Zašto “intelektualni krugovi” u BiH šute o izdaji Dragana Čovića u Beogradu?

Objavljeno u rubrici Politika Autor:  e-Posavina.com 18. Listopad, 2017. Veličina pisma smanji veličinu pisma uvečaj veličinu pisma Komentara (37)
Ocijeni sadržaj
(0 glasova)

U ponedjeljak, 16. listopada, dogodila se još jedna izdaja Bosne i Hercegovine, ovaj put u Beogradu, pa se pitam: Otkuda pravo Draganu Čoviću da poklanja teritoriju Bosne i Hercegovine Vučiću i Srbiji??? 

Spomenuta posjeta, sa žaljenjem moram reći predsjednika Dragana Čovića, ostat će u pamćenju budućih pokoljenja kao još jedan čin veleizdaje Bosne i Hercegovine.

Koga to Čović predstavlja u Srbiji i kakva obećanja daje Vučiću u vezi sa “peglanjem” granice Bosne i Hercgeovine a sve u korist Srbije?

Da je kojim slučajem Čović dužnosnik neke od susjednih država regije bio bi odmah uhićen po povratku iz Beograda još na aerodromu, a ovdje u Bosni i Hercegovini nije mi jasno da nema reakcije službenih institucija i tzv. ” intelektualnih krugova” još u popodnevnim satima istoga dana.

Dok se Hrvatska bori za svaki milimetar svoje teritorije u Bosni i Hercegovini se nastvlja kontinuitet veleizdaje od političara koji nemaju patriotizma i državničke politike ni miligrama.

Korigirati granicu BiH u Istočnoj Bosni zabijanje je noža u leđa od politike koju zastupa i provodi Dragan Čović.

Vazalski odnos i korekcija granice Bosne i Hercegovine u korist Srbije neće ti sigurno proći Dragane Čoviću!

Autor: Hasan Kreho | dnevo.ba

Pročitano 516 puta Posljednja izmjena dana: 18. Listopad, 2017.

Komentari   

Mehmed
+4 #1 Mehmed 2017-10-20 10:13
Sve dok postoje veliki dušebrižnici s one strane Drine i s one strane rijeke Save i planine Dinare dotle će Srbi i Hrvati u BiH biti narod za podkusurivanje i biti će u fokusu samo onoliko koliko je potrebno da prođe predizborna kampanja, a poslije svatko sebi i tako će biti sve manje Bossne i Hercegovine.
Citat
Max
0 #2 Max 2017-10-20 23:09
Citat Mehmed:
Sve dok postoje veliki dušebrižnici s one strane Drine i s one strane rijeke Save i planine Dinare dotle će Srbi i Hrvati u BiH biti narod za podkusurivanje i biti će u fokusu samo onoliko koliko je potrebno da prođe predizborna kampanja, a poslije svatko sebi i tako će biti sve manje Bossne i Hercegovine.

Ovisi Mehmede što smatraš pod Bosnom i Hercegovinom.
Ako ju smatrate kao zemlju koja je ostavljena u amanet Erdoganu onda je dobro pa ju imamo ikako.
Citat
Mehmed
+3 #3 Mehmed 2017-10-21 21:24
Ako misliš da ja podržavam izjave koje su date od strane umirućeg tamo nekom turskom predsjedniku grdno se varaš. A amaneta što se tiče, za mene on ne postoji i nije mi jasno odakle tolika fobija oko ove izjave. Pitanje je u opće dali je ona kao takva i izrečena, pa danas se sve tumači u predizborne svrhe, homogeniziraju se vlastiti narodi, a to je najlakše na klerofašističkim idejama, mržnju prema drugom. Ja lično sam ako vas to smiruje Marxist milion posto i njegove ideje su za mene svetinja, svidjelo se to kome ili ne.
Citat
Max
-1 #4 Max 2017-10-22 00:12
Oprosti Mehmede ali ti samo misliš da ne podržavaš amanet o kojem se ovih dana govori.
I nije uopće bitan ovaj slučaj Izetbegovićeve izjave i nevažno je je li ona izrečena ili ne.
Tvoj stav je u duhu tog amaneta i tu nema razlike.
Po tebi su samo Hrvati i Srbi krivci za stanje u BiH. Bošnjake i ne spominješ, jer se kao podrazumijeva da je Bosna bošnjačka a svako pojavljivanje Hrvata i Srba kao suvlasnika Bosne bivaju dočekana na nož.
Barem sam te tako shvatio.

A drugo ne znam otkuda tebi tolika mržanja prema kleru? kakve klerofašističke ideje spominješ?
Budući da si poklonik Marxa vidim da se uopće ne razumiješ u kler i što kler propovijeda i što kler u biti jeste.
Zaboravljaš da su franjevci bili i ostali veli čuvari Bosne. A govoriti u ovakvom kontekstu ne obazirući se na tu činjenicu zaista nema smisla.

A pitaš se otkuda ovolika fobija oko ove izjave o amanetu.
Nema tu nikakve fobije jer je za Hrvate i Srbe priča o ostavljanju Bosne Erdoganu vic.
Ali ona u svom značenju ima dalekosežne posljedice i znatno veći značaj nego mu ga ti pridaješ.

Zamisli da sutra umre Dodik (nismo te sreće) i da kaže da BiH u amanet ostavlja Vučiću. Ili da rikne Čović (još manje smo nesreti) pa da kaže kako BiH ostavlja u amanet Austro-Ugarskoj.
Da li bi te se tada ticao amanet?

A ako baš hoćeš o amanetu trebaš znati da kada je Turska okupirala Bosnu (tvoji prethodnici tada nisu bili muslimani nego su bili kršćani kao i Hrvati) i kada je svrgnuta posljednja bosanska kraljica Katarina ona je pobjegla za Rim i u amanet je papi ostavila svoje kraljevstvo. Svoju državu Bosnu.

Katarina Kosača-Kotromanić je bila posljednja bosanska kraljica i cijela Bosna je bila njena. Ako itko onda je ona imala pravo svoje kraljevstvo ostaviti nekomu, a ne Izetbegović koji je kontrolirao 25% Bosne i Hercegovine.
Citat
Mehmed
-1 #5 Mehmed 2017-10-22 08:33
Poštovani Max
Da bih Vam odgovorio na ono što ste pisali trebalo bi mi mnogo više prostora od onoga što mi omogućava ovaj naš zejednički portal. Dotaknut ću se samo nekih činjenica i to: Po meni prethodnu, današnju i buduću BiH činiti će njeni narodi dakle, Hrvati, Srbi i Muslimani, muslimani - Bošnjaci, kao i ostali koji su do kraja marginalizirani. Bosna dakle nije ničija, ona je svačija i svi u njoj trebaju imati jednaka prava. Ja sam kao dijete odgojen bez vjerskih pritisaka i kao takav ne mrzim nikoga i ništa ja ne dočekujem na nož kako vi kažete. Ne mrzim ja ništa i nikoga, a posebno klera, samo znam jedno: “Religija je opijum za narod”- Karl Marx. Religije što se tiče, ona je privatna stvar svakog pojedinca i neka svako vjeruje u ono što voli jer: “Nije Bog stvorio čovjeka, nego je k sebi čovjek stvorio Boga”- (Erich von Denicken).
A amaneta što se tiče, evo zar i Vi ponovo ne apostrofirate činjenicu da je posljednja bosanska kraljica Katarina kako kažete: “i u amanet je papi ostavila svoje kraljevstvo. Svoju državu Bosnu”, i to danas nikome ne smeta i naravno ne traba da smeta, jer to su naprosto povijesne činjenice. Kada je u pitanju Kraljica Katarina, zaboravljaš reći da je Ona treća žena Stjepana Vukčića Kosače, te da je kršćanstvo (pod priitiskom) primila pred samu smrt i kao takvoj joj je tatašnji papa dozvolio , vaš citat da: “pobjegne u Rim”. Ovom prilikom Vi izbjegavate i zaboravljate činjenicu da su prije dolaska nas Slaven na Balkan ovdje živjeli i neki drugi narodi, koje smo mi Slaveni asimilirali i istrijebili do kraja. Pod pritiskom pape (ne baš dobrovoljno i bez pritisaka) kršćanstvo smo primali 300 godina od 6. – 9. vijeka. Ovdje na Balkan smo došli kao višebošci, sa glavnim Bogom “Perunom”. Ovom prilikom da Vam napomenem da je u to vrijeme u našoj lijepoj Bosni i Hercegovini živjela i bogumilska “Bosanska crkva”, koja je najmanje odgovarala tadašnjem papi, pa je uz pomoć tzv. Istočne crkve i Dušanovog zakonika deklasirao i uništio Bogumile. I na kraju o Kleru i religiji znam mnogo toga ne baš tako malo kako Vi gospodine Ma(r)x mislite.
Citat
Max
-1 #6 Max 2017-10-22 21:23
Dragi prijatelju Mehmede, za elaborirati povijesne činjenice zaista treba puno prostora i tu se slažem s vama.
I ne sporim povjesne činjenice ako one to uistinu jesu. Međutim, nemojte biti sigurni da je sve što ste čuli ili pročitali iz povjesti istina i da je bilo baš onako kao vam je nasjecano. Ako se na povjest gleda iz ideološkig razloga onda je ona po pravilu iskrivljena i u službi je ideologije.
Vi nešto znate o kršćanstvu i religijama općenito. I trebate znati, to je postulat kulture i ne treba vam biti strano bez obzira što niste religiozni.
Ja sam religiozan i svoju vjeru proživljavam na potpuno drukčiji način nego vi koji o religiji znate onoliko i onako kako vas je Marks naučio. I bilo bi pogrešno reći tako jer vas i vaše istomišljenike nije naučio Marks nego naši tzv. komunisti koji su Marksovo učenje zloupotrijebili u služi svoje politike.
Trebate poznavati izvorno Marksovo učenje i usporedite ga sa učenjem naših komunista pa ćete vidjeti koliko je poimanje našeg komunizma kontradiktorno izvornom Marxovom učenju. Ali i o tome mi mogli drugom prilikom.
U određenom kontekstu može se reći da je religija opijum za narod. Ali u samom izvorištu religijskih učenja takva tvrdnja nema smisla. Ali i to je već jedna druga tema koja stvarno traži vremena.
Isto tako učenje u koje vi vjerujete je također opijum za narod. Daleko veći opijum i u daleko većem negativnom kontekstu.
Izostanak duhovnog vašu ideologiju svrstava u red onih opijuma koje su isključivo nastale od ljudi u cilju preobraćenja i ideološkog usmjerenja ljudi, masa. Klasično opijanje naroda, izrazito negativno, kako je uostalom praksa i pokazala.
Vaše uvjerenje o ispravnosti Marksove ideologije je vaše pravo, ali i vaš porok da razumjevate one koji su drukčiji i one koji ne razmišljaju poput vas.
Citat
Max
-1 #7 Max 2017-10-22 21:24
Samim time što je netko pripadnik neke religije apsolutno ne znači da je antipod pozitivnim ljudskim vrednotama. Biti vjernik znači biti pun ljubavi i biti veliki čovjek.
Ostavite postrance činjenice da su pojedinci ili čak mase zloupotrebljavali religiju na neprimjeren način u cilju ostvarivanja svojih interesa i ciljeva.
Uostalom, u tom smislu ni komunizam nije drukčiji. Dapače, još je gori, jer danas znamo da je najviše ljudi ubijeno pod palicom crvene petokrake. Samo u Rusiji i Kini je ubijeno preko 85 milijuna ljudi što je desetorostruko više nego je ljudi ubijeno u ime religije.

Ne postoji loša religija, tj. ni jedna religija ne propovijeda nasilje, ubojstva, diktature ili bilo što negativno. Sve religije propovijedaju ljubav, pravdu, poštenje, čestitost...
Citat
Jako
+3 #8 Jako 2017-10-22 21:37
Ni jedna religija Pero ne uči da treba varati, lagati i krasti, a pogotovo ne svoje suradnike s kojima si nešto napravio. Kao što si ti i kompanijama preletača iz devedesetke uradili. Nije tvoje da prodičeš i spominješ moral i religiju. Ostvario si za kratko vrijeme puno u materijalnom smislu, poklopi se i šuti. Ugledaj se na Jelušića.
Citat
Max
-1 #9 Max 2017-10-22 22:20
Još malo za Mehmeda o Marksu.
Nisam uspio u gornjim postovima sve reći o Marksu ono što sam mislio, a što inače volim reći našim marksistima, koji u pravilu ne znaju.
Pa tako recimo Marks nije bio protiv religije kako su to bili i još uvijek jesu njegovi sljedbenici i to ne samo na prostoru bivše Jugoslavije nego svugdje gdje su tzv. komunisti vladali.
Marks je imao dvije kćerke i obje su oko vrata na lančiću nosile križ sa razapetim Isusom.
Dakle u Marksovoj obitelji religija nije bila tako strana kako je bila strana našim tzv. komunistima.

Ali da se ostavim za sada Marksa i našeg marksizma pa da iskoristim vrijeme i raspoloživi prostor pa da ti odgovorim na ostale tvoje natuknice i tvog zadnjeg komentara.
Kao prvo ostavi se tlapnji i komunističke šuplje priče kako Bosna nije ničija.
Baš zbog takvog pristupa kako Bosna nije ničija sa ovom zemljem i jeste ovako.

Da smo prihvatili daleko razumniji stav da je Bosna svih nas onda bi se sigurno prema njoj tako i odnosili. Vodili bi računa o njoj jer ono što je naše nećemo pustiti i prepustiti lopovima da ju krčme što se dobrim dijelom i ostvarilo između ostalog zahvaljujući dogmi kako Bosna nije ničija. Ono što je ničije to je osuđeno na propast.
Da se svi za Bosnu borimo kao za svoje puno joj bi bolje bilo.
Dodatno, zla kob Bosne je što neki misle da je cijela njena, drugi misle da imaju ekskluzivno pravo na pola Bosne, a treći se zadovoljavaju mrvicama od Bosne...
Da ju svi cijelu držimo kao svoju vjeruj mi da bi nam svima bilo bolje.

Mehmede odgojen si izvan religije, ali u duhu ideologije da po defaultu mrziš ono što nije u suglasju s tvojom ideologijom.
Kažeš da ne mrziš nikoga. Ali kako ćeš objasniti da sebi u usta uzimaš nekakav klerofašizam bez ikakvog povoda.
Kler je sveštenstvo i s kojim pravom sveštenstvo stavljaš u kontekst fašizma.
Fašisti su bili (i jesu) ljudi koji su pripadali raznim religijama ali među njima je bilo i onih koji su ateisti, agnostici i svi drugi koji sa religijom nemaju nikakve veze. Uostalom da su fašisti bili istinski religiozni onda nikada ne bi počinili zločine jer istinski vjernik neće počiniti zločin.
Ljudi i ljudske slabosti su jedno, a religije i religijska uvjerenja su drugo. I krajnje je neumjesno ljude iz religijskih krugova, dakle kler, proglašavati po defaultu fašistima.
Citat
Jako
+4 #10 Jako 2017-10-22 22:38
Pero (Max) ostavi se filozofije i analitike ti si svoje rekao nakon izbora. Kad si izdao i prijatelje i partiju radi materijalnog, malo prije sam ti rekao. Budi spreman, ako bude pravde, vratiti makar ono što si od stranke oteo, a ne pripada ti po zakonu.
Citat
Max
-1 #11 Max 2017-10-22 22:40
Čime možeš dokazati da Bog nije stvorio čovjeka? i kako možeš dokazati da je čovjek stvorio Boga?

Čini se da ti sa takvim stavovima ipak pripadaš jednoj drugoj religiji. I to onoj u čijem središtu nije Bog nego netko drugi.
Prema tome ne razlikuješ se niti najmanje od praktičnih vjernika. Razlika je u tomu što se samo različitim bogovima molimo.
Ja ti dajem za pravo da vjeruješ u što hoćeš, ali ti ne dajem za pravo da to isto pravo osporavaš drugima... Onima koji ne misle kao ti.

Iz kojih izvora nalaziš da je kraljica Katarina pod pritiskom primila kršćanstvo?

To naprosto nije točno.

I nije njoj papa dozvolio da pobjegne u Rim (Vatikan). Šta ima tko komu dozvoljavati. Onaj tko bježi ne traži nikakvu dozvolu.
Zavjetovanje kraljice Katarine da svoju Bosnu ostavlja svojim sinovima uz uvjet da se vrate kršćanstvu. U suprotnom ona Bosnu ostavlja papi.
Tako i ova činjenica ne ide u prilog tomu da je ona prešla na kršćanstvo pod nekakvom prisilom. Čak se odrekla svojih sinova u ime kršćanstva, jer nije im dala Bosnu ako neće biti kršćani.

A ta činjenica o kraljici Katarini kao da je nekakva sporedna povijesna stvar. A ona upravo govori čija je Bosna i tko su bili Bosanci i Hercegovci prije dolaska osmanlija na ove prostore i tko zapravo ima povijesno pravo na Bosnu.

Dalje, gdje ja osopravam da je na ovim prostorima živio netko prije dolaska Slavena.
Ako je živio, znači da živi i danas (potomci njihovi). Ako živi i danas onda to znači da nismo svi Slaveni i da nas ima ovdje svakakvih. Što samo po sebi govori da vi Mehmede ne znate jeste li Slaven, Ilir, Avar ili potomak nekog od starosjedilačkih plemena sa ovih prostora. Najmanje je vjerovatno da ste Turčin jer se stime slažu i istraživanja genetičara koja pokazuju da je turskih gena kod naših naroda najviše u Srbiji. Valjda zato što su Turci najviše Srbijom i vladali. :-)

Da ja i vi damo svoj uzorak na analizu vjerojatno bi se utvrdilo da imamo zajedničkog pretka unatrag 300 ili 400 godina.
Takve analize su ljudi već radili. Jedan Bošnjak i Hrvat dali su svoje uzorke na DNK-a analizu i utvđen im je zajednički predak koji datira manje od 300 godina unatrag.

Kako vidiš mi ne bi ovu zemlju trebali ostavljati u amanet Turcima jer Turci na ovu zemlju nemaju nikakvo pravo. Barem genetika tako kaže.
Citat
Max
-1 #12 Max 2017-10-22 23:16
Mehmede vidi se da si nešto čitao o Crkvi bosanskoj o caru Dušanu i srednovjekovnim prilikama kod nas. Međutim, jesi čitao ali nisi puno naučio.

Car Dušan (poznat kao Dušan Silni) kralj Raške, jedini pripadnik dinastije Nemanjića koga SPC nije proglasila svecem, majka mu je bila Bugarka, a kršten je kao katolik.
Međutim po pitanju progona Bogumila iz Srbije nije relevantan on nego Stefan Nemanja (pa i drugi srpski kraljevi iz tog vremena, a svi odreda katolici) koji je dobio krunu od rimskog pape čime mu je zaslužio status kralja Raške. A trebao bi da znaš da papa kruniše samo katolike. Prema tome Nemanja je bio katolik.
Iz zahvalnosti prema papi on je protjerao Bogumile iz Srbije, a ovi su se potom skrasili u Bosni.
Citat
Max
0 #13 Max 2017-10-22 23:22
Protiv Bogumila nije bio samo Nemanja, odnosno papa. Protiv krivovjerja su bile sve zemlje i sva kraljevstva tog doba, jer je dualizam smatran herezom i nije prihvatljiv sljedbenicima kršćanske vjere koja je stolovala u Vatikanu.
Zapravo i Bogumili su bili kršaćni (neki ih ne smatraju kršćanima, ali su imali recimo jednak očenaš kao molitvu kod kršćana) odnosno gnostici. Vjerovali u dva Boga. Boga dobra i Boga zla. Takvo tumačenja religije i vjerovanja u Boga nisu bila prihvatljiva kod velikog broja vladara u srednjovjekovnoj Europi. Bogumilstvo se širilo na Balkan, Bizant, Rusiju, Italiju, Francusku, a podrazumijevalo je odupiranje državnoj i crkvenoj vlasti.
Kao takvo bilo je osuđeno na progone, jer su jednostavno okolnosti u srednjem vijeku tako nalagale.
Pokušaj Crkve da se riješi tog bogohuljenja ogledao se u misionarskoj zadaći franjevaca. Premda neki izvori govore o represalijama franjevaca i pribjegavanju sile da se stanovništvo u Bosni sa Bogumilstva prevede na katoličanstvo u iste ne treba vjerovati jer su također povijesno neutemeljeni.
Franjevački red nije imao nikakva sredstva prisile, a pogotovo ne toliku autonomiju da bi poimanje tih metoda imalo smisla. U tom pravci idu neki drugi izvori koji pokušavaju nametnuti tezu da su franjevci zbog tih represalija natjerali bosansko stanovništvo da prijeđe na islam.
Ako uzmemo činjenicu da su franjevci u Bosnu došli 150 godina prije Turaka onda se treba zapitati što su radili tih 150 godina? I jesu li naši preci čekali 150 godina da se oslobode terora franjevaca pa da objeručke prihvate islam?
Cijela ova priča je toliko složena i ne može se puno toga reći u par rečenica. Ali se more informacija može naći na Internetu. Zato treba čitati. A ponešto i zapamtiti.
I da zaključem, a vezano za smisao cijele ove rasprave.
Ostavljati Bosnu u amanet bilo komu nije bezazleno. A pogotovo je neodgovorno to činiti od strane onih koji bi to mogli reći zadnji...
I ako se nešto podržava ili ne podržava bitno je znati činjenice, a ne govoriti ili još gore misliti neutemeljeno.

Mehmede ne držim da si zlonamjeran, ali mislim da moraš imati jače argumente za svoje tvrdnje. I svakako dajem ti za pravo da misliš kako misliš i da napišeš to što misliš. Demokratska smo zemlja, a ovakvi demokratski portali ne cenzuriraju slobodu govora i dozvoljavaju nam da iznesemo svoje stavove bez obzira šta tko mislio. To je ono što trebamo njegovati i čega se trebamo držati.
Citat
Max
0 #14 Max 2017-10-22 23:24
Citat Jako:
Pero (Max) ostavi se filozofije i analitike ti si svoje rekao nakon izbora. Kad si izdao i prijatelje i partiju radi materijalnog, malo prije sam ti rekao. Budi spreman, ako bude pravde, vratiti makar ono što si od stranke oteo, a ne pripada ti po zakonu.

Taman si me trznio... :lol: Slažem se, nema šta Pero moralisati, najmanje je on pozvan da drugima drži prodike o moralnosti.
Citat
retro 3
+2 #15 retro 3 2017-10-25 21:54
Kolko sam nacuo, roditelji od gospon Marxa su konvertiti, prisli su na krscanstvo.
Evangelisti iz pragmaticni razloga, tajkunska familija koja radi profita i koristi mjenja konfesiju i prakticira judaizam.
Marx svjestan svoji korijena u radnickoj klasi vidi mesiju, ne u pojedincu, novi hram, novi Jeruzalem je komunizam, besklasno drustvo gdje je podjela drustveni dobara po potrebama.
Za razliku od prijasnji drustveno ekonomski formacija i vladanja manjine.
Dogma koja sutra more postat stvarnost ako smo strplivi i poslusni sa tvrdom vjerom, ako ne Bog ili Marx nas prepustaju nama samima...
Citat
retro lll
+3 #16 retro lll 2017-10-25 22:40
Vidim da su M&M pametni i knjiski ljudi, kuzu se u tmurnu i blatnjavu povjest balkanski gudura.
Bez jasne proslosti, nema ni jasne buducnosti a tako i sadasnjice-valjda zato i lutamo u magli i neznanju..
Ve godine je 500 godina od rodjenja M.Lutera, reformatora koji je do temelja uzdrmo tadasnju Evropu i odredio joj danasnje stanje.
Mislim da nama fali taka jedna reforma, da ljudi privataju razlicitosti i druge poglede.Da vjera bude privatna stvar pojedinca a ne masovno ispiranje mozga i nametanje pravila drugima u ime Boga.Katolici i Evangelisti na zapadu naucili su lekciju iz povijesti, dok je nas katolicki, pravoslavni i islamski kler zaveo svoje stado i drzi ga u mraku neznanja...
Citat
Max
0 #17 Max 2017-10-26 02:26
Citat retro lll:
Vidim da su M&M pametni i knjiski ljudi, kuzu se u tmurnu i blatnjavu povjest balkanski gudura.
Bez jasne proslosti, nema ni jasne buducnosti a tako i sadasnjice-valjda zato i lutamo u magli i neznanju..
Ve godine je 500 godina od rodjenja M.Lutera, reformatora koji je do temelja uzdrmo tadasnju Evropu i odredio joj danasnje stanje.
Mislim da nama fali taka jedna reforma, da ljudi privataju razlicitosti i druge poglede.Da vjera bude privatna stvar pojedinca a ne masovno ispiranje mozga i nametanje pravila drugima u ime Boga.Katolici i Evangelisti na zapadu naucili su lekciju iz povijesti, dok je nas katolicki, pravoslavni i islamski kler zaveo svoje stado i drzi ga u mraku neznanja...

Hajde nam malo objasni kako to tebe i istomišljenike netko tjera u crkve i džamije. Kako tebi kler ispire mozak ako ne ideš u crkvu, a pogotovo ako si ateist? I kako tebi i tvojim istomišlenicima kler nameće parava? Kako ti može nametnuti prava netko u koga ne vjeruješ.
Čovjekova vjera jeste individualna stvar. Zato i postojite vi nevjernici. Nitko vas nije natjerao i neće vas tjera da vjerujete u Boga, da idete u crkvu i sl.

Možda je problem sam broj vjernika. Možda vas muči što puno više ljudi u nešto vjeruje nego što vas ima nevjerika?!

Uostalom Luter nije osnovao komunističku partiju i okrenuo leđa Bogu. Reformirao je Crkvu i ima svoje sljedbenike. Nitko nkomu ne brani da se danas priključi protestantima ili još uže luterancima ako smatra da je takvo tumačenje religije ispravnije.

Molim ostavite se priče o ispiranju mozgova od strane klera... Jer ako baš hoćeš danas su predsjednici stranaka daleko veći ispirači mozgova nego je to netko iz redova klera. Pa hajde okreni leđa dragom vođi..
Citat
retro lll
+4 #18 retro lll 2017-10-26 23:36
Zasto odma lipimo tiketu nevjernika ako ne idemo ili vjernika ako idemo u vjersku ustanovu?!
Iliti izdajnika i domoljuba ako podlegnemo ili ne pripadamo vozdu.
Religija je samo nepotrebna administracija izmedju Boga covjeka-ljudska izmisljotina.
Pa zar Isus nije reko da je put, istina i zivot vjecni ! Samo vjerom u Isusa i preko Isusa otvaramo vrata nebeska-put ka Bogu.
Nista dobra djela ni post, pokora,ispovid, hostija, molitva umrlim totemima, samo vjera koja dolazi po duhu svetome!
Ko huli vise i vridja vjerske osjecaje-redatelj Frljic koji ismijava ljudsku glupost upakovanu u religiju, iliti tompson koji mase sa "ocenasovim" macem i pjeva o nekome savezu izmedju rvata i Boga i zemlji obecanoj.
Mozda VIP guzonje koje imaju rezervirane prve redove prid oltarom da slavu sebe za blagdane?!
Hramovi u Vatikanu i Meki su djelo ljudski ruku, koje ceka sudbina Jeruzalema i hrama u njemu, Hramovi istine su u nama...Samo ij treba duhovno izgraditi!
Citat
retro lll
+3 #19 retro lll 2017-10-27 00:07
Znamo za pricu o farizeju i cariniku, koji je kleko prid Isusa i prizno da je gresnik.
Farizeja je ljudska tastina i sujeta udaljila od vjere, njemu je bila draza titula ovozemaljska.
Tesko nam je u nama vidit gresnika, lakse je upet u komsiju-jos ako je Srbin, Musliman...
Lakse je otic fra Pavicu da iz nas istjera vraga, negoli odgovor potraziti u sebi...
Cekaonice su za gubu i bjednike, kom se ne ceka a nema veze-ima kolodvor, put na zapad!
Citat
Max
0 #20 Max 2017-10-27 00:16
Citat retro lll:
Znamo za pricu o farizeju i cariniku, koji je kleko prid Isusa i prizno da je gresnik.
Farizeja je ljudska tastina i sujeta udaljila od vjere, njemu je bila draza titula ovozemaljska.
Tesko nam je u nama vidit gresnika, lakse je upet u komsiju-jos ako je Srbin, Musliman...
Lakse je otic fra Pavicu da iz nas istjera vraga, negoli odgovor potraziti u sebi...
Cekaonice su za gubu i bjednike, kom se ne ceka a nema veze-ima kolodvor, put na zapad!

Lijepo ti govoriš. Imaš svoj stav. Samo trebaš shvatiti, ma koliko bio u pravu, da postoj inemali broj ljudi koji se neće složiti s tobom i koji jednako tako misle da su oni u pravu.
Naravoučenje:
Neka se svatko moli svom Bogu i neka svatko radi ono što misli da je najbolje.

Ti si koliko vidim jako blizu luterancima. Zato nemoj tražiti nekakve nove reforme, jer već postoji ono što priželjkuješ, nego se priključi njima i uživaj.
Nema nitko pravo da ti barni.
Ali pusti ljude da uživaju u Thompsonu ako pak žele tako. Kadje Thompson na TV-u ti lijepo prebaci na drugi kanal i budi sretan.
A o Frljiću griješiš. Ono što je on radio ne može se uspoređivati s Thompsonom.
Citat
retro lll
+4 #21 retro lll 2017-10-28 14:34
Bit il ne bit u pravu sa osobnim stavovima, svedno je ako nikoga ne kosta.
Problem je sa javnim osobama, koje se pikaju u drustvu a siru vonj i smrad iz ralja.
Prave debile od novi narastaja, uzori su im kriminalci, sarlatani, nasilnici sa pijaca i kolodvora okupirali su javni prostor.
Nedavno je Posavina pala na koljena turbo folk krkanu iz duvanjskoga klana, potrcku i kriminalcu stozerne partije.
Odgajamo generacije za koje je clanak iz zutog tiska teska i slozena lektira, dok razvaljuju i padaju u trans na cecu, dragance, tompsona i naravno dzej!
Osli smo "ravno do dna", sredina u kojoj je radnik ismijan, pokraden i popljuvan, cjeni se nerad, korupcija, snobizam "kurvini sinova"!
Citat
Max
0 #22 Max 2017-10-28 22:48
Nitko nam nije kriv retro III, sve mi to znamo, ali na svakim izborima uvijek glasamo za iste. Uvijek za one koji su nas doveli do ovakvog stanja. A oni imaju mandat da stanje dovedu u red. Ili neće ili ne znaju... Nevažno što je posrijedi. Važno je da mi uvijek biramo njih i zato nam jeste tako. Dakle, nitko nam drugi nije kriv nego mi sami.

Možeš reći da ti nisi glasao za njih. Nisam ni ja, ali očito mnogi drugi jesu.

Računica je tu vrlo jasna.
Citat
retro lll
+3 #23 retro lll 2017-10-31 01:00
Opet smo se vratili na pocetak, politika je ista vec 50 godina, od postenoga rada more se zivjet samo na zapadu.
Naivno je nadat se i ocekivat promjene i sljedeci par desetljeca.
Jedna stvar bode u oci:nikad vise nije napravljeno bogomolja, negoli ovi zadnji 20 godina, nacionalna i vjerska mrznja ne jenjava, cak je u porastu!
Svi se pozivaju na vjeru i Boga, vjeronauk je stigo u skolu, moralno smo dosli do dna, dok kler nista ne cini, cak podgrijava vreli kotlic.
Za 90% Srba Albanci su niza rasa,90% Muslimana mrzi zidove,90% Hrvata u Hercegovini ne mogu smislit Muslimane.Srbima se fasizam ko i nacistima razbio od glavu al jos drzu glave u pisku, ko i nasi hercegovci-gradu zid mrznje oko sebe...
Pocet temu sa Muslimanima o Izraelu, odma dolazi do eksplozije...
Citat
Nisam Lijan
0 #24 Nisam Lijan 2017-10-31 07:51
Citat retro lll:
Opet smo se vratili na pocetak, politika je ista vec 50 godina, od postenoga rada more se zivjet samo na zapadu.
Naivno je nadat se i ocekivat promjene i sljedeci par desetljeca.
Jedna stvar bode u oci:nikad vise nije napravljeno bogomolja, negoli ovi zadnji 20 godina, nacionalna i vjerska mrznja ne jenjava, cak je u porastu!
Svi se pozivaju na vjeru i Boga, vjeronauk je stigo u skolu, moralno smo dosli do dna, dok kler nista ne cini, cak podgrijava vreli kotlic.
Za 90% Srba Albanci su niza rasa,90% Muslimana mrzi zidove,90% Hrvata u Hercegovini ne mogu smislit Muslimane.Srbima se fasizam ko i nacistima razbio od glavu al jos drzu glave u pisku, ko i nasi hercegovci-gradu zid mrznje oko sebe...
Pocet temu sa Muslimanima o Izraelu, odma dolazi do eksplozije...


Ne samo hercegovački hrvati nego svi hrvati isto razmišljaju. znači ne 90% hercegovački hrvata nego 90% hrvata (svi)
Citat
retro lll
+3 #25 retro lll 2017-10-31 16:25
Nemoj misat kruske i jabuke, taj sto jesi a taj sto nisi lijan.Govoris o predrasudama Dalmatinaca, Slavonaca, Zagoraca o bosancu, bilo koje vjere.Za purgera, sarajliju ili beogradjanina blizi je susjed starosjedilac, nema veze koje vjere, negoli zemljak iste vjere iz Livna, Sandzaka ili Vranja.Isto tako kod nas veci je stranac Srbinu iz Samca doseljenik srbin iz krajine iliti Papuka i obrnuto u Orasju.
Rijec je o najprimitivnijem obliku nacionalizma koji je poguban za tu naciju a ne prema kome je usmjeren, dok to kler svjesno prisucuje.
Pred ulazak u Meku stoji tabla da je dozvoljeno samo Muslimanima, cija je tu sloboda uskracena onoga ko nije tu ili nominalnoga Muslimana.
Dio katolicka klera ima neprijatelje medju gresnicima, vidi sotonu u Frljicu, Josipovicu, Mesicu a ne vidi jerezu i blasfemiju kod Marka Perkovica, koji vjeru siri macem.Valjda bi crkva trebala bit bolnica za gresne duse a ne jos imat neprijatelje medju bolesnicima.
Da ne govorimo jos o klaunu Kosicu i bratiji, koji vise licu na leteci cirkus Montija Pajtona nego na vjersku instituciju!
Tompson koji trazi od Pape fizicku, materijalnu cedulicu sa pecatom, valjda da bi izlicio svoju dusu.
U pravu je Max kad je reko da ne moremo usporedjivat Tompsona i Frljica...
Frljic je gospodin za ovoga varvara, sto je zaluto u 21 stoljece...
Citat
Max
-2 #26 Max 2017-10-31 23:58
@retro III
Uz dužno poštovanje, ali nikako se ne mogu složiti s tobom.
Hajde mi objasni neke stvari.
"Dio katoličkog klera ima neprijatelja među grešnicima, vidi sotonu u Frljiću, Josipoviću, Mesiću..."
Sav katolički kler i svi katolici vide sotonu u Frljiću i to s punim pravom. Nije potrebno objašnjavati.

Što se tiče Josipovića i Mesića to je već političko pitanje. S tim da ne vidim gdje se to kler obrušio na ova dva bivša predsjednika kao na sotone. Ako ih je netko kritizirao onda je to bilo s argumentima. A koliko pratim ne sjećam se da je nešto kler korenspondirao sa Josipovićem i Mesićem.
Mislim da je baš obrnuto. S obzirom na ideološki i politički profil Josipovića i Mesića prije da se oni i njihove pristaše merače na Crkvu i kler jer u njima vide veliku prepreku u ostvarivanju svojih ideoloških ciljeva. A to je daleko nekorektnij jer se kritika ne zasniva na argumentima nego na patološkoj mržnji.

O kakvoj jerezi i blasfemiji pišeš za Thompsona? Kako to Thompson širi vjeru mačem? Kako uopće Thompson širi vjeru? Mi kao da ne živimo na istom svijetu. Daj malo me prosvijetli.

Ponovo se dokazuješ kako ne znaš što je Crkva i koja je uloga Crkve. Nije Crkva čistilište pakla pa da samo "liječi" grešne duše. Poslanje Crkve je fundametalno drukčije.
Generalno, zašto u Crkvi Thompsonu tražiš svoje neprijatelje. Bez ikakvih argumenta i bez ikakvog smislenog razloga.
Rekli ti drugovi da su Crkva i Thompson zlo pa ti po njima ko Maksim po diviziji.

Misli svojom glavom, probudi se iz ideološki instruirane kome.
Preispitaj se prije nego ideš u javnost širiti propagandu koja je utemeljena na lažima i podmuklim podvalama.
Citat
retro lll
+4 #27 retro lll 2017-11-01 22:11
Pa tip izvodi orgije sa vjerom na bini, mac na kojem je ispisan tekst, dio molitve.
Pjeva o obecanoj zemlji od Boga za Hrvate, vjera i mitologija- idu li zajedno? Mac i vjera, opet zajedno? Jedini narod kojem se Bog obratio, je izraelski narod-starozavjetni savez, novi savez (zavjet) je kroz sina bozjeg sa covjekom-pojedincem, dakle nema rvata, Srba,ameba i kolektivni ugovora.Pa zar to nije jeretika i blasfemija?! Frljic samo ismijava nasu, ljudsku glupost, koja nacinalizira i politicari sa vjerom.Problem je sto dio klera vidi sebe prozvanoga, pa guraju Boga u prvi plan.
Po staroj narodnoj bolje spriciti nego liciti.
Prvi, osnovni i jedini zadatak Crkve je da izgradi Crkvu u nama, dakle da izlici gresne duse, sve ostalo je samo put do toga cilja...
Nemoj Max u neistomisljenicima odma trazit drugove i komuniste-vracat nas u proslost, kad su se trazili unutrasnji i vanjski neprijatelji.
Ako dugo gledas kroz bezdan i tamu, onda tama i bezdan gledaju kroz tebe!
Nema toga oruzja koje more pobit i nastetit ljudskom rodu, koliko jedna pogresna rijec!
Ono za Mesica i Josipovica (cini mi se i Milanovica) reko je neki od turbo propovjednika tj. da ij nikad nebi ispovido, cak i da povjeruju.
Znaci morali bi povjerovat u njega, jer mu propovid nema bas nikake veze sa Bogom!
Citat
retro lll
+4 #28 retro lll 2017-11-01 22:33
Zadatak svako drustva je da mlade narastaje izvede na pravi put.
Na pravi put i moremo izvest samo kvalitetnim obrazovanjem i znanjem,
Nikakvom mitologijom, turbo domoljubljem, sarlatanskim seansama i friziranom prosloscu!
Citat
Max
-1 #29 Max 2017-11-02 00:08
@retro III
Ja nisam bio ni na jednom Thompsonovim koncertu, a sobzirom koliko ga cijeniš siguran sam da nisi ni ti. Dakle ono što znamo o Thompsonu znamo iz medija i sa Interneta.
Ja sam pregledao puno njegovih video snimaka i nisam primjetio da Thompson izvodi orgije s vjerom kako tvrdiš.
Ne mogu razumjeti kakav je grijeh natpis na maču pa čak ako je to i dio molitve.
Uostalom hajde pronađi taj tekst. Ja ga ne mogu pronaći, baš me zanimalo koja je to molitva. Znači li to da te netko napumpao dezinformacijama protiv Thompsona, Crkve i vjere? Jer kako objasniti tvoju kritiku onoga što ne postoji, što je izmišljene s ciljem klevete?

Čuj pjeva o obećanoj zemlji od Boga za Hrvate.
Čovjek pjeva, a veliki dio pjesam je pun metafora i simbolike. Po tvom razumijevanju pjesme ni jedna pjesma ne bi imala smisla. Čak i one ljubavne pjesme za koje se smatra da su najnevinije ako ih doslovno shvatima govore o glupostima i nemogućim stvarima.
Možda j eproblem što se uopće spominje zemlja za Hrvate (manje je važno je li od Boga ili nje).
Možda bi Thompson bio prihvatljiv da pjeva o propadanju Hrvatske. Možda je nečij aželja da Hrvatska n epostoji. Izgleda da bi samo tako neke duše našle spokoj.
Ne prigovaram ti nego samo postavljam kao tezu.

Kao si siguran da se Bog obrati jedino Izraelu i kao si siguran da im se uopće obratio. Iako je to obraćanje protkano kroz Starozavjetnu religiju ono nije ništa drugo nego dio jedne mitologije.
Ili možda ono što je dopušteno Židovima nije dopušteno drugim narodima.
Je li ovo dar Božji židovskom narodu..?

https://e-posavina.com/index.php/think-different/skrinjica/item/3091-interaktivno-kako-je-palestina-izgledala-prije-100-godina

Ovakvo odzimanje zemlje Palestincima je čista jeretika i blasfemija, a ne ono što Thompson pjeva.

A o Frljiću da i ne govorimo. Način na koji on vrijeđa simbole kršćanstva nadilazi i herezu i blasfemiju. On vrijeđa vjernike i to na krajnje drzak i besraman način. I to novcima iz državnog proračuna, a pri tomu se zaboravlja da taj proračun u ogromnoj mjeri pune kršćani, katolici, jer Hrvatska je zemlja sa 86% katolika.
Citat
Max
0 #30 Max 2017-11-02 00:29
Da je kojim slučajem Frljić u nekoj muslimanskoj zemlji na isti način uvrijedio Muhameda već sljedeće jutro umjesto kazališta imao bi rupu od eksplozije, a Frljić bi od siline detonacije završio na Mjesecu.
Ne pravdam takav način obračuna s onima koji vrijeđaju vjernike nego samo govorim o različitim aršinima i standardima, a sukladno tomu i težini Frljićeve uvrede i ponižavanja Boga.

A što se tiče Crkve ona je prije svega religijska zajednica koju čine pripadnici te zajednice.
Crkva održava tu zajednicu, a to znači mi svi koji joj pripadamo ju održavamo i trudimo se sačuvati ju od svih onih koji ju napadaju.

Najmanje je sporno kritizirati grijehe. Ljudi čine crkvu, a svi ljudi imaju svoje slabosti. Tako kada netko iz redova Crkve zgriješi individualn aje stvar pojedinca, a ne križ cijele Crkve.

Najmanji je problem osuditi svaki loš ili neprimjeren potez koji dolazi od vjernika. Bilo da on dolazi od strane puka ili od strane klera, pa čaki onih najvišihkrugova u crkvenoj hijerarhiji.

Koliko mogu shvatiti najmanji je problem pojedinac koji počini grijeh, a koji dolazi iz redova Crkve. On je za neke sporedna ličnost. Crkva je na tapetu i zbog grijeha pojedinaca beskompromisno se uglavnom udara po cijeloj Crkvi.

Istina grijeh od strane Crkve se smatra posebno nemoralnim jer Crkva zastupa čestitost, ljubav, milosrđe, dobročinstvo i sl., te je neumjesno da netko iz redova Crkve čini grijeh.
Složit ću se sa takvim stavovima.
Svaki pojedinac koji načini grijeh treba odgovarati i svjetovno i pred Bogom.
Citat
Max
-1 #31 Max 2017-11-02 00:42
Ali ne može se optuživati milijardu katolika zbog recimo nekog pedofilskog grijeha nekog biskupa.
Dovoljno je da se iz mora pedofilije izdvoji jedan svećenik (koji je i sam od krvi i mesa i kao svaki drugi čovjek sklon je porocima i raznim devijacijama bez obzira nanjegov svećenički poziv)
koji se po pravilu objavi u svim Crkvi nesklonim medijima nakon čega se drvljem i kamenjem obruši na samu Crkvu.

S druge strane nikada se ne vidi pozitivna strana Crkve i njezin karitativni angažman. Nigdje se ne spominje uloga Crkve u odgoju mladeži u duhu vjere koja idealizira dobrotu i visoka moralna načela. Pa se mnogi, kada se nađu izvan Crkve preodgoje u sasvim drugom pravcu. Od osobe kakva ga Crkva odgaja društvo nam proizvede šljam najgore vrste.

Odoh ipak u širinu. Ovo je jako široka tema i moglo bi se o njoj nadugačko.

Da zaključim. Uopće me nisi uvjerio u herezu Thompsona, nego si me uvjerio da ti je mozak ideološki ispran i da vidiš samo ono što drugi kod tebe žele da vidiš.

Ne vrijeđam te i ne kažem ti da si glup. Daleko od toga.
Nego samo imaš uvjerenja koja su neutemeljena i koja nisi u stanju braniti jer nemaš valjane argumente.

I još jedna opaska.

Crkva je vječna, zato što vrijedi. Mnogi su je pokušali dokinuti i uništiti kroz stoljeća. Čak je preživjela i doba po Crkvu mračnog komunizma, pa je opet preživjela.

A društva na koja se pozivaš i za koje tvrdiš kao nam treba mlade izvesti na praviput su nastajala i nestajala.
Propadala su jedna za drugim. Crkva je nadživjela svako.

I nemoj molim te hvaliti nam ovih zadnjih nekoliko uključujući i ovo sadašnje.
Vidimo kako su nam mladi bili odgojeni i kao se sada odgajaju. Daleko kuća bila takvom odgoju i takvom društvu.

Mitologija ti je ovo društvo koje sada imamo.
Pojasni mi razliku između turbo-domoljublja i ovog drugog domoljublja. Ne znam kako se to drugo domoljublje zove. Nazovimo ga običnim domoljubljem.

I daj nam koju o friziranoj prošlosti.
Živimo li možda u moru laži iz naše prošlosti pa kada treba saznati istinu o njoj odjednom se kao nešto frizira. Preispituje. Kao da je grije spoznati istinu.
Citat
retro lll
+2 #32 retro lll 2017-11-02 17:48
Stvarno ne znam kako to neko more povridit moje vjerske osjecaje, to more samo kroz nedostatak vjere, jer vjera je simbol prastanja-onima sto ne znaju sta cine drugima.
Simbol ljubavi prema bliznjemu svom, zato nam je, valjda katolicka misija iz Mainza pozvala huskaca i provokatora Bujanca kao specijalnog gosta da siri "mrznju prema bliznjemu svom"!
Velecasni Sudac nam se dici kako lici na Isusa, kojeg Isusa? Dje to ima fizicki opis Isusa!?
Znaci lici na holivudskoga lika bjele puti, maco-muskarca-simbol cega?
Vel. Pavic koji istjeruje zloduhove esmeralde, zore dubrovacke gatanja i vracanja.
Jel to nije vjera ogrezla duboko u populizmu udaljila se cak i od puckoga krscanstva.
Mi skidamo Isusa sa kriza i silujemo sa njim vec dvi iljade godina, to su nasa djela a ne Frljica, koji nam samo otvara oci!?
Domoljublje je u ovome cirkusu od rvacke, otic na poso ili u dnevnicu a ne bit drzavni ukruv.
Domoljublje je u skandinavskim drzavama, uredili su svoje drustvo, bez derneka, janjaca, gudina, ceca, draganceta i ...
Necu ga spomenit ovaj puta, momak je samo promico domoljubje u stilu divlji jagoda i nervoznog postara!?
Citat
retro lll
+3 #33 retro lll 2017-11-02 18:36
Posljedice frizirane proslosti trpimo svi:pola milijuna branitelja (realna brojka daleko ispod).
Stozerni glasaca vjecnoj partiji Vladimira Seksa, hercegbosna-banana republuka i poligon za izvlacenje para iz rvacke, nacickana trgovackim centrima, soping oaza za sirotinju iz rvacke!
Vjecna borba izmedju dva zla, sou sa partizanima i ustasama, dok lopovi radu ozbiljno.
Posto na stadionima bar zasad nema partizana, dakle samo Ustase, zato ima ORJUNA da zalje Mamicevu i Sukerovu svastiku, dok se cokolinda ne vrati sa rodjendana na tribine!
Citat
Max
-2 #34 Max 2017-11-02 23:48
@retro III
Bilo što da ti kažem izgledat će da te vrijeđam. Zato neću ništa reći jer nemam namjeru povrijediti te. :sad:
Citat
Igor
+1 #35 Igor 2017-11-30 23:59
Citat retro lll:
Zadatak svako drustva je da mlade narastaje izvede na pravi put.
Na pravi put i moremo izvest samo kvalitetnim obrazovanjem i znanjem,
Nikakvom mitologijom, turbo domoljubljem, sarlatanskim seansama i friziranom prosloscu!

KLAP-KLAP-KLAP :-*
Citat
Đutla
+1 #36 Đutla 2017-12-02 01:34
Citat Max:

Takve analize su ljudi već radili. Jedan Bošnjak i Hrvat dali su svoje uzorke na DNK-a analizu i utvđen im je zajednički predak koji datira manje od 300 godina unatrag.

Nedavno je bio još jedan sličan slučaj. Hrvat i Bošnjak dali DNK na analizu i rezultat je bio da imaju istog zajedničkog pretka - oca! :lol: :lol: :lol:
Citat
Max
+1 #37 Max 2017-12-02 03:34
Citat Đutla:
Citat Max:

Takve analize su ljudi već radili. Jedan Bošnjak i Hrvat dali su svoje uzorke na DNK-a analizu i utvđen im je zajednički predak koji datira manje od 300 godina unatrag.

Nedavno je bio još jedan sličan slučaj. Hrvat i Bošnjak dali DNK na analizu i rezultat je bio da imaju istog zajedničkog pretka - oca! :lol: :lol: :lol:

Komšijska posla... :lol:
Citat

Dodaj komentar

KOMENTARI SE OBJAVLJUJU PROMTNO TAKO DA NE MOŽEMO ODMAH REAGIRATI NA OBJAVLJEN SADRŽAJ. PRIJAVITE NAM NEPRIMJERENE KOMENTARE KAKO BI BRŽE INTERVENIRALI.
Zadržavamo pravo brisanja neprimjerenih komentara bez prethodnog upozorenja.
Portal e-Posavina.com se ograđuje od sadržaja u komentarima i isti ne odražavaju stav portala.


Sigurnosni kod
Osvježi

arhiva domovinski rat

Partneri

republikainfo 170 posavski vremeplov 170

e-Posavina.com

logo plavi uski

Imate zanimljivu priču ili jednostavno, želite pisati za naš portal.
Pošaljite nam svoj tekst, informaciju, ideju... Javite nam se!

Pišite nam na e-mail adresu info@e-posavina.com

 

 

Povežite se s nama

Slijedite nas na Twitteru
Lajkajte nas na Facebooku
Pratite nas na Google+
Pretplatite se na RSS Feeds
Pratite naš YouTube kanal
Kontaktirajte nas