Jedan važan razlog izbornih rezultata u Domaljevcu je to što ljudi iz te općine ne žele i ne vole Mikija i Đuru To[ono..ups]. Ne daju ljudi iz te općine da im se iz Orasja vodi lokalna politika. Nažalost u Odzaku to još nisu shvatili iako su dobili rezultate izbore, a izbornu utrku i kampanuu odradio je HDZ RH na čelu sa Plenkovicem i Prgometom.
Ništa bez jakih lokalnih lidera, a Domaljevac to ima....naravno to je mr.sc. Zeljko Josic.
Citat
HDZRH
+1 #11 HDZRH 2016-10-10 08:55
Hdz iz RH je odbio sudjelovati u izbornom cirkusu koji je želio HDZ BiH. Iako je Karamarko bio angažirao otpisanog Crnoju da pribavi za potrebe dopisnog glasovanja nekoliko tisuća adresa u RH (HDZ BiH je trebao osigurati podatke za registraciju birača) u posljednji trenutak su u Hrvatskoj shvatili da je HDZ BiH ovaj silni angažman napravio samo u onim općinama u kojima je HDZu BiH glavni oponent HDZ 1990. Pobuna protiv HDZ-a BiH dogodila se upravo u Hrvatskoj, jer su hrvatski lokalni HDZ-ovci angažirani za kemiju oko dopisnog glasovanja, odbili sudjelovati u izbornom namještanju kojemu je jedini cilj bilo rušenje načelnika iz redova HDZ 1990.
Citat
HDZRH
+1 #12 HDZRH 2016-10-10 09:03
Citat Politički magazin:
Jedan važan razlog izbornih rezultata u Domaljevcu je to što ljudi iz te općine ne žele i ne vole Mikija i Đuru To[ono..ups]. Ne daju ljudi iz te općine da im se iz Orasja vodi lokalna politika. Nažalost u Odzaku to još nisu shvatili iako su dobili rezultate izbore, a izbornu utrku i kampanuu odradio je HDZ RH na čelu sa Plenkovicem i Prgometom.
Ništa bez jakih lokalnih lidera, a Domaljevac to ima....naravno to je mr.sc. Zeljko Josic.


Cvitanović, Josić i ekipa imaju jaku podršku franjevačke provincije. Ne znam koliko je Prgomet upleten, odnosno koliko je utjecajan, ali znam da Plenković nema veze sa ovim izborima, jer nije stigao niti upoznati se sa situacijom na vlastitom terenu, a kamo li sa situacijom u BiH. Glavni angažman radio je Crnoja i lokalni hadezeovci iz Orašja i Domaljevca, koji su hodočastili od Velike do Bukovice, obilazeći općinske načelnike i tražeći od njih pribavljanje adresa za dopisno glasovanje. Išlo se čak i dotle da je npr. nogometni trener iz Domaljevca angažirao nogometnog trenera iz Voćina (koji je član HSLS-a!) da mu pribavi adrese, a ovaj prijavio cijelu svoju nogometnu ekipu za dopisno glasovanje. U omanjem društvu u Zagrebu su se dobro zabavljali na tu temu.
Citat
Sljeme iznad Zagreba
-4 #13 Sljeme iznad Zagreba 2016-10-10 09:38
Citat Politički magazin:
Jedan važan razlog izbornih rezultata u Domaljevcu je to što ljudi iz te općine ne žele i ne vole Mikija i Đuru To[ono..ups]. Ne daju ljudi iz te općine da im se iz Orasja vodi lokalna politika. Nažalost u Odzaku to još nisu shvatili iako su dobili rezultate izbore, a izbornu utrku i kampanuu odradio je HDZ RH na čelu sa Plenkovicem i Prgometom.
Ništa bez jakih lokalnih lidera, a Domaljevac to ima....naravno to je mr.sc. Zeljko Josic.


Potpuno kriva prezentacija autora gornjeg komentara sto se Odzaka tice!

Cijelu stvar za Odzak je odradio Predsjednik OO HDZBiH Odzak, gospodin Ilij Ilic Lijan uz tri do cetiri pobocnika koja su mu drzali ledja i povezivali ga sa pravim osobama..

Dva visoka zvanicnika koja spominjete iz RH su dali podrsku u deklarativnom smislu i nisu smetali, sto je bilo dovoljno za pobjedu HDZBiH za nacelnika i osvajanje gotovo nadpolovicne vecine u OV.. a sve ostalo su odradili igraci iz sjene...

Ova gornja teorija od HDZRH(Josip Dabo), vrlo angaziranog lika na razbijanju HDZBIH Odzak uz pomoc domaci izdajnika iz Devedesetke(Odzak) nije uspjela zahvaljujuci Lijanu i njegovoj ekipi iz sjene!!!
Citat
Sljeme iznad Zagreba
-4 #14 Sljeme iznad Zagreba 2016-10-10 09:47
Ispravak greske u tipkanju:

- Ova gornja teorija od HDZRH(Josip DabRo), vrlo angaziranog lika na razbijanju HDZBIH Odzak uz pomoc domaci izdajnika iz Devedesetke(Odzak) nije uspjela zahvaljujuci Lijanu i njegovoj ekipi iz sjene!!!
Citat
HDZRH
+2 #15 HDZRH 2016-10-10 10:22
Citat Sljeme iznad Zagreba:
Ispravak greske u tipkanju:

- Ova gornja teorija od HDZRH(Josip DabRo), vrlo angaziranog lika na razbijanju HDZBIH Odzak uz pomoc domaci izdajnika iz Devedesetke(Odzak) nije uspjela zahvaljujuci Lijanu i njegovoj ekipi iz sjene!!!


Ne mlati praznu slamu kokošaru! Samo jaka hrvatska koalicija, sa oba HDZ-a i pravašima, jamčila bi Hrvatima načelničku poziciju. HDZ BiH je na sve načine izbjegavao da s HDZ-om 1990 i pravašima napravi hrvatsku koaliciju za Odžak, od ultimativnog traženja političkog primata HDZBiH. Zar tvoj Ilija Ilić nije pričao kako je osigurao tri tisuće glasova za HDZ BiH, i to dvije tisuće „živih glasova“ i tisuću „poštom“? I sad je HDZ 1990 izdajnik? Zar niste u koaliciji sa SDA u Odžaku? Zar niste dali Odžak za Neum? Trgujete hrvatskim općinama? Tko je tu izdajnik?
Citat
Sljeme iznad Zagreba
-3 #16 Sljeme iznad Zagreba 2016-10-10 10:45
Citat HDZRH:
Citat Sljeme iznad Zagreba:
Ispravak greske u tipkanju:

- Ova gornja teorija od HDZRH(Josip DabRo), vrlo angaziranog lika na razbijanju HDZBIH Odzak uz pomoc domaci izdajnika iz Devedesetke(Odzak) nije uspjela zahvaljujuci Lijanu i njegovoj ekipi iz sjene!!!


Ne mlati praznu slamu kokošaru! Samo jaka hrvatska koalicija, sa oba HDZ-a i pravašima, jamčila bi Hrvatima načelničku poziciju. HDZ BiH je na sve načine izbjegavao da s HDZ-om 1990 i pravašima napravi hrvatsku koaliciju za Odžak, od ultimativnog traženja političkog primata HDZBiH. Zar tvoj Ilija Ilić nije pričao kako je osigurao tri tisuće glasova za HDZ BiH, i to dvije tisuće „živih glasova“ i tisuću „poštom“? I sad je HDZ 1990 izdajnik? Zar niste u koaliciji sa SDA u Odžaku? Zar niste dali Odžak za Neum? Trgujete hrvatskim općinama? Tko je tu izdajnik?


Josipe Dabro, o cemu ti pricas!??

Sto ce nama u Odzaku svehrvatska koalicija sa izdajnicima hrvatskog roda(devedesetka- predizborni projekt SDA, Zecevica, Tebe i Ante T.).
Na predizbornom skupu imali ste visoku delegaciju SDA kao goste(koji promasaj i dobro nabacena lopta HDZBiH)...

I otkud Vam pravo da nekogog nazivate kokosarom...

Teorije o prodaji Odzaka za Stolac, Neum ili neznamkoga jos..padaju Vam u vodu jer je HDZ odnio cistu i veliku pobjedu nad svim politickim konkurentnima i usprkos svim opstrukcijama zahvaljujuci politickoj mudrosti Lijana i njegovi savjetnika i pobocnika...
Citat
HDZRH
+1 #17 HDZRH 2016-10-10 11:13
Citat Sljeme iznad Zagreba:
Citat HDZRH:
Citat Sljeme iznad Zagreba:
Ispravak greske u tipkanju:

- Ova gornja teorija od HDZRH(Josip DabRo), vrlo angaziranog lika na razbijanju HDZBIH Odzak uz pomoc domaci izdajnika iz Devedesetke(Odzak) nije uspjela zahvaljujuci Lijanu i njegovoj ekipi iz sjene!!!


Ne mlati praznu slamu kokošaru! Samo jaka hrvatska koalicija, sa oba HDZ-a i pravašima, jamčila bi Hrvatima načelničku poziciju. HDZ BiH je na sve načine izbjegavao da s HDZ-om 1990 i pravašima napravi hrvatsku koaliciju za Odžak, od ultimativnog traženja političkog primata HDZBiH. Zar tvoj Ilija Ilić nije pričao kako je osigurao tri tisuće glasova za HDZ BiH, i to dvije tisuće „živih glasova“ i tisuću „poštom“? I sad je HDZ 1990 izdajnik? Zar niste u koaliciji sa SDA u Odžaku? Zar niste dali Odžak za Neum? Trgujete hrvatskim općinama? Tko je tu izdajnik?


Josipe Dabro, o cemu ti pricas!??

Sto ce nama u Odzaku svehrvatska koalicija sa izdajnicima hrvatskog roda(devedesetka- predizborni projekt SDA, Zecevica, Tebe i Ante T.).
Na predizbornom skupu imali ste visoku delegaciju SDA kao goste(koji promasaj i dobro nabacena lopta HDZBiH)...

I otkud Vam pravo da nekogog nazivate kokosarom...

Teorije o prodaji Odzaka za Stolac, Neum ili neznamkoga jos..padaju Vam u vodu jer je HDZ odnio cistu i veliku pobjedu nad svim politickim konkurentnima i usprkos svim opstrukcijama zahvaljujuci politickoj mudrosti Lijana i njegovi savjetnika i pobocnika...


Polako jarane... Tko će biti predsjednik Općinskog vijeća u Odžaku? O kojoj političkoj mudrosti Lijana ti govoriš? Pa on bez konzultacija sa Mostarom ne smije ništa! Kakva je to politička mudrost kad vam glavno tajništvo određuje tko će biti kandidati na listama? Oni ne postavljaju ljude koji će donijeti dobro mještanima općine, nego samo ljude koji su podobni njima. Pogledaj samo Orašje... tko su ljudi koji rade odgovorne poslove u županiji ili gradu i koju stručnu spremu imaju? O kojoj političkoj mudrosti govorimo, kada spominjemo broj obnovljenih hrvatskih kuća u republici srpskoj ili nedaj bože da spomenemo broj povratnika? Što poduzimate po tom pitanju, a s Dodikom ste na "ti"?
Citat
Vojskova
-8 #18 Vojskova 2016-10-10 11:32
Citat HDZRH:


Samo jaka hrvatska koalicija, sa oba HDZ-a i pravašima, jamčila bi Hrvatima načelničku poziciju. HDZ BiH je na sve načine izbjegavao da s HDZ-om 1990 i pravašima napravi hrvatsku koaliciju za Odžak, od ultimativnog traženja političkog primata HDZBiH.


-----------
- Primjecujem da je gospodin Slavonac sa Novogradskim korijenima malo nervozan na peru i pisanju... Malo laze, malo maze a malo se pravi i lud...

Nije istinita Vasa tvrdnja da nije nudita suradnja u VISE NAVRATA za suradnju sa devedesetkom od strane HDZBiH, Predsjednika Covica i Ilije Ilica...

Nudit je zajednicki kandidat do posljedenje minute kod predaje koalicijski listi negdje u lipnju mjesecu. Nudjeno je od strane HDZBiH(Lijan i ekipa) da se povuku obadvojica nominirni kandidata(Marko i Jakov) i da se promovira kao novi kandidat poznati bankar iz Odzaka.
Zecevic i Cvitanovic(telefonski) su to odbili uz blagoslov fra. Velimira.

Drugi pokusaj iznalazenja je bio kod dolaska Predsjednika Covica u Posavinu pocetkom rujna mjeseca. Poziv za sastanak je kandidata devedesetke Marka čaktasa prihvatio i onda se prije sastanka na 2 sata oglasio na fb sa zahtjevima i ultimatumom Predsjedniku Covicu.. Naravno, od sastanka nije bilo nista jer devedesetki nije bio interes dogovor nego ucjene i odradjivanje posla za Hajru..

I treci pokusaj dogovora i nudjenje suradnje bio je nekoliko dana prije izbora koji je propao na isti nacin kao i predhodna dva...

Dakle, ovaj put je bila ogromna volja i spremnost na dogovor sa strane HDZBiH, to osobno jamcim.... Ali Zecevici, Dabro, Cvitanovic i ostali fratri nisu imali volje za dogovor.. Marko je trebao uzeti onoliko glasova Jakovu koliko bi bilo dovoljno za hajrinu pobjedu.

To je bila strategija i cilj gore spomenuti , nazovimo ih politicara :D :lol: :D
Citat
leo
0 #19 leo 2016-10-10 15:35
Citat Vojskova:
Citat HDZRH:


Samo jaka hrvatska koalicija, sa oba HDZ-a i pravašima, jamčila bi Hrvatima načelničku poziciju. HDZ BiH je na sve načine izbjegavao da s HDZ-om 1990 i pravašima napravi hrvatsku koaliciju za Odžak, od ultimativnog traženja političkog primata HDZBiH.


-----------
- Primjecujem da je gospodin Slavonac sa Novogradskim korijenima malo nervozan na peru i pisanju... Malo laze, malo maze a malo se pravi i lud...

Nije istinita Vasa tvrdnja da nije nudita suradnja u VISE NAVRATA za suradnju sa devedesetkom od strane HDZBiH, Predsjednika Covica i Ilije Ilica...

Nudit je zajednicki kandidat do posljedenje minute kod predaje koalicijski listi negdje u lipnju mjesecu. Nudjeno je od strane HDZBiH(Lijan i ekipa) da se povuku obadvojica nominirni kandidata(Marko i Jakov) i da se promovira kao novi kandidat poznati bankar iz Odzaka.
Zecevic i Cvitanovic(telefonski) su to odbili uz blagoslov fra. Velimira.

Drugi pokusaj iznalazenja je bio kod dolaska Predsjednika Covica u Posavinu pocetkom rujna mjeseca. Poziv za sastanak je kandidata devedesetke Marka čaktasa prihvatio i onda se prije sastanka na 2 sata oglasio na fb sa zahtjevima i ultimatumom Predsjedniku Covicu.. Naravno, od sastanka nije bilo nista jer devedesetki nije bio interes dogovor nego ucjene i odradjivanje posla za Hajru..

I treci pokusaj dogovora i nudjenje suradnje bio je nekoliko dana prije izbora koji je propao na isti nacin kao i predhodna dva...

Dakle, ovaj put je bila ogromna volja i spremnost na dogovor sa strane HDZBiH, to osobno jamcim.... Ali Zecevici, Dabro, Cvitanovic i ostali fratri nisu imali volje za dogovor.. Marko je trebao uzeti onoliko glasova Jakovu koliko bi bilo dovoljno za hajrinu pobjedu.

To je bila strategija i cilj gore spomenuti , nazovimo ih politicara :D :lol: :D

Vojskova,
''POZNATI BANKAR'' je tražio d abude isključivo kandidat HDZ Bih,a ne zajednički i to zato da bi sačuvao zaleđinu ako padne na izborima. tražio je garanciju nekog drugog radnog mjesta osim u bancia ako ne prođe i zato nije pristao biti zajednički kandidat nego samo hdz-ov. drago nie pristao na to da podrži hdz bih kandidata nego nekog ko će s episati kao netutrala i da nema ispred sebe HDZ BIH.
Citat
Vojskova
-8 #20 Vojskova 2016-10-10 16:01
leo,

Drago nebi nikoga podrzao do Hajru, i toga trebas biti svjestan. U svim razgovorima koji su vodjeni na temu "zajednickog kandidata", Drago Zecevic je bio ultimativan u smislu da ne zeli nista zajednicko sto se tice HDZBIH i tu igru je igrao do kraja...

Covjek koji ima tako suzen osjecaj za politiku, nacionalno neosjetljiv, vodjen od fratara u potpunosti, covjek koji nije spreman na kompromise...ne zasluzuje biti predsjednik neke stranke, pa makar i devedesetke...

Kod biranja novog predsjednika u devedesetki, trebate obratiti vise paznje i birajte bolje i sposobnije od Drage...

Covjek je NULA, u ljudskom i politickom smislu... I sad se pokazao kao takav na zadnjim lokalnim izborima...

I Dubica Gornja mu je okrenula ledja....
Citat
Unicredo
+1 #21 Unicredo 2016-10-10 19:39
O kojem poznatom bankaru se ovdje govori?
Čime je on zavrijedio da bude ispred Marka, Jakova, ili bilo kog drugog? Istina je da je inzistirao da bude samo kandidat HDZ BiH i kako je on onda zajednički i kandidat?
Citat
Vojskova
-7 #22 Vojskova 2016-10-10 22:47
Citat Unicredo:
O kojem poznatom bankaru se ovdje govori?
Čime je on zavrijedio da bude ispred Marka, Jakova, ili bilo kog drugog? Istina je da je inzistirao da bude samo kandidat HDZ BiH i kako je on onda zajednički i kandidat?



On je bio samo POKUSAJ da se iznadje neko kompromisno rijesenje kao hrvatska opcija....

Na to kompromisno rjesenje NISU PRISTALI veleumni Drago Zecevic, Ilija Cvitanovic, gvardijan franjevacki i fratri...

Svaki politicki kompromis zahtjeva i odredjenu zrtvu na koju nisu bili spremni ljudi iz Devedesetke...

Ljudi na terenu i glasaci su uvidjeli njihovu sebicnost i zelju da zadrze Hajru jos 4 godine za nacelnika, i kaznili su ih masovnim izlaskom na biralista i dali su povjerenje Jakovu Ivankovica i HDZBiH...

A vi iz Devedesetke mozete samo "lajati na mjesec"...

I opce je poznata stvar da onaj tko gubi ima pravo i da se ljuti...
Citat
Retro tri
+3 #23 Retro tri 2016-10-10 23:00
Meni je drago da je bas u Domaljevcu razbijena "power station", adezeja.!
Putokaz smo ne samo Posavini i BiH, vec i rvackoj, kako se bori protiv jednopartijskoga jednoumlja-nasljedja komunizma...
Nije to samo partija jednoumobolnika, ima tod ogranaka poput bivsega subnora, afezea, skoj-a, saveza omladine..!?
Uskoro nam dolazi godisnjica Vukovara i "igmanski mars" nasi veterana Posavine, prema simbolu rvackoga stradanja sviju rvata!?
Znamo da "hodocasce"trazi napore i naprezanje zeluca, putem se pojede na desetine janjaca i prasaca, svaki uznik dobije barem pet kila sala...
Mozdak je i tod umisana udba, koja nase branitelje napada kolesterolom i secerom u krvi!!?
Citat
Sljeme iznad Zagreba
+1 #24 Sljeme iznad Zagreba 2016-10-10 23:04
Dabroooo, javi seeeeeeee....
Citat
HDZRH
+5 #25 HDZRH 2016-10-10 23:19
Citat Sljeme iznad Zagreba:
Dabroooo, javi seeeeeeee....


Ja sam svoje rekao. Stojim kod toga. HDZ 1990 je svoj pravac i političku inspiraciju našao kod bosanskih franjevaca koji su očuvali identitet Hrvata katolika kroz nekoliko stoljeća. Fratri nisu od jučer, bili su sa svojim narodom kroz 600 godina osmanlijskog zuluma i znali su opstati. Sad se našli vi, dojučerašnji orjunaši, učiti nas politici i nazivati nas izdajnicima, daidžama i sl. Narod je na ovim izborima pokazao što misli o toj vašoj politici. Da niste plaći po 400 maraka za glas izgubili bi još dvije općine.
Citat
Sljeme iznad Zagreba
-3 #26 Sljeme iznad Zagreba 2016-10-10 23:41
Otkuda Vas sa HDZ 1990, a clan ste HDZRH i vojnik njihove stranke!?

Poznato je da su HDZRH i HDZBiH sestrinske stranke, kao sto su pokazali i ovi zadnji izbori u RH i opcinski izbori u Odzaku....
Citat
HDZRH
+2 #27 HDZRH 2016-10-11 08:18
Citat Sljeme iznad Zagreba:
Otkuda Vas sa HDZ 1990, a clan ste HDZRH i vojnik njihove stranke!?

Poznato je da su HDZRH i HDZBiH sestrinske stranke, kao sto su pokazali i ovi zadnji izbori u RH i opcinski izbori u Odzaku....


Točno je da su HDZRH i HDZBIH sestrinske stranke, ali i HDZ 1990 je sestrinska stranka. Morat ćete naći kvalitetni dijalog s njima kao što smo mi našli s MOST-om. Reforme su nužne jer bez njih nema napretka. Tko god pokuša zaustaviti to za nas je politički mrtvac. Razmisli što se dogodilo Karamarku i gdje ga je dovela politička isključivost?
Citat
Vojskova
-8 #28 Vojskova 2016-10-11 08:46
Citat HDZRH:
Citat Sljeme iznad Zagreba:
Otkuda Vas sa HDZ 1990, a clan ste HDZRH i vojnik njihove stranke!?

Poznato je da su HDZRH i HDZBiH sestrinske stranke, kao sto su pokazali i ovi zadnji izbori u RH i opcinski izbori u Odzaku....


Točno je da su HDZRH i HDZBIH sestrinske stranke, ali i HDZ 1990 je sestrinska stranka. Morat ćete naći kvalitetni dijalog s njima kao što smo mi našli s MOST-om. Reforme su nužne jer bez njih nema napretka. Tko god pokuša zaustaviti to za nas je politički mrtvac. Razmisli što se dogodilo Karamarku i gdje ga je dovela politička isključivost?


U potpunosti se slazem sa svim gore navedenim!
Objasnio sam sa svim sto je g. Ilija Ilic Lijan(uz odobrenje predsjednika Covica) nudio Devedesetki na polju suradnje za zajednickog kandidata...ali nista nije islo. To Vi dobro znate. Predpostavljam da ste i sami uticali na Dragine odluke koje su isle na ruku Hajri da se razbije hrvatski glasacki korpus i da Hajro nastavi i dalje vladati nasim krajem kako je cinio i predhodne 4 godine.
Nazalost, niste bili usamljeni u tim nastojanjima. Imali ste svesrdnu pomoc sa vise strana, financijsku i moralnu...

Ali zahvaljujuci murdoroj politici Lijanovoj, njegovom Sobovskom strpljenju u pregovorima sa svim dosadasnjim cimbenicima koji su remetili jedinstvo hrvatskog puka(Papucija, Balegovac, Vrbovac...).
Istina, u svemu tome je imao dobro pripremljen teren od predhodnice svoje koja je vecinu ranijih nezadovoljnika privela iz Devedesetke u HDZBiH....

Uglavnom, sve nam se poslozilo ovaj puta...zahvaljujuci radu i redu u stranci....
Citat
HDZRH
+1 #29 HDZRH 2016-10-11 08:57
Citat Vojskova:
Citat HDZRH:
Citat Sljeme iznad Zagreba:
Otkuda Vas sa HDZ 1990, a clan ste HDZRH i vojnik njihove stranke!?

Poznato je da su HDZRH i HDZBiH sestrinske stranke, kao sto su pokazali i ovi zadnji izbori u RH i opcinski izbori u Odzaku....


Točno je da su HDZRH i HDZBIH sestrinske stranke, ali i HDZ 1990 je sestrinska stranka. Morat ćete naći kvalitetni dijalog s njima kao što smo mi našli s MOST-om. Reforme su nužne jer bez njih nema napretka. Tko god pokuša zaustaviti to za nas je politički mrtvac. Razmisli što se dogodilo Karamarku i gdje ga je dovela politička isključivost?


U potpunosti se slazem sa svim gore navedenim!
Objasnio sam sa svim sto je g. Ilija Ilic Lijan(uz odobrenje predsjednika Covica) nudio Devedesetki na polju suradnje za zajednickog kandidata...ali nista nije islo. To Vi dobro znate. Predpostavljam da ste i sami uticali na Dragine odluke koje su isle na ruku Hajri da se razbije hrvatski glasacki korpus i da Hajro nastavi i dalje vladati nasim krajem kako je cinio i predhodne 4 godine.
Nazalost, niste bili usamljeni u tim nastojanjima. Imali ste svesrdnu pomoc sa vise strana, financijsku i moralnu...

Ali zahvaljujuci murdoroj politici Lijanovoj, njegovom Sobovskom strpljenju u pregovorima sa svim dosadasnjim cimbenicima koji su remetili jedinstvo hrvatskog puka(Papucija, Balegovac, Vrbovac...).
Istina, u svemu tome je imao dobro pripremljen teren od predhodnice svoje koja je vecinu ranijih nezadovoljnika privela iz Devedesetke u HDZBiH....

Uglavnom, sve nam se poslozilo ovaj puta...zahvaljujuci radu i redu u stranci....


Reći ću samo dvije stvari: Vitez i Uskoplje! Ono što su oni napravili to očekujemo i od vas. Sve drugo nam je neprihvatljivo. Lijanovo ponašanje nije onakvo kako se očekivalo od njega. Nuđenje zajedničkog kandidata koji zapravo odgovara jedino njemu i Mostaru je također neprihvaljivo. Ovo je službeni stav HDZ RH. Još nešto, ja nisam Josip Dabro... zapravo sam daleko iznad toga. :) Ovo je moje posljednje javljanje na ovomu portalu. Lijepi pozdrav i pamet u glavu.
Citat
leo
+1 #30 leo 2016-10-11 09:36
Citat Vojskova:
Citat HDZRH:
Citat Sljeme iznad Zagreba:
Otkuda Vas sa HDZ 1990, a clan ste HDZRH i vojnik njihove stranke!?

Poznato je da su HDZRH i HDZBiH sestrinske stranke, kao sto su pokazali i ovi zadnji izbori u RH i opcinski izbori u
Odzaku....


Točno je da su HDZRH i HDZBIH sestrinske stranke, ali i HDZ 1990 je sestrinska stranka. Morat ćete naći kvalitetni dijalog s njima kao što smo mi našli s MOST-om. Reforme su nužne jer bez njih nema napretka. Tko god pokuša zaustaviti to za nas je politički mrtvac. Razmisli što se dogodilo Karamarku i gdje ga je dovela politička isključivost?


U potpunosti se slazem sa svim gore navedenim!
Objasnio sam sa svim sto je g. Ilija Ilic Lijan(uz odobrenje predsjednika Covica) nudio Devedesetki na polju suradnje za zajednickog kandidata...ali nista nije islo. To Vi dobro znate. Predpostavljam da ste i sami uticali na Dragine odluke koje su isle na ruku Hajri da se razbije hrvatski glasacki korpus i da Hajro nastavi i dalje vladati nasim krajem kako je cinio i predhodne 4 godine.
Nazalost, niste bili usamljeni u tim nastojanjima. Imali ste svesrdnu pomoc sa vise strana, financijsku i moralnu...

Ali zahvaljujuci murdoroj politici Lijanovoj, njegovom Sobovskom strpljenju u pregovorima sa svim dosadasnjim cimbenicima koji su remetili jedinstvo hrvatskog puka(Papucija, Balegovac, Vrbovac...).
Istina, u svemu tome je imao dobro pripremljen teren od predhodnice svoje koja je vecinu ranijih nezadovoljnika privela iz Devedesetke u HDZBiH....

Uglavnom, sve nam se poslozilo ovaj puta...zahvaljujuci radu i redu u stranci....

Et PAPUČIJA BALEGOVAC I VRBOVAC SU RUŠILAČKI FAKTORI a logično PRUD I POSAVSKA MAHALA su iskreni domoljubi??? :lol:
pa zhavljujući PRUDU I POSAVSKOJ hrvati su iseljeni iz odžaka. osim onih onih koji niz dlaku vodstvu pa su se zaposlili u institucijama i državnim firmama.
Citat
Vojskova
-7 #31 Vojskova 2016-10-11 09:43
HDZRH,

Na opcinskim izborima 2012. Hrvatima u Vitezu i Odzaku se dogodila ista stvar.

Na izborima za nacelnika se pojavilo vise kandidata H opcije nego B.
U obe opcine vitalne opcine po nacionalne interese Hrvata, zbog polozaja koje zauzimaju u zemljopisnom smismislu za BiH, SDA nije slucajno tada sve doradila da dobiju svog navelnika....

Vitez se opametio ovaj puta i sa lakocom se "vratio kuci"...

Nama u Odzaku je trebalo puno vise snage, mudrosti i strpljenja, da to isto napravimo kao Vitez(na zadnjim izborima je bio samo kandidat HDZBiH!) pored budala kakav je Drago, Ivcan, Marko Caktas(Djuka se malo opametio zadnje noci predizborne, pa je u Ex-u kod prike Matana se kleo da ce dati glas za Jakova i da je po treci put u svojoj politickoj karijeri bio zaveden na krivi put od strane drugi ljudi!). ... Ali uspjelo se...

Djuka prijatelju, kad se zazelis vratiti u svoju staru stranku, vrata kod Kaje su ti otvorena, samo tri puta kucaj kao i ostali postari


Uskoplje se ne uklapa u ovu pricu i neznam sto ga spominjete...
Citat
Vojskova
-7 #32 Vojskova 2016-10-11 09:49
Leo,

Tebi je malo krivo sto hajro nije zadrzao nacelnicku poziciju u Odzaku???
Citat
leo
+2 #33 leo 2016-10-11 10:28
Citat Vojskova:
Leo,

Tebi je malo krivo sto hajro nije zadrzao nacelnicku poziciju u Odzaku???


nedaj bože. samo nisam toliko ćorav da ne vidim da je hdz nanio nama najviše zla (najduže su bili i na vlasti ) a prave se svetci. ja sam dobio posao tek kad sam im se priključio,a moja žena bez obzira što ima pravu školu isto. žalosno..... kao da smo opet u komunizmu.
treba reći da i devedestka nema kapacitet za bilo šta popravit ali je isto tako činjenica da hdz samo uzima, manipulira itd. oni su čuvali hajru . mogli su ga rušiti da su htjeli.
jakov je fin dečko samo malo smotan i radiće isključivo na daljinski. šta ćemo mi imati od toga. bogati će se bogatiti i dalje a sirotinja će van ići. i biće nas par koji ćemo se boriti školovati djecu koja će vjerovatno isto završiti van. vojskova, jel nam to cilj?
hajro je zapošljavao svoje okolo a šta su naši radili. gledali i ćutali. ali ti ne znaš dalje od partijskog jednoumlja izgleda. samo crno-bijelo vidiš.
Citat
leo
+1 #34 leo 2016-10-11 10:30
Citat Vojskova:
HDZRH,

Na opcinskim izborima 2012. Hrvatima u Vitezu i Odzaku se dogodila ista stvar.

Na izborima za nacelnika se pojavilo vise kandidata H opcije nego B.
U obe opcine vitalne opcine po nacionalne interese Hrvata, zbog polozaja koje zauzimaju u zemljopisnom smismislu za BiH, SDA nije slucajno tada sve doradila da dobiju svog navelnika....

Vitez se opametio ovaj puta i sa lakocom se "vratio kuci"...

Nama u Odzaku je trebalo puno vise snage, mudrosti i strpljenja, da to isto napravimo kao Vitez(na zadnjim izborima je bio samo kandidat HDZBiH!) pored budala kakav je Drago, Ivcan, Marko Caktas(Djuka se malo opametio zadnje noci predizborne, pa je u Ex-u kod prike Matana se kleo da ce dati glas za Jakova i da je po treci put u svojoj politickoj karijeri bio zaveden na krivi put od strane drugi ljudi!). ... Ali uspjelo se...

Djuka prijatelju, kad se zazelis vratiti u svoju staru stranku, vrata kod Kaje su ti otvorena, samo tri puta kucaj kao i ostali postari


Uskoplje se ne uklapa u ovu pricu i neznam sto ga spominjete...


Ovo za Djuku ti je legendarno :lol: :lol: :lol: :lol:
Citat
Vojskova
-9 #35 Vojskova 2016-10-11 10:58
Leo,

"hajro je zapošljavao svoje okolo a šta su naši radili. gledali i ćutali. ali ti ne znaš dalje od partijskog jednoumlja izgleda. samo crno-bijelo vidiš."

Leo, mozda si Ti i gledao i cutao dok je Hajro kadrovirao tako kako je kadrovirao, ali Nada(dok je bila predsjednica) i posebno Lijan su radili rudarski da to vise nemoze ciniti.. Sve institucionalno odradjeno preko izbora... Hajro preko izbora dosao(nije bilo tesko Luku Jurica poraziti) i sad je preko izbora otpilit, zato sto je radio kao je radio...

Treba biti mudat i taktican, dragi moj Leo(vac)... Sve u svoje vrijeme...
Nema jutra prije zore, tako se u nasoj Vojskovi govorilo...

- A ovo za Djuku je istinito... Spominju da je i suza kanula negdje pred jutro oko 6 sati kod prike Matana...kod ponovnog "preobracenja"...

Dobar je Djuka momak...
Citat
Vojskova
-8 #36 Vojskova 2016-10-12 09:35
Citat Lukas:
Daj, Domlječki hadezejci priznajte poraz i bit će vam lakše. Što bi mi iz Orašja mogli reći, nego da smo potučeni, do nogu, od HDZ BiH.
Izbori su demokratska kategorija, tražili smo, gledajmo, i nema ljutnje. Tko se ljuti g..no mu.



Lukas, ova Ti je bila n amjestu!!!

Cestitam na korektnosti izjave!!!
Citat
kube
+5 #37 kube 2016-10-14 21:30
strasno je citati ove komentare i biti suzdrzan zamislite u O luki covjek lezi mrtav 8 DO 10 dana i tek na dan izbora nadu ga LJUDI FIRME DIGO d o o samo zato sto je trebao dati glas za gos KOPIC LUCU koja za sebe voli reci da je 20 god PODUZETNICA taj umrli bio joj je u KOMSILUKU i siguran sam da nije bilo kupovine glasa JURKICU SAMO NAPRIJED I CESTITAM NA NOVOM IZBORU
Citat
Sljeme iznad Zagreba
-2 #38 Sljeme iznad Zagreba 2016-12-14 01:33
Citat HDZRH:
Citat Sljeme iznad Zagreba:
Ispravak greske u tipkanju:

- Ova gornja teorija od HDZRH(Josip DabRo), vrlo angaziranog lika na razbijanju HDZBIH Odzak uz pomoc domaci izdajnika iz Devedesetke(Odzak) nije uspjela zahvaljujuci Lijanu i njegovoj ekipi iz sjene!!!


Ne mlati praznu slamu kokošaru! Samo jaka hrvatska koalicija, sa oba HDZ-a i pravašima, jamčila bi Hrvatima načelničku poziciju. HDZ BiH je na sve načine izbjegavao da s HDZ-om 1990 i pravašima napravi hrvatsku koaliciju za Odžak, od ultimativnog traženja političkog primata HDZBiH. Zar tvoj Ilija Ilić nije pričao kako je osigurao tri tisuće glasova za HDZ BiH, i to dvije tisuće „živih glasova“ i tisuću „poštom“? I sad je HDZ 1990 izdajnik? Zar niste u koaliciji sa SDA u Odžaku? Zar niste dali Odžak za Neum? Trgujete hrvatskim općinama? Tko je tu izdajnik?


Lokalni izbori su iza nas.
Izabran je načelnik u Odžaku i OV.
Tek ovakvi postovi retardiranih i neuki likova(kao ovaj gornji od HDZRH)koji mute odnose među Hrvatima Odžaka, podsjete me na vrijeme od prije 4 godine kada su Hrvat bili pobijeđeni i poniženi od Seje Delića i njegovog SDA.
U to vrijeme stranku su vodili likovi(stari kadrovi stranke izuzev Luke J)koji su i ovog puta htjeli u OV nastaviti koaliciju sa SDA.
Jedan od tih kadrova je glasovao za koaliciju sa SDA, nekoliko ih se "suzdržalo" od glasovanja, a netko se nije ni pojavio na sastanku OO...da se nebi kompromitirao.

Uglavnom, dragi moj HDZRH:
OO HDZBIH Odžak na čelu sa Ilijom Ilić i uz dogovor sa novim načelnikom Jakovom Ivanković, donio je povjesnu odluku o stvaranju svehrvatske koalicije. Ovaj puta za partnere su izabrali drugu opciju iz bošnjačkog političkog korpusa umjesto SDA.

Silno podcjenjivanje koje je Lijan doživio u predizborno vrijeme od SDA, Hajre i Seje(i nekih likova iz svoji redova), sada je kapitalizirao ovom povjesnom odlukom sa zadnjeg OO stranke.

O kakvoj izdaji Vi govorite dragi HDZRH??? Pobjedili smo u Neumu, pobjedili smo u Odžaku... Stožernici u Odžaku ne izdaju svoj narod, sem nekih stariji kadrova koji su svojim potezima i diskusijama(na važnim nacionalnim i političkim pitanjima) se sami usmjerili ka zasluženoj političkoj i stranačkoj mirovini...
Citat
Slava
+4 #39 Slava 2016-12-14 06:25
Sljeme kaži istinu, ne zamajavaj, nije HDZ i Lijan izabrao drugu opciju iz bošnjačkog korpusa, već su uzeli neovisnog kandidata iza kojeg ne stoji nitko. Namjera im je iskoristiti ga jednokratno dok se zemlja ne da onome tko je financirao kampanju i donio im pobjedu, a nakon toga opet po starom sa SDA. Opet prevara ilaž u interesu pojedinaca, a ovamo na sva zvona svehrvatska koalicija, nažalost narod puši te priče.
Citat
Vojskova
-8 #40 Vojskova 2016-12-14 07:14
Citat Slava:
Sljeme kaži istinu, ne zamajavaj, nije HDZ i Lijan izabrao drugu opciju iz bošnjačkog korpusa, već su uzeli neovisnog kandidata iza kojeg ne stoji nitko. Namjera im je iskoristiti ga jednokratno dok se zemlja ne da onome tko je financirao kampanju i donio im pobjedu, a nakon toga opet po starom sa SDA. Opet prevara ilaž u interesu pojedinaca, a ovamo na sva zvona svehrvatska koalicija, nažalost narod puši te priče.


"Još se nije rodio tko je svijetu udovoljio", tako su govornilu u mom selu...

Neznam koliko ima istine u Vašim nagađanjima, vrijeme će pokazati. Ako se sve to potvrdi kao istina, to je još dokaz više kako aktualni predsjednik Lijan ima velikog političkog potencijala da tako dugoročno razmišlja i pravovremeno donosi političke odluke koje njemu, stranci i hrvatskom puku idu u prilog.

Mene više muči neznanje tko je glasovao za koaliciju sa SDA i tko se suzdržavao od prisutni članova OO HDZBIH Odžak????
Citat
Slava
+3 #41 Slava 2016-12-14 07:30
Jasno mi je to što tvrdiš da njemu ide u prilog, ali kako hrvatskom puku može ići u prilog da ga netko vara. Kad je zemlja data prvi puta u zakup kupljen je stan u Zagrebu čovjeku koji je to odradio, protivno odluči vijeća, možemo nagađati tko će sada biti nagrađen. Ako je to interes hrvata Odžaka neka im bude. Veliča se čovjeka koji je varao sve svoje prethodne stranke i naziva ga se moralnim, uspješnim, sposobnim... Najobičniji spletkaroš i petljanac, narodski kazano kalamar..
Citat
Vojskova
-7 #42 Vojskova 2016-12-14 08:54
Citat Slava:
Jasno mi je to što tvrdiš da njemu ide u prilog, ali kako hrvatskom puku može ići u prilog da ga netko vara. Kad je zemlja data prvi puta u zakup kupljen je stan u Zagrebu čovjeku koji je to odradio, protivno odluči vijeća, možemo nagađati tko će sada biti nagrađen. Ako je to interes hrvata Odžaka neka im bude. Veliča se čovjeka koji je varao sve svoje prethodne stranke i naziva ga se moralnim, uspješnim, sposobnim... Najobičniji spletkaroš i petljanac, narodski kazano kalamar..


- Ne ide samo NJEMU u prilog, ide nama svima u prilog.
Neznam kakav stan u ZG spominjete kao koruptivni dokaz prve koncesije na zemljiste(rijec je o KONCESIJI a ne PRIVATIZACIJI), ali ako imate idicije za takvu necasnu radnju(nemorate imati ni cvrste dokaze), prijavite spomenutog duznosnika institucijama koje brinu o pravu i pravici u nasoj nam domovini BiH.
Tom liku zamjeram puno stvari u njegovom duplom mandatu ali davanje koncesije zapustenog zemljista u najam firmi koja je to isto zemljiste dovela u red i pri tome redovno izmiruju sve svoje ugovorene obaveze prema opcini, drzim jednim od rijetko dobri poteza koje je odradio u svom drugom mandatu.

A sto se tice "velicanja" trenutnog predsjednika OO..tu nema ni trunke o velicanju. Samo sam sppomenuo njegove rezultate koje je ostvario u nenepunih godinu i pol od kad vodi stranku. Od gubitnicke stranke u opcini sa vecinskim hrvatskim pukom, svojim polituickim i ljudskim sposobnostima uspio je od za kratko vrijeme vodjenjem stranke preokrenuti trend i postati APSOLUTNI POBJEDNIK izbora za nacelnika i OV.
Vi ga mozete nazivati kako hocete, pa i spletkarosom, petljancem, kalamarom ali taj lik ima rezultate iza sebe do kojih drzi izborna baza na selima(ne i u gradu!), do kojih drzi predsjednik Dragan Čović(stranka u Mostaru(njena politicka akademija) ce uskoro pocet raditi elaborat na temu kako se iz izgubljene pozicije na opcinskim izborima osvaja uvjerljiva i cista pobjeda. Glavni lik u spomenutom elaboratu ce biti Lijan i njegovi pobocnici).

Toliko o tom covjeku kojeg Vi nazivate "kalamarom"!
Citat
Svilajac
+6 #43 Svilajac 2016-12-14 12:05
Do njega i njegovih rezultata možda drže u P. Mahali, Balegovcu, Vrbovcu i možda Prudu, a sigurno ne u Svilaju (oba), Potočanima, Dubici (možda u Donjoj Marko Vidić, dobio je 28 m asfalta), Vojskovi, Adi, Bijelim Barama, Osječku, Zoricama, sigurno ne, čak naprotiv jako su nezadovoljni i sigurno će čekati priliku da ga zajedno s mladim lavovima maknu.
To je prava istina iz baze, a ne narčena frizurama koju mu ti radiš u propagandne svrhe.
Citat
Vojskova
-7 #44 Vojskova 2016-12-14 13:53
Citat Svilajac:
Do njega i njegovih rezultata možda drže u P. Mahali, Balegovcu, Vrbovcu i možda Prudu, a sigurno ne u Svilaju (oba), Potočanima, Dubici (možda u Donjoj Marko Vidić, dobio je 28 m asfalta), Vojskovi, Adi, Bijelim Barama, Osječku, Zoricama, sigurno ne, čak naprotiv jako su nezadovoljni i sigurno će čekati priliku da ga zajedno s mladim lavovima maknu.
To je prava istina iz baze, a ne narčena frizurama koju mu ti radiš u propagandne svrhe.


- Dragi Svilajac, sa Lijanom nisam u zivotu popio kavu(niti on jadan znan tko je Vojskova- siguran sam!) i nemam nikakvog razloga da friziram stvar i pravim marketing iliti "propagandu"(sto bi rekli bivsi drugovi!).

Iznosim samo cinjenice u brojkama i slovima koje su se dogodile u zadnje 4 godine:

-Prije predsjednikovanja Lijanovog, stranka je izgubila nacelnicku poziciju u Odzaku i Lijan ju je vratio u svom mandatu..

-U proslom sazivu OV HDZBiH je imao 6 vijecnika, pa 5(jedna vijecnica stranke je otisla u Njemacku i nije htjela vratiti mandat stranci) i na kraju su ostali na 2 mandata jer su ostali presli u tabor Devedesetke...

Na zadnjim izborima HDZBIH u Odzaku je osvojio 11 vijecnicki mandata- dakle 100% vise nego predhodnih izbora. U medjuvremenu je na tih 11 mandata u koaliciju donio i 3 mandata Devedesetke uz veliko protivljenje uskoro bivseg predsjednika Devedesetke Drage Zecevica. To je vec 14 mandata...(Trebam li spomenuti da ce ovim politickim manevrom doci do eutanazije i na kraju odumiranja devedesetke...!)

- Uz sve to je zaobisao i koaliciju sa SDA i tim potezom si je ucvrstio poziciju u bazi za sljedeca dva mandata..

- Donio je jednu novinu u stranci: odluke se donose na OO putem glasovanja i vecine, za razliku od dosadasnje prkse kako su se odluke donosile u kruzocima prije njegovog predsjednikovanja...

- Mladi lavovi su pokusali njegovo rusenje dan poslje izbora, pa im nesto nije islo... Teren se usprotivio... I revolucionari su polozili oruzije, primirili se...

Tek sa naknadnom pamecu su shvatili da se POBJEDNICI ne ruse dok pobjedjuju...
Citat
Svilajac
+8 #45 Svilajac 2016-12-14 14:28
Nedragi Vojskova, takve kao ti ne mogu ni kurtoazno nazvati dragi. Ti udaraš samo po onome što ti odgovara, ja sam naveo kakvo je raspoloženje u nezadovoljnim selima a ti o tome ništa. Jedanaest mandata je rezultat razvaljivanje drugih hr stranaka, kupovine i krađe preko dopisnih glasova itd.
Citat
Vojskova
-8 #46 Vojskova 2016-12-14 14:53
Citat Svilajac:
Nedragi Vojskova, takve kao ti ne mogu ni kurtoazno nazvati dragi. Ti udaraš samo po onome što ti odgovara, ja sam naveo kakvo je raspoloženje u nezadovoljnim selima a ti o tome ništa. Jedanaest mandata je rezultat razvaljivanje drugih hr stranaka, kupovine i krađe preko dopisnih glasova itd.


- Velestovani Svilajac, da bih obranio moju tezu kako je aktualni Predsjednik Lijan stabilizirao stranku svojim dolaskom na celo, ojacao je u bazi, clanstvu i finacijski u odnosu na njegove predhodnike, najbolji nacin da to obrazlozim su cinjenice koje sam navo u predhodnom komentaru.
Brojke su neumoljive i egzaktan dokaz tko koliko vrijedi.

Citajuci Vas post(komentar) opet dolazimo na isto a da toga niste ni svjesni. I Vi i ja tvrdimo da je Lijan odlicno odigrao svoju dosadasnju rolu vodje sttranke: razvalio je konkurentske stranke i pridobio povjerenje novih biraca za stozernu stranku.
Istini za volju, treba spomenuti da je Lijanova predhodnica, gospodja Nada Ćulap pokrenula proces razvaljivanja devedesetke i pravaski stranaka a da je Lijan sve to zakucao i poentirao na zadnjim izborima...

Dopisni glasovi sa zadnjih izbora su samo dokaz vise koliko je organizacijski sposoban Lijan bio podebljati pobjedu izborenu na terenu... Dopisno glasovanje je legalno u BiH.
Citat
Svilajac
+7 #47 Svilajac 2016-12-15 06:42
Zar je legalno krasti identitete ljudi i dopisno glasovati umjesto njih, ili prijaviti mrtve i sl. To su moralne i organizacijske vrline na kojima treba odgajati mlade na toj vašoj akademiji. Sav uljuđenosti svijet se toga stići i takve pojave procesuiranje a vi to veličate.
Citat
Vojskova
-8 #48 Vojskova 2016-12-15 07:45
Citat Svilajac:
Zar je legalno krasti identitete ljudi i dopisno glasovati umjesto njih, ili prijaviti mrtve i sl. To su moralne i organizacijske vrline na kojima treba odgajati mlade na toj vašoj akademiji. Sav uljuđenosti svijet se toga stići i takve pojave procesuiranje a vi to veličate.


Ako imate DOKAZE za to što navodite, prijavite stranku na policiju pa neka se istraži. Ovako što pričate po portalima na vrijedi Vam ništa ako se to ne procesuira i ne donese sudska presuda.

Vi samo KLEVEĆETE...
Citat
Svilajac
+6 #49 Svilajac 2016-12-15 08:26
Prijavljeno je, ali nema reakcije.
Citat
Vojskova
-6 #50 Vojskova 2016-12-15 09:03
Citat Svilajac:
Prijavljeno je, ali nema reakcije.


To pak znaci da je sve uredu i da nije bilo muljaze!

Rekoh Vam, samo klevecete i na mjesec lajete/zavijate...

Lijan je covjek terena, cvrstog karaktera kod donosenja politicki odluka, spreman da stane iza svojih odluka...
I sto je najbitnije, nije solo igrac... Spreman je uvijek na konzultacije sa ljudima kojima vjeruje i svojim pobocnicima...

- Poslje formiranja OV pocinje rjesavati nove stranacke prostorije koje njegovi predhodnici nisu rjesili vec 20 godina...

- A da sad ne spominjem politicke odluke koje su vec pripremljene za novi saziv OV...
Rjesavat ce se stvari koje su 20 godina gurane pod tepih i radilo se po principu "Drzi vodu dok majstori odu"...pa ostavili potop iza sebe....
Citat
Svilajac
+7 #51 Svilajac 2016-12-15 10:35
Tako je poznato je da je BiH pravna država i da je sudstvo neovisno, pravo je čudo kako još nismo u EU.
Prosipaš demagogiju kao i obično.
Citat
Vojskova
-11 #52 Vojskova 2016-12-15 11:06
Citat Svilajac:
Tako je poznato je da je BiH pravna država i da je sudstvo neovisno, pravo je čudo kako još nismo u EU.
Prosipaš demagogiju kao i obično.


- Mi druge domovine nemamo...

Neznam koliko je pravosudje ovisno ili neovisno, ali znam da su zatvori puni prekrsitelja zakona...

Poznato mi je da Lijana "ne mirise" najpoznatiji svilajski hdzeovac(usput, onaj kojemu je Lijan omogucio svojim zastupnickim ZLATNIM glasom da dodje na znacajnu izvrsnu funkciju i o kojem Lijan nikad nista nije ruzno rekao), ali nisam znao da na njega reze zaostali ostaci razbijene devedesetke kojoj vjerojatno Vi pripadate....
Citat
HDZBIHTOO
-1 #53 HDZBIHTOO 2016-12-16 11:29
Dragi naši SDAOVCI Odžački,

Ovom objavom se ispričavamo svima Vama na nekorektnosti nekih naših članova iz predsjedništva OO i seljački TO što nisu poduprli naš prijedlog da se ide u koaliciju sa strankom SDA.

U nadi da novoizglasana koalicija u OV na čelu sa nezavisnim vijećnikom neće potrajati duže od ranog proljeća, lijepo vas pozdravljamo...

Uvijek VAMA odani, HDZBIHTOO.
Citat
HDZ 89.
+7 #54 HDZ 89. 2016-12-18 20:33
Samo polako, ko se zadnji smije najslađe se smije. Ovi politički analfabete nisu svjesni da trebaju odraditi najam zemlje, jer se to ne može sa SDA, i nakon toga ide po starom HDZ SDA koalicija.
U svemu mi je žao Muje, koji će biti jednokratno iskorišten i ovih iz 90 ke što su nasjeli na priču da slijede promjene. Sve isto.
Citat
Vojskova
-8 #55 Vojskova 2016-12-19 07:23
Citat HDZ 89.:
Samo polako, ko se zadnji smije najslađe se smije. Ovi politički analfabete nisu svjesni da trebaju odraditi najam zemlje, jer se to ne može sa SDA, i nakon toga ide po starom HDZ SDA koalicija.
U svemu mi je žao Muje, koji će biti jednokratno iskorišten i ovih iz 90 ke što su nasjeli na priču da slijede promjene. Sve isto.


- Ovo pisanje, pricanje i žal za vremenima starim, podsjeca me na jednog naseg povratnika iz devedesetke u stožernu stranku, na vrhovnika obitelji koja je torbarila kuponima u devedesetim i docepala se bila svega u Odzaku u vrijeme kuponske privatizacije...

I rodjaka svoga ostavila u devedesetki kao politicku rak ranu hrvatskoga puka(da podjelama u hrvatskom glasackom tijelu zadrze Hajru za nacelnika)..i sad izmisljalju price da je prije bilo sve bolje dok su oni i njihovi pajtosi bili glavne baje u gradu i selima okolnim....

Dajmo priliku novoj ekipi da vidimo koliko mogu dobaciti i biti drugaciji od dosadasnjih uhodani chema i dilova liokalni, pa na osnovu rezultata ostavareni u narednim godinama, dijeliti kritike i pohvale...

Djelujete mi kao Vidoviti Milan koji prorice zlu sudbinu samo zato sto su vam novi politicki igraci uzeli vasu igracku pa iz ljutnje crno im proricete...
Citat
Marko Čaktaš
-4 #56 Marko Čaktaš 2016-12-19 11:33
Svima koji su dali svoj glas na zadnjim lokalnim izborima za listu OV Devedesetke i meni kao kandidatu za nacelnika, iskreno se zahvaljujem i porucujem da su 3 (TRI) vijecnika izabrana na nasoj listi samoinicijativno usli u tz. Hrvatsku koaliciju sa Lijanovim HDZ-om.

Gospoda Juro(Djuka), Martin I Ivcan su zabili noz u ledja stranci, Dragi Zecevica kao predsjedniku, meni kao kandidatu za nacelnika, zupanijskom i drzavnom rukovodstvu stranke...

Dio krivnje snosi i sam predsjednik Drago Zecevic, jer je dao priliku ljudima da budu na listama a za koje se znalo da su dokazani preletaci.... Kad sam predsjednika upozoravao na tu mozebitnu opasnost od izdaje pojedini vijecnicki kandidata kada osvoje mandat, dobio sam uvjerenje od predsjednika da ima ogromno povjerenje u iste( i bas se ppotrefilo da su ta trojica na koje sam ukazivao izdali Dragu Zecevica).

I po zloj sudbini se bas dogodilo ono cega sam se najvise plasio- stari politicki lisac Lijan ih je doveo u svoju jazbinu, napravio od mene budalo i luzera(nemogu medju narod vise od stida), a sve sam mogao dobro unovciti kad je bilo vrijeme...

Pozivam predsjednik stranke Drago Zecevic, da poslje ove velike sramote i blamaze koju stranka prozivljava poslje izbora a posebno od petka kad su nam vijecnici okrenuli ledja, podnese neopozivu ostavku.

Treba dati priliku sposobnijima od nas da pokusaju sacuvati stranku od raspadanja i da do zupnaijski izbora 2018. skupimo nesto glasova za Zeljka Josica i njegov mandat u zupanijskoj skupstini.

Necemu vise nemozemo se nadati...
Citat
HDZ 89.
+5 #57 HDZ 89. 2016-12-19 21:25
Ništa ne proričem. Govorim o onome što je poznato, i dogovoreno, a ti prodaješ maglu i popuješ.
Citat
Poljoprivrednik
-6 #58 Poljoprivrednik 2016-12-19 22:01
Citat HDZ 89.:
Ništa ne proričem. Govorim o onome što je poznato, i dogovoreno, a ti prodaješ maglu i popuješ.


A Vama je problem što Suljo i Budnjo neće dobiti hrvatsku zemlju i koncesiju?
Citat
HDZ 89.
+6 #59 HDZ 89. 2016-12-19 22:34
Izokrećeš Lijane, a zašto ne, prije svih domaći poljoprivrednici, a onda neka ide u koncesiju, u čemu je problem?
Citat
Poljoprivrednik
-4 #60 Poljoprivrednik 2016-12-20 07:07
Citat HDZ 89.:
Izokrećeš Lijane, a zašto ne, prije svih domaći poljoprivrednici, a onda neka ide u koncesiju, u čemu je problem?


Samo za informaciju- ne pise Lijan!

I nema problema! Po pitanju koncesija probleme prave SAMO(i uglavnom) bivsi kuponski kradljivci opcinskog obradivog i poljoprivrednog zemljista koje su nezakonito prisvojili kao bivsi djelatnici prijeratnog drustvenog poduzeca "Ratar". Preko tog zemljista su ostvarivali enormne poticaje na NISTA.

Kad vec govorimo o domacim poljoprivrednicima(individualn im), svi koji su zeljeli uzeti zemlju u koncesiju na 5 godina i sa mogucnosti produzenja ugovora mogli su se javiti opcinskom komisiji za dodijelu koncesiji i opcijom licitacije su postali koncesionari veliki parcela.

Medjutim, sto se dogodilo u medjuvremenu. Imali smo par susni godina, jednu veliku poplavu(za koju je odgovoran tadasnji nacelnik Opcine jer nije OSIGURAVAO kriticna mjesta na savskom nasipu i samo se skoncentrirao na obranu carsije a poplava u donjim selima mu je dosla kao kec na desetku- iseliti sto visestanovnika poplavljeni sela prema Njemackoj i Austriji) i neki od domaci poljoprivrednika odustataje od zemlje i vraca je opcini ili prodaju svoju koncesiju.

Za domace poljoprivrednike ne drzim neke ingenere poljoprivrede(bivse zaposlenike drustvenog "Ratara", koji su dosli iz raznih Gorazda ili Slavonije i neke domace torbare kuponske privatizacije. Njima nije bio cilj porivesti zemljiste kulturi i proizvoditi hranu po najnovijim svjetskim standardima, nego samo uzimati poticaje na zemlju i dizati hipotekarne kredite kao toboznji vlasnici njiva koje su bile sve u korovima i sikarama.

Novi koncesionar je napravio Eldorado u Meri sa svojim znanjem i ulaganjem. Proizvodi hrane za jednu godinu taman koliko je Ratar proizve za 10 svojih godina...
Citat
HDZ 89.
+4 #61 HDZ 89. 2016-12-20 08:19
Naravno da ne piše Lijan, neće se Predsjednik baviti tim prizemnim zadaćama, ima za te poslove svoje sluge tipa Vojskove, koji mu stope liže, a gluposti oko poplave nema smisla komentirati. Postoji li vodoprivredno poduzeće koje je otišlo u, kako kažeš, kuponskoj privatizaciji za sitniš, ima li odgovornosti gazde poduzeća i onih koji mu daju poslove održavanja kanalske mreže i vodozaštitnih objekata.
Citat
Poljoprivrednik
-3 #62 Poljoprivrednik 2016-12-20 08:45
Citat HDZ 89.:
Naravno da ne piše Lijan, neće se Predsjednik baviti tim prizemnim zadaćama, ima za te poslove svoje sluge tipa Vojskove, koji mu stope liže, a gluposti oko poplave nema smisla komentirati. Postoji li vodoprivredno poduzeće koje je otišlo u, kako kažeš, kuponskoj privatizaciji za sitniš, ima li odgovornosti gazde poduzeća i onih koji mu daju poslove održavanja kanalske mreže i vodozaštitnih objekata.


Za Vas je glupost 6 poplavljeni hrvatski i srpski sela! Sva ta silna steta i bijeda koja je nastala poplavama...

Nacelnik je u kriznim situacijama glavni zapovijednik i trebao je rasporediti ljudstvo i CZ zastitu na kriticna mjesta. A koja su kriticna mjesta morao je znati preko dojava sa terena i usmjeravati snage za zastitu nasipa i pravljenje zeciji nasipa. dakle, trebao je predurititi preljevanje Save kod Pruda kao sto je napravio u D. Svilaju... Ali znalo se da pucanje nasipa kod D. Svilaja ugrozava Odzak i to se moralo sprijeciti a to kad pukne nasip na Savi u Prudu ili Zoricama, to je 2000 hrvata manje na tom podrucju, 2 milijuna KM stete Poljoprivrednilku, stotine novih beskucnika u hrvatskim selima i ogromana pomoc koja ce dolaziti u Odzak i dodjeljivati se onima koji nisu imali nikakve veze sa poplavom...ali su politicki bliski tada vladajucoj kliki...

Vodoprivredno poduzece je zaduzeno za odrzavanje nasipa u mirnodopskim i normalnim uvjetimam tako da ne snosi nikakvu odgovornost za poplave. Odgovornost snosi glavni covjek rijecnog sliva Save koji nije do tada napravio bolje i sigurnije nasipe za stoljetnu poplavu i glavni zapovjednik opcine u to vrijeme.

A sto se tice "Vojskove" i lizanja stopa Lijanu, na tu temu porazgovarajte sa spomenutim gospodinom Lijanom. Mozda ga covjek dobro placa pa isti odradjuje posoao po ugovoru o djelu :lol: :-) :D
Citat
HDZ 89.
+4 #63 HDZ 89. 2016-12-20 10:16
Bolje nemoj više komentirati, pokazuješ da nemaš osnovna znanja iz fizike( 7. razred osnovne), voda ide gdje je niže. Ko god je jednom prošao od Save do Odžaka uočio je veliku visinsku razliku, pa dok bi voda narasla da poplavi Odžak, moralo bi je biti toliko da u Slavoniji poplavi do Mađarske.
Također je smiješno i ovo što tvrdiš za vodoprivredno poduzeće, da nema odgovornosti, pa pucanje nasipa se i dogodilo što nije održavan, kako kažeš u mirnodopskim uvjetima, već se samo uzimao novac, a nasip i kanali zarasli. Svima je to jasno, pa i tebi, Poljoprivredniče, Vojskovo i pod kojim se još imenima oglašava što.
Citat
Lukas
+2 #64 Lukas 2016-12-20 11:30
Dobro si HDZ 89 primjetio, Poljoprivrednik i Vojskova su jedna te ista osoba, a ja mislim da je to bivši ministar obrazovanja i kulture, zato što namjerno izostavlja slovo h na kraju prisvojnih imenica a i nekulturno se izražava, tako da bi svako normalan pomislio da se ne radi o ministru obrazovanja i kulture. Ja sam ga već jednom davno identificirao, ali se izvukao na komentar Ivana koji je rekao da Vojskova radi u Elektri.
Citat

Dodaj komentar

KOMENTARI SE OBJAVLJUJU PROMTNO TAKO DA NE MOŽEMO ODMAH REAGIRATI NA OBJAVLJEN SADRŽAJ. PRIJAVITE NAM NEPRIMJERENE KOMENTARE KAKO BI BRŽE INTERVENIRALI.
Zadržavamo pravo brisanja neprimjerenih komentara bez prethodnog upozorenja.
Portal e-Posavina.com se ograđuje od sadržaja u komentarima i isti ne odražavaju stav portala.


Sigurnosni kod
Osvježi

arhiva domovinski rat

Nije sve u životu politika

Partneri

republikainfo 170 posavski vremeplov 170

e-Posavina.com

logo plavi uski

Imate zanimljivu priču ili jednostavno, želite pisati za naš portal.
Pošaljite nam svoj tekst, informaciju, ideju... Javite nam se!

Pišite nam na e-mail adresu info@e-posavina.com

 

 

Povežite se s nama

Slijedite nas na Twitteru
Lajkajte nas na Facebooku
Pratite nas na Google+
Pretplatite se na RSS Feeds
Pratite naš YouTube kanal
Kontaktirajte nas